Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Radom: Wykonanie remontu (modernizacji) jazu w m. Piaseczno na rzece Radomce w km 38+400 gm. Jedlińsk
Numer ogłoszenia: 74067 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział, ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, fax 048 3624453.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu (modernizacji) jazu w m. Piaseczno na rzece Radomce w km 38+400 gm. Jedlińsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont (modernizacja) jazu żelbetowego z mostem obejmujący wymianę kompletu zamknięć w jednym świetle jazu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.72.00 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.72.00 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp oraz spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy pzp i niniejszej specyfikacji, tj.: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: - wykonali w ostatnich 5 latach tj. w okresie od 10.04.2003 ÷ 11.04.2008 r. min. 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. - osoby wskazane do realizacji zamówienia muszą posiadać właściwe uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności wodno - melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej (obiekty budowlane gospodarki wodnej, obiekty budowlane melioracji wodnych) z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzą złożonym oświadczeniem, a ponadto posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.4 Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 m-cy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy łącznie z ofertą dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i pkt 5 SIWZ złożą następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. 1.3. Dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - właściwe uprawnienia do kierowania robotami w specjalności wodno - melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej (obiekty budowlane gospodarki wodnej, obiekty budowlane melioracji wodnych) z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 1.4 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat tj. 10.04.2003 ÷ 11.04.2008 r. robót budowlanych z podaniem dat wykonania, wartości oraz odbiorców. Wymagana jest realizacja min 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 1.5. Potwierdzenie należytego wykonania prac wymienionych w pkt 1.4. 1.6. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.8.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy pzp i nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 1.9. Projekt umowy parafowany przez wykonawcę. 1.10. Kalkulację ceny oferty sporządzoną zgodnie ze SIWZ. Wykonawcy, którzy nie przedłożą wymaganych wymienionych w pkt 1.1 - 1.8. dokumentów zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty uznane zostaną za odrzucone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 upzp. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży jednego lub więcej z wymienionych w pkt 1.9 - 1.10 dokumentów jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. 2. Oferty składane wspólnie. 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2.1, musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 2.3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 2.4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w pkt 1.1, 1.6, 1.7 dotyczące każdego wykonawcy oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt 1, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu. 2.5. Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2.6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 2.4. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty zgodnie z zapisami § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu, ul. Wernera 4 a, pok. 115, 26-600 Radom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 09:45, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu, ul. Wernera 4 a, pok. 102..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Wraszawie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Mieszka I w Radomiu
- Kompleksowa wymiana modułów telemetrycznych dla Wodociągów Miejskich w Radomiu Sp. z o.o.
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń przeznaczonych do pakowania wody wraz z zapasem folii do pakowania wody przeznaczonej do spożycia
- Dostawa materiałów medycznych wykorzystywanych w neurologii zabiegowej
- Zakup lekkiego pojazdu rozpoznawczo - ratowniczego typu pickup z napędem terenowym
- Zakup i dostawa 33 zestawów komputerowych.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa urządzeń melioracyjnych służących retencji naturalnej na terenie Gminy Łagiewniki
- Przebudowa punktu czerpania wodu na cele gaśnicze - w leśnictwie Radostowice Nadleśnictwa Kobiór
- "Przebudowa rowów melioracyjnych z uwzględnieniem retencji wody na terenie gminy wiejskiej Chojnów"
więcej: Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.