eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodziceBUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO BOISKA DO GRY W PIŁKĘ O NAWIERZCHNI Z TRAWY SYNTETYCZNEJ W REJONIE ZESPOŁU SZKÓŁ PODSTAWOWO GIMNAZJALNYCH W ŚWIEBODZICACH ,OŚ PIASTOWSKIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Świebodzice: BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO BOISKA DO GRY W PIŁKĘ O NAWIERZCHNI Z TRAWY SYNTETYCZNEJ W REJONIE ZESPOŁU SZKÓŁ PODSTAWOWO GIMNAZJALNYCH W ŚWIEBODZICACH ,OŚ PIASTOWSKIE
Numer ogłoszenia: 73947 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzice, ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 6669543, fax 074 6669509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO BOISKA DO GRY W PIŁKĘ O NAWIERZCHNI Z TRAWY SYNTETYCZNEJ W REJONIE ZESPOŁU SZKÓŁ PODSTAWOWO GIMNAZJALNYCH W ŚWIEBODZICACH ,OŚ PIASTOWSKIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO BOISKA DO GRY W PIŁKĘ O NAWIERZCHNI Z TRAWY SYNTETYCZNEJ W REJONIE ZESPOŁU SZKÓŁ PODSTAWOWO GIMNAZJALNYCH W ŚWIEBODZICACH ,OŚ.PIASTOWSKIE Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie boiska w ramach programu BLISKO BOISKO z trwałą sztuczną nawierzchnią ,której położenie będzie poprzedzone niwelacją i drenażem terenu. W ramach tego zakresu należy wykonać ogrodzenie boiska , drogę , dojścia i zieleń poza płytą boiska. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia zawarto w opisach zakresów robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące warunków składania ofert Niniejsza specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymagania od Wykonawców O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Pozostałe wymogi stawiane wykonawcom: Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanych należycie posiadanie polisy ubezpieczeniowej - odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej (dot. realizacji robót budowlanych) rozliczenia robót w terminach i wysokościach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy - załącznik nr 8 do SIWZ skierowanie do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, osoby posiadającej wymagane uprawnienia przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: l.p. Nazwa (rodzaj) dokumentu 1 Formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 2 Kosztorys ofertowy 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (członkowie zarządu, prokurenci lub właściciele w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) 6 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 3 do SIWZ 7 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót budowlanych (min.3), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanych należycie 8 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierowników robót) 9 Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy z kopią uprawnień - zał. nr 6 do SIWZ 10 Załącznik zawierający informację, którą część zamówienia Wykonawca powierzy podwykonawcom z podaniem nazw firm i ich siedzib.-zał. Nr 7 11 Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12 Oświadczenie o możliwości ubiegania się o zamówienie zgodnie z art.22 - zał. nr 5 13 Oświadczenie o nie wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 - zał. nr 4 14 Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo dla reprezentanta z określeniem zakresu pełnomocnictwa 15 Podpisany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ B) Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez przedstawicieli Wykonawcy określonych w akcie rejestrowym. Wypis z rejestru i informacja z rejestru karnego muszą posiadać aktualną datę ważności, co najmniej do dnia złożenia ofert, a w przypadku jej braku data wystawienia w/w dokumentów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty składania ofert. Z kolei w przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i w przypadku informacji z banku (o ile się takich wymaga), data wystawienia odpowiedniego dokumentu nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące od daty składania ofert. C) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 3, 4, tabeli składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5 tabeli składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 3,4,5,6 tabeli, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Sposób składania ofert Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę . Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodną z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty Oferta musi być napisana odręcznie czytelnym pismem, pismem maszynowym lub wydrukowana na komputerze ; w języku polskim , oraz zostać podpisana przez osobę/y upoważnioną /e do reprezentowania firmy , zgodnie z postanowieniami obowiązującego prawa . Wszystkie strony oferty muszą być ponumerowane, we właściwej kolejności i zabezpieczone przed dekompletacją oferty . Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę/y podpisującą/ce ofertę . Wykonawca może zwracać się do zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia , sposobem przygotowania i złożenia oferty Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem, przy czym treść zapytania iudzielonej odpowiedzi zostanie zamieszczona na stronie internetowej bez wskazania źródła zapytania . Zamawiający udzieli odpowiedzi przed terminem składania ofert pod warunkiem, że zapytanie zostanie skierowane nie później niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert . W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed terminem składania ofert wstępnych , zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. O każdej ewentualnej zmianie zamawiający powiadomi niezwłocznie wszystkich uczestników postępowania , W przypadku gdy zmiana będzie powodować konieczność modyfikacji lub uzupełnienia oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert . W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawcy i zamawiającego odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi , Zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dotyczącymi jawności postępowania Wykonawca może złożyć jedną ofertę składającą się z dwóch części: - części jawnej, części nie jawnej - w sytuacji, w której Wykonawca zastrzega sobie tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji za wyjątkiem informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - powinien ja oznaczyć w sposób nie budzący wątpliwości np. w odrębnym opakowaniu oznaczonym napisem: Tajemnica przedsiębiorstwa, Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego zastrzeżenia zwalnia Zamawiającego od odpowiedzialności ujawnienia danych zawartych w ofercie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Oferta powinna być umieszczona w dwóch zamkniętych kopertach oznakowanych w sposób następujący: A) koperta zewnętrzna oferta w na nie otwierać przed B) koperta wewnętrzna oferta w na

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Świebodzice,58-160 Świebodzice, Rynek 1 , tel.: (074) 666-95-00, fax (0-74) 666-95-09, e-mail:swiebodzice@swiebodzice.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Rynek 1 ,58-160 Świebodzice sekretariat Urzędu Miejskiego w pok. 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.