Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Pleśna: Remont po powodzi 4 odcinków dróg gminnych na terenie gminy Pleśna
Numer ogłoszenia: 74085 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Pleśnej, Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, fax 014 6798947.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont po powodzi 4 odcinków dróg gminnych na terenie gminy Pleśna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno bitumiczną - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych mieszanką asfaltową ( warstwa wiążąca) - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych mieszanką asfaltową ( warstwa ścieralna) - wyrównanie istniejącej podbudowy ( na poboczach) - powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych asfaltem lub smołą stabilizowaną - ścinanie poboczy- ręczne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, -posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - posiadają potencjał ekonomiczny i techniczny (odpowiedni sprzęt budowlany) zdolny do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych, -spełniają wymogi art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. Zamawiająca dokona oceny spełniania warunków- udziału w postępowaniu sprawdzając czy oferta zawiera lub niezawiera wymaganego dokumentu potwierdzającego warunki udziału w postępowaniu oddzielnie dla każdego zadania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz s składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z wykazem lat praktyki 8) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 9) wykaz wykonanych robót budowlanych ( min 2 ) w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 10.wykaz posiadanego sprzętu budowlanego niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informację czy Wykonawca będzie z podwykonawców 11. Parafowany na każdej stronie projekt umowy jaką Zamawiający zawrze w sprawie zamówienia publicznego Każdy z załączników winien być podpisany przez Oferenta , załączniki w formie kserokopii winny mieć zapis Za zgodność z oryginałem oraz podpis osoby upoważnionej do reprezentowania oferenta wraz z datą złożenia podpisu. Złożenie przez Oferenta oferty w nn postępowaniu równoznaczne jest z przyjęciem przez niego ,bez uwag zawartych w nn zaproszeniu warunków oraz wymagań stawianych przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pleśnej 33-171 Pleśna 240 pow. tarnowski woj małopolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Pleśnej 33-171 Pleśna 240 pok nr 9 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadania nr 1:Remont po powodzi drogi gminnej Lichwin Stadniczówka w km 1+100-1+750.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym- 209,25 m3 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno bitumiczną 13,12 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych mieszanką asfaltową ( warstwa wiążąca) 1 950 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych mieszanką asfaltową ( warstwa ścieralna) 1 950 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy ( na poboczach) 52,0 m3 - powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych asfaltem lub smołą stabilizowaną 650,0 m2 - ścinanie poboczy- ręczne - 650 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Remont po powodzi drogi gminnej Lichwin Stadniczówka etap II w km 2+800-3+450.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym- 209,25 m3 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno bitumiczną 13,12 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych mieszanką asfaltową ( warstwa wiążąca) 1 950 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych mieszanką asfaltową ( warstwa ścieralna) 1 950 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy ( na poboczach) 52,0 m3 - powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych asfaltem lub smołą stabilizowaną 650,0 m2 - ścinanie poboczy- ręczne - 650 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 :Remont po powodzi drogi gminnej Świebodzin Podlesie w km 0+210-0+945.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 1 911,00 m2 - podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna- 1 911,00 m2 - podbudowy z kruszyw łamanych warstw górna 1 911,00 m2 - podbudowa z kruszyw łamanych warstwa górna ( na poboczach) 441,0 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna)- 1 837,5 m2 - powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych asfaltem lub smołą stabilizowaną441,0 m2 - ścinanie poboczy - ręczne- 441,0 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 remont po powodzi drogi gminnej Szczepanowice Dunajec w km 0+000-0+350.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni- 949,0 m2 - podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna-949,00 m2 - podbudowy z kruszyw łamanych warstw górna- 949,0 m2 - podbudowa z kruszyw łamanych warstwa górna ( na poboczach)-210,0 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna)-912,5 m2 - powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych asfaltem lub smołą stabilizowaną- 210,0 m2 - ścinanie poboczy - ręczne- 210,0 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PLEŚNA
- "DOWÓZ I ODWÓZ WRAZ Z OPIEKĄ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PLEŚNA W ROKU SZKOLNYM 2025/2026"
- "Modernizacja, przebudowa dróg dojazdowych do pól i dróg wewnętrznych w Gminie Pleśna ."
więcej: przetargi PLEŚNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witonia wzdłuż ulic Centralnej, Kutnowskiej, Wieczorowej, Zielonej i Promiennej oraz zbiornika magazynowego wody o poj. 100m3 na terenie SUW Witonia."
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zduny, Jackowice wraz z budową pompowni ścieków sanitarnych, gmina Zduny.
- Budowa żłobka w Lubrańcu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1015D w m. Ruszowice
- Wykonanie podłączenia pawilonów szpitalnych do nowej rozdzielni głównej Szpitala oraz rozpoczęcie wykonania robót budowlano - instalacyjnych dla potrzeb wzmocnienia stropu w poziomie -2 budynku C .
- "Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Świerzawa" - postępowanie nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.