Ogłoszenie z dnia 2013-02-21
Kalisz: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych
Numer ogłoszenia: 74064 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kalisz, Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. +4862 7654300, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Kaliszu wyszczególnionych w `Formularzu Cenowym` stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą na koszt Wykonawcy bezpośrednio do magazynu Zamawiającego mieszczącego się przy ul. Krótkiej 5-7, na podstawie składanych przez niego zamówień. 3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony został w SWIZ i załącznikach do niej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.95.99 - 30.19.95.99 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.91.30 - Kalka inna niż maszynowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner XXI Kleks Sp.J. Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165993,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 206134,29
Oferta z najniższą ceną: 206134,29 / Oferta z najwyższą ceną: 224320,12
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępnych materiałów o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza kwoty 200.000,00 euro.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remont budynku Sądu Rejonowego w Kępnie przy al. Marcinkowskiego 10
- "Zakup autobusu dla WTZ Kuźnica Grabowska - do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózkach inwalidzkich, uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Kuźnicy Grabowskiej.
- Dostawa i montaż regałów jezdnych do Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Alei Wolności 13
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4342P na odcinku Janków Pierwszy - Grodzisk
- Dostawa drutu do taśmowania do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw"
- Dostawa oprogramowania komputerowego SOLIDWORKS
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2025-2026
- Dostawa papieru kserograficznego dla Zakładu Głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji i Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w okresie 12 miesięcy
- Dostawa materiałów biurowych do Naczelnego Sądu Administracyjnego
- Dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2025 r.
- Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku- Białej.
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów opatrunkowych, środków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.