Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-10
Łódź: Dostawa aparatury i urządzeń
Numer ogłoszenia: 73850 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313500, fax 042 6313502.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i urządzeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury i urządzeń
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.10.00 - Przyrządy pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe Oryginalny kod CPV: 33.25.30.00 - Aparatura do wykrywania i analizy Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.00.00 - Aparatura do wykrywania i analizy Oryginalny kod CPV: 33.25.34.20 - Urządzenia do pomiaru natężenia dźwięku Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.42.00 - Urządzenia do pomiaru natężenia dźwięku Oryginalny kod CPV: 33.25.34.56 - Analizatory chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.60 - Analizatory chemiczne Oryginalny kod CPV: 30.24.83.00 - Uaktualnienia oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów Oryginalny kod CPV: 31.72.00.00 - Urządzenia elektromechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.72.00.00 - Urządzenia elektromechaniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków:o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawca składa następujące dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 SIWZ, - wypełniony formularz cenowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik od nr 1.1.1. SIWZ do nr 1.1.7 SIWZ: formularz cenowy zawiera kolumnę - pt. specyfikacja techniczna, w której Wykonawca opisze każdy element przedmiotu zamówienia z użyciem nazw własnych, typu, symbolu i marki - dokument ten stanowić będzie załącznik do umowy. Specyfikacja techniczna ma spełniać wymagania jakościowe i ilościowe zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne proponowanego sprzętu nie mogą być gorsze od wymaganych przez Zamawiającego. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zmówienia dla każdego elementu zamówienia , - oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik 2 SIWZ,- odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik 2.1,- zaakceptowany i uzupełniony o dane Wykonawcy wzór umowy - załącznik 3 SIWZ- oświadczenie, że zaoferowany sprzęt będzie spełniał wymagania oceny zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej - załącznik 4 SIWZ,- oświadczenie, że Zamawiający jest uprawniony do korzystania z dostarczonego oprogramowania - załącznik 5 SIWZ. UWAGA: w przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna wymaga się przedłożenia umowy Spółki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zp.p.lodz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Łódzka - Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, 90 - 924 Łódź, Al. Politechniki 6, I p., pok. 105(Dziekanat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 2 kanałowy analizator dźwięku i drgań z zestawem do akustyki i budowli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwukanałowy miernik poziomu dźwięku i analizator w czasie rzeczywistym z oprogramowaniem do analizy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja posiadanego oprogramowania PULSE typ:7700A,7755A-N,7754GN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja posiadanego oprogramowania dla analizatora w systemie PULSE do aktualnej wersji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.83.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doposażenie maszyny wytrzymałościowej UFP 400.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie maszyny obecnie pracującej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aspirator filtracyjny areozoli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aspirator filtracyjny areozoli.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wytrząsarka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytrząsarka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.72.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Miernik mikroklimatu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik mikroklimatu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Analizator ogólnego węgla organicznego (OWO) (TOC).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator ogólnego węgla organicznego (OWO) (TOC).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.56-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
- Wykonanie dokumentacji proj. - proj. bud. i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogow. dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW485 na odc. Bychlew-Jadwinin"
- Wykonanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zrid dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW 746 na odcinku Soczówki - granica województwa"
- Dostawy pieczywa oraz bułki tartej do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego Systemu Impuls
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, maszyn i urządzeń dla Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim - postępowanie nr 6"
- Zakup sprzętu i wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach chemicznych w ramach zadania OLiOC.
- Świadczenie usług wsparcia i serwisu w zakresie infrastruktury teleinformatycznej, będącej własnością Zamawiającego lub przez niego wykorzystywaną od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego do zajęć dydaktycznych na potrzeby jednostek Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa oraz szkolenie z obsługi izotermicznego mikrokalorymetru dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
więcej: Urządzenia elektromechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





