eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaPrzygotowywanie oraz dostarczanie obiadów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Świdnica: Przygotowywanie oraz dostarczanie obiadów.
Numer ogłoszenia: 74006 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka, Bystrzyca Górna, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8509939, fax 0-74 8509939.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie oraz dostarczanie obiadów..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowywanie oraz dostarczanie obiadów dla podopiecznych Domu Dziecka w Bystrzycy Górnej.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) status prawny - wymagane dokumenty - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia c) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 uPzp e) oświadczenie zgodne z art. 44 uPzp f) oświadczenie, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności g) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu h) oświadczenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, i) zaświadczenie z właściwego terytorialnie dla siedziby Wykonawcy oddziału SANEPID, stwierdzające, że w ostatnich trzech latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), Wykonawca nie był sprawcą żadnych zatruć pokarmowych.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.swidnica.pl/ogloszenia/index.php

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka w Bystrzycy Górnej Bystrzyca Górna 43 58-100 Świdnica.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 15:00, miejsce: Dom Dziecka w Bystrzycy Górnej Bystrzyca Górna 43 58-100 Świdnica sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.