eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rossosz › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1083L Rossosz - Bordziłówka - Rowiny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-26

Ogłoszenie nr 73858 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.

Rossosz: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1083L Rossosz - Bordziłówka - Rowiny
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 7.2. "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31494 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rossosz, krajowy numer identyfikacyjny 108510000000, ul. ul. Lubelska  8, 21533   Rossosz, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 0-83 378 45 57, faks 0-83 378 45 66, e-mail rossosz@tlen.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gmina@rossosz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1083L Rossosz - Bordziłówka - Rowiny

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KRIBMG.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 1083L relacji Rossosz - Bordziłówka - Rowiny w odcinku położonym na terenie Gminy Rossosz na gruntach miejscowości Rossosz i Bordziłówka. Przebudowę drogi zamierza się wykonać zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno - Użytkowego /PFU/ w systemie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ", który obejmie opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej /budowlanej i wykonawczej/ wraz z jej uzgodnieniem i uzyskaniem niezbędnych pozwoleń na wykonanie przebudowy drogi oraz wykonanie robót budowlanych drogowych polegających na wykonaniu przebudowy drogi powiatowej Nr 1083L na długości 5.150,00 m. Przebudowę należy wykonać od km 0+000 do km 5+150 tj. od włączenia drogi powiatowej Nr 1083 L do drogi wojewódzkiej Nr 812 w m. Rossosz w ul. Batalionów Chłopskich do granicy Gminy Rossosz z Gminą Wisznice w miejscowości Bordziłówka. Zadanie będzie realizowane jednoetapowo. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1083L musi być realizowana zgodnie z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie /Dz. U. z 2016 r. poz. 124, tj./, a także z warunkami technicznymi uzgodnionymi z Zarządem Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej. 1.1. Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie wykonać poniższy zakresie prac: Opracować dokumentację projektowo-technicznej zgodnie z obowiązującym prawem, normami i dokonanymi uzgodnieniami z odpowiednimi organami i z Zamawiającym, która obejmie niezbędny do wykonania zakres robót budowlanych koniecznych do zrealizowania podczas przebudowy drogi powiatowej Nr 1083L relacji Rossosz - Bordziłówka - Rowiny na odcinku o długości 5.150,00 m, od km 0+000 do km 5+150 położonym na terenie Gminy Rossosz tj. od włączenia drogi powiatowej Nr 1083L do drogi wojewódzką Nr 812 w miejscowości Rossosz w ul. Batalionów Chłopskich do granicy Gminy Rossosz z Gminą Wisznice w miejscowości Bordziłówka. Wykonawca podczas opracowania dokumentacji projektowo - technicznej uwzględni poniższe podstawowe dane projektowe planowanej przebudowy drogi powiatowej Nr 1083L określone przez PROGRAM FUNKCJONALNO UŻYTKOWY /PFU/: Kategoria drogi - powiatowa Klasa drogi -"L" Prędkości projektowe - Pp = 50 km/h i 90 km/h Obciążenie ruchem nawierzchni - KR2 Obciążenie nawierzchni jezdni - 100 kN/oś Szerokość jezdni - zmienna od 5,00 do 6,20 m Rodzaj nawierzchni jezdni - bitumiczna Przekrój drogi - przekrój szlakowy /z obustronnym poboczem gruntowym/ Korona drogi - 7,00 m Nawierzchnia jezdni drogi do przebudowy - 25.972,00 m2 /z 2 warstwy - warstwy wyrównawczo-wiążącej o gr. 4,0 cm i warstwy ścieralnej o gr. 4,0 cm/ Przyjęte w PROGRAMIE FUNKCJONALNO UŻYTKOWYM rozwiązania konstrukcji nawierzchni należy traktować jako wstępne. Wykonawca opracuje dokumentację projektową zgodnie z wyżej wymienionym rozporządzeniem oraz założeniami PFU i dokonanymi przez Wykonawcę uzgodnieniami z właściwymi organami i uzyskanymi niezbędnymi opiniami odpowiednich organów. Opracowaną kompletną dokumentację projektowo-techniczną w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i w 1 egzemplarzu elektronicznym Wykonawca uzgodnieni z Zamawiającym, a po jej zatwierdzeniu, uzyska pozwolenie na budowę wraz z Dziennikiem budowy i odpowiednią Tablicą informacyjną o prowadzeniu budowy lub uzyska inną zgodę na realizację inwestycji od właściwego organu administracji powiatowej, jeśli przepisy prawa będą na to pozwalały. Zamawiający już posiada Decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Występujące w PROGRAMIE FUNKCJONALNO UŻYTKOWYM oraz w szacunkowym PRZEDMIARZE ROBÓT lub w innych dokumentach nazwy, typy albo wskazane pochodzenie produktu są jedynie wyznacznikiem parametrów technicznych wymaganych w stosunku do przeznaczonych do wbudowania materiałów budowlanych i urządzeń technicznych. W żadnej z części składowych dokumentacji projektowej nie mogą pojawić się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, chyba że one określają minimalny standard jakości materiałów przyjętych do wyceny lub minimalne wymogi dla sprzętu przewidzianego do użycia. Projektant w takim przypadku powinien dopisać "lub równoważne" i opisać na czym ta równoważność ma polegać. Opracowana dokumentacja powinna zawierać kompletny projekt techniczno-budowlany i wykonawczy oraz posiadać PRZEDMIAR ROBÓT wraz z KOSZTORYSEM WYKONAWCZYM ponadto opracowana dokumentacja musi zawierać uzgodnioną i zatwierdzoną przez odpowiednie organy CZASOWĄ ORGANIZACJĘ RUCHU NA DRODZE oraz STAŁĄ ORGANIZACJĘ RUCHU NA DRODZE. Wykonawca opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej powinien wykonać na podstawie PROGRAMU FUNKCJONALNO UŻYTKOWEGO i szacunkowego PRZEDMIARU ROBÓT sporządzonych na potrzeby planowanej przebudowy drogi powiatowej Nr 1083L relacji Rossosz - Bordziłówka - Rowiny w odcinku położonym na terenie Gminy Rossosz, w których zakłada się wykonać: - wzmocnienie istniejącej nawierzchni drogi do nośności 100 kN/oś w technologii mas bitumicznych wykonanej z 2 warstw, warstwy wyrównawczo-wiążącej o grubości 4,00 cm i warstwy ścieralnej o grubości 4,00 cm na odcinku od km 0 + 000 do km 5 + 150,00 na szerokości od 5,00 m do 6,20 m /według stanu istniejącego/. - przebudowę części zjazdów wykonanych z kostki betonowej bruk (gdy zachodzi potrzeba). - przebudowę lub oczyszczenie istniejących przepustów pod drogą (gdy zachodzi potrzeba). - uporządkowanie poboczy drogi. - oczyszczenie, udrożnienie i odtworzenie rowów przydrożnych tam gdzie to konieczne. - jeśli będzie konieczne to należy wykonać przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury. - w czasie prowadzenia robót budowlanych na aktualnie przebudowywanym odcinku drogi wykonać czasową organizację ruchu. - do zakończenia budowy wykonać pełną rekultywację, która przywróci do stanu z przed rozpoczęcia niniejszych robót teren zajęty przez zaplecze techniczne budowy, a także inny teren wykorzystywany przez Wykonawcę w trakcie realizacji budowy. Wykonawca będzie zobowiązany opracować dokumentację projektowo-techniczną zawierającą pełny powyższy zakres robót i na podstawie tej dokumentacji wykonać przebudowę drogi powiatowej Nr 1083L. Dokładne obmiary poszczególnych robót budowlanych drogowych będą możliwe do ustalenia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. Wykonawca przedmiotu zamówienia nie później jak z dniem odbioru końcowego przekaże dokumentem Zamawiającemu prawa autorskie do opracowanej w/w dokumentacji projektowo-technicznej dla przedmiotowej drogi. 1.2. Wykonawca przedmiotu zamówienia na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowo-technicznej, będzie zobowiązany wykonać roboty budowlane drogowe w zadaniu pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1083L relacji Rossosz - Bordziłówka - Rowiny" na odcinku o długości 5.150,0 m, od km 0+000 do km 5+150 tj. od włączenia drogi powiatowej Nr 1083L do drogi wojewódzkiej Nr 812 w m. Rossosz w ul. Batalionów Chłopskich do granicy Gminy Rossosz z Gminą Wisznice w miejscowości Bordziłówka. Wykonawca robót budowlanych drogowych zobowiązany będzie także wykonać poniższy zakresie prac związanych z realizacją przedmiotowej przebudowy drogi: - W ramach zamówienia na własny koszt zorganizuje i utrzyma zaplecze techniczne budowy. - Ubezpieczy plac budowy zgodnie z warunkami Umowy. - Zgłosi do właściwego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego rozpoczęcie prac budowlanych na przedmiotowej drodze /jeśli będzie wymagane) i ustawi na budowie TABLICĘ INFORMACYJNĄ o prowadzonych pracach budowlanych na tej drodze, a po ich zakończeniu złoży do wyżej wymienionego organu, niezbędne dokumenty, które pozwolą prawidłowo zakończyć inwestycję. - W ramach zamówienia wykona pełną obsługę geodezyjną zarówno przed, w trakcie realizacji robót, jak i po wykonaniu robót budowlanych, której efektem będzie ochrona punktów osnowy geodezyjnej wraz z jej odtworzeniem w przypadku ich zniszczenia oraz zlokalizowaniem istniejących mediów w trasie drogi i wykonanie GEODEZYJNEJ INWENTARYZACJI POWYKONAWCZEJ /z zaznaczeniem zjazdów, zatok autobusowych itp./, na którą uzyska skwitowanie z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnych i Kartograficznych. - Na własny koszt przywróci teren przyległy do przebudowywanej dróg do stanu pierwotnego, a ewentualne uszkodzenie lub zniszczenie składników majątku właścicieli posesji spowodowane prowadzonymi pracami budowlanymi Wykonawca zobowiązany będzie uregulować bezpośrednio z jej właścicielem. - Na własny koszt przeprowadzi w niezależnym laboratorium drogowym niezbędne analizy próbek wykonanej nawierzchni drogi, które obowiązkowo przedstawi wraz z dokumentacją odbioru końcowego przebudowanej drogi. - Będzie odpowiedzialny za realizację projektu zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo-techniczną i uzyskaną zgodą lub pozwoleniem na budowę od właściwego organu architektonicznego oraz ze sztuką budowlaną i z przepisami Prawa budowlanego /t. j. Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm./ oraz innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji przedmiotu inwestycji. - Nawiązania stałej i ścisłej współpracy z osobami pełniącymi funkcje nadzorcze w niniejszym przedsięwzięciu jak INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO. - Zapewnieni uprawnionym podmiotom oraz Zamawiającemu, INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO prawa do pełnego wglądu we wszystkie zgromadzone przez Wykonawcę robót budowlanych dokumenty dotyczące przedmiotowej inwestycji, w tym także dokumentacji w wersji elektronicznej, przez cały okres jej przechowywania wraz z umożliwieniem tworzenia ich uwierzytelnionych kopii i odpisów. - Udzieli niezbędnej pomocy INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO podczas sporządzania wszelkich sprawozdań i wniosków końcowych o płatność do instytucji dofinansowującej projekt. - Opracuje Harmonogramu cyklu realizacji całego zamierzenia łącznie z jego uzgodnieniem z Zarządcą drogi i z Zamawiającym, a następnie będzie systematyczne monitorowanie zgodności postępu prac budowlanych z opracowanym Harmonogramem. - Będzie systematycznie wykonywał odpowiednie oznakowanie o prowadzonych robotach budowlanych na odcinkach drogi, na których będą lub są prowadzone przedmiotowe prace budowlane. - Wykonawca będzie powodował przestrzeganie przez podległych uczestników procesu budowlanego przepisów ppoż. oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, przepisów ochrony środowiska i ruchu drogowego w obrębie miejsc wykonywania robót budowlanych drogowych, które powinny zapewniać bezpieczeństwo zarówno uczestnikom procesu inwestycyjnego jak i osobom postronnym, które nawet gdyby przypadkowo znalazły się na terenie lub w pobliżu terenu wykonywania robót budowlanych. W przypadku stwierdzenia zagrożenia podejmie natychmiastowe działania zmierzające do likwidacji powstałego zagrożenia i przyczyny jego powstania. - Systematycznie będzie dokonywał wpisów w Dzienniku budowy /jeśli będzie wymagane jego prowadzenie/ przez ustanowionych przez Wykonawcę, Kierowników robót i Kierownika budowy lub inne uprawnione osoby oraz zgłaszanie INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO wszelkich problemów związanych z realizacją robót budowlanych łącznie z przedstawieniem propozycji rozwiązania każdego zaistniałego zdarzenia. - Będzie uczestniczył w kontrolach przeprowadzanych przez organy Nadzoru Budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz opracowanie wspólnie z INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO lub Zamawiającemu propozycji wykonania zaleceń nałożonych w wyniku tych kontroli, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego ich wykonanie. - Przygotuje budowę i niezbędną dokumentację do odbioru końcowego zrealizowanej inwestycji łącznie z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do zakończenia całego procesu inwestycyjnego. - Sporządzi Kosztorys powykonawczego, który przedstawi INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO do sprawdzenia i akceptacji przed odbiorem końcowym tych robót. - Zorganizuje odbioru końcowego zakończonej przebudowy drogi i przekaże Zamawiającemu zakończoną inwestycję wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającą natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania. - Usunie wszelkie ewentualne wad i usterek stwierdzone przez Komisję odbiorową podczas odbioru końcowego drogi, łącznie z przeprowadzeniem odbioru wykonanych prac naprawczych. - Wykonawca będzie zobowiązany również do bycia w pełnej dyspozycji na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi, w tym uczestniczyć w corocznych przeglądach w okresie gwarancji przebudowanej drogi oraz wykona w ramach gwarancji naprawę stwierdzonych wad i usterek. 1.3. Materiały z rozbiórki, które stanowią własność Zarządcy drogi powiatowej Wykonawca będzie zobowiązany zgromadzić we wskazanych przez zarządcę drogi miejscach, a po uzgodnieniu z ich właścicielem i Zamawiającym, nadające się do dalszego użytkowania ponownie wbudować, pozostałe zutylizować lub zagospodarować we własnym zakresie. Koszty związane ze zgromadzeniem materiałów z rozbiórki ich ponownym wbudowaniem lub utylizacją, albo zagospodarowaniem we własnym zakresie ponosi Wykonawca. Wykonawca będzie prowadził gospodarkę odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21 z późn. zm.). 1.4. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przedmiot umowy na własny koszt z własnych materiałów. 2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp określa obowiązki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia; prace fizyczne obejmujące roboty ogólnobudowlane oraz prace operatorów sprzętu wykonujących roboty związane z wykonaniem robót ziemnych i warstw konstrukcyjnych nawierzchni objętych zakresem zamówienia /obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako Podwykonawcy/. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienie w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w § 9 Projektu umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. a)Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. b)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazwy firm Podwykonawców, zgodnie z pkt. 9.8 SIWZ. c)Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy. 7. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót wskazanej w protokole odbioru końcowego robót. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres udzielonej gwarancji, lecz podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale 18 SIWZ /KRYTERIA WYBORU I SPODÓB OCENY OFERT ORAZ UDZIELENIE ZAMÓWIENIA /, będzie uwzględniony tylko okres maksymalny 56 miesięcy. UWAGA: Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności podczas przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp wymaga likwidacji barier architektonicznych dotyczących chodników dla pieszych, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233140-2, 45111000-8, 45111200-0, 45112000-5, 45233220-7, 45233222-1, 45111291-4, 45112700-2, 71322000-1, 71355000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1233525.79
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka Akcyjna,  sekretariat@prdsabp.pl,  Biała Podlaska ul. Sidorska 84-90,  21-500,  Biała Podlaska,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1128627,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 112827,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2232771,38
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 17000,00
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.