eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup sprzętu i akcesoriów komputerowych



Ogłoszenie z dnia 2017-04-26

Ogłoszenie nr 73875 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.

Warszawa: Zakup sprzętu i akcesoriów komputerowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, krajowy numer identyfikacyjny 00027406800010, ul. ul. Krakowskie Przedmieście  15/17, 00-071  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 4210100, faks 22 8288773, e-mail aswierczynska@mkidn.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mkidn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu i akcesoriów komputerowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

11/BDG/ZC/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i akcesoriów komputerowych, zwanych dalej asortymentem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ, będący jednocześnie Opisem przedmiotu zamówienia/Formularzem cenowym. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia asortymentu: a) w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym jego elementy przed uszkodzeniami mechanicznymi; b) wolnego od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz spełniającego minimalne parametry techniczno-użytkowe określone w załączniku Nr 2 do SIWZ; c) fabrycznie nowego, sprawdzonego i dopuszczonego do stosowania w Polsce, posiadającego wszelkie stosowne dokumenty (atesty, certyfikaty i inne) zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30237100-0
Dodatkowe kody CPV: 30237000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT97560.98
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INFOKOMP-Andrzej Salamon,  biuro@ik-bielsko.com,  ul. Kręta 78,  43-502,  Czechowice-Dziedzice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 110000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122350.56
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zapytania o cenę  na podstawie art. 69-73  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu o ustalonych standardach jakościowych i technicznych. Asortyment podlegający zamówieniu jest powszechnie dostępny na rynku, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy. Wartość dostawy przedmiotowego asortymentu oszacowano na kwotę netto 97 560,98 netto PLN tj. 23 368,46 euro. Mając na względzie podstawową zasadę udzielania zamówień publicznych dotyczącą stosowania uczciwej konkurencji, Zamawiający, zgodnie z art. 71 ust. 1 Ustawy, zaprosił do udziału w postępowaniu 6 Wykonawców (to jest więcej niż wymagają tego przepisy ustawy Pzp), którzy świadczą w ramach prowadzonej działalności dostawy lub usługi będące przedmiotem zamówienia. Zaproszenie do składania ofert ww. Wykonawców nie narusza istoty trybu zapytania o cenę. W dalszym ciągu jedynym czynnikiem decydującym o wyborze oferty pozostaje cena. Zasada konkurencyjności nie jest naruszona - zaproszenia zostaną wysłane do wszystkich tych Wykonawców. Wskazani Wykonawcy nie są ze sobą powiązani personalnie, podmiotowo ani kapitałowo. Uzasadnienie prawne: Tryb zapytania o cenę - na podstawie art. 69 -73 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.