To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-30
Warszawa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH z podziałem na części: CZĘŚĆ NR 1 - papier, różne artykuły i urządzenia biurowe CZĘŚĆ NR 2 - wkłady drukujące, materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 74011 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49751 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Pileckiego 122, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3346212, faks 022 3346217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH z podziałem na części: CZĘŚĆ NR 1 - papier, różne artykuły i urządzenia biurowe CZĘŚĆ NR 2 - wkłady drukujące, materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH z podziałem na części: CZĘŚĆ I - papier, różne artykuły i urządzenia biurowe, CZĘŚĆ II - wkłady drukujące, folie oraz papier do faxów, rolki do kas fiskalnych oraz maszyn liczących. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 oraz nr 2 do SIWZ. 3.Określone w załącznikach ilości są przewidywane. W przypadku zamówienia ilości mniejszych od określonych w załącznikach Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 4.Dostawy będą następowały sukcesywnie według zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego, nie później niż 3-go dnia roboczego po złożeniu zapotrzebowania drogą telefoniczną, mailową lub faksową. 5.W przypadku dostarczenia produktów innych niż określone w ofercie lub nienależytej jakości (stwierdzonej także w trakcie eksploatacji wkładów drukujących) Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowej ich wymiany na odpowiednie, na własny koszt. 6.Wykonawca musi przedstawić ofertę na wszystkie produkty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. 7.W razie stwierdzenia w czasie odbioru lub w okresie eksploatacji wad powstałych z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca, nienadających się do usunięcia, a wady te uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy, Zamawiający może żądać, by Wykonawca naprawił na koszt własny szkody poniesione przez Zamawiającego. Koszty związane z realizacją nowej sprzedaży ponosi w całości Wykonawca. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane części zamówienia. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10.Zamawiający przewiduje zastosowanie aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ NR 1 - papier, różne artykuły i urządzenia biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POLMARK EXPORT-IMPORT" MAŁGORZATA MARKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
"POLMARK EXPORT-IMPORT" MAŁGORZATA MARKOWSKA
- POLMARK EXPORT-IMPORT Małgorzata Markowska, ul. Rejtana 19B/28A, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33510,98
Oferta z najniższą ceną: 18917,92 / Oferta z najwyższą ceną: 33510,98
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ NR 2 - wkłady drukujące, materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POLMARK EXPORT-IMPORT" MAŁGORZATA MARKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
"POLMARK EXPORT-IMPORT" MAŁGORZATA MARKOWSKA
- POLMARK EXPORT-IMPORT Małgorzata Markowska, ul. Rejtana 19B/28A, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68267,11
Oferta z najniższą ceną: 68267,11 / Oferta z najwyższą ceną: 68267,11
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Zagórna 14 m 13, część nr 2: gen. W. Andersa 13 m 106
- Dostawa stołów operacyjnych - 2 szt..
- Sukcesywna dostawa materiałów remontowo-budowlanych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Kredytowa 2 m. 40 część nr 2: al. "Solidarności" 78 m. 89
- Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych w podziale na pakiety
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2026 roku z podziałem na trzy części.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawy artykułów biurowych
- Dostarczenie urządzeń komputerowych w ramach projektu pn. "Ogólniak na warsztat - wsparcie kształcenia ogólnego w ZSB nr 1, ZSM oraz XX LO w Poznaniu".
- Zakup drukarek przenośnych wraz z pokrowcami dla pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej, na potrzeby przeprowadzenia granicznej kontroli sanitarnej
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PAPIERU DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH I URZADZEŃ KSEROGRAFICZNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





