To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-30
Warszawa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH z podziałem na części: CZĘŚĆ NR 1 - papier, różne artykuły i urządzenia biurowe CZĘŚĆ NR 2 - wkłady drukujące, materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 74011 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49751 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Pileckiego 122, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3346212, faks 022 3346217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH z podziałem na części: CZĘŚĆ NR 1 - papier, różne artykuły i urządzenia biurowe CZĘŚĆ NR 2 - wkłady drukujące, materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH z podziałem na części: CZĘŚĆ I - papier, różne artykuły i urządzenia biurowe, CZĘŚĆ II - wkłady drukujące, folie oraz papier do faxów, rolki do kas fiskalnych oraz maszyn liczących. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 oraz nr 2 do SIWZ. 3.Określone w załącznikach ilości są przewidywane. W przypadku zamówienia ilości mniejszych od określonych w załącznikach Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 4.Dostawy będą następowały sukcesywnie według zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego, nie później niż 3-go dnia roboczego po złożeniu zapotrzebowania drogą telefoniczną, mailową lub faksową. 5.W przypadku dostarczenia produktów innych niż określone w ofercie lub nienależytej jakości (stwierdzonej także w trakcie eksploatacji wkładów drukujących) Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowej ich wymiany na odpowiednie, na własny koszt. 6.Wykonawca musi przedstawić ofertę na wszystkie produkty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. 7.W razie stwierdzenia w czasie odbioru lub w okresie eksploatacji wad powstałych z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca, nienadających się do usunięcia, a wady te uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy, Zamawiający może żądać, by Wykonawca naprawił na koszt własny szkody poniesione przez Zamawiającego. Koszty związane z realizacją nowej sprzedaży ponosi w całości Wykonawca. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane części zamówienia. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10.Zamawiający przewiduje zastosowanie aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ NR 1 - papier, różne artykuły i urządzenia biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POLMARK EXPORT-IMPORT" MAŁGORZATA MARKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
"POLMARK EXPORT-IMPORT" MAŁGORZATA MARKOWSKA
- POLMARK EXPORT-IMPORT Małgorzata Markowska, ul. Rejtana 19B/28A, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33510,98
Oferta z najniższą ceną: 18917,92 / Oferta z najwyższą ceną: 33510,98
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ NR 2 - wkłady drukujące, materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POLMARK EXPORT-IMPORT" MAŁGORZATA MARKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
"POLMARK EXPORT-IMPORT" MAŁGORZATA MARKOWSKA
- POLMARK EXPORT-IMPORT Małgorzata Markowska, ul. Rejtana 19B/28A, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68267,11
Oferta z najniższą ceną: 68267,11 / Oferta z najwyższą ceną: 68267,11
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- Dostawa artykułów biurowych
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.