Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-02-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Opole: utrzymanie w czystości taboru kolejowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o. Opolski Zakład Przewozów Regionalnych, do kontaktów: Urszula Humeniuk, Lidia Patoła, Kazimierz Zając tel./fax 077 4521462, e-mail: propek@pr.pkp.pl, ul. Krakowska 48, 45-075 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4521518, fax 077 45211370, e-mail: prekopole@wp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie w czystości taboru kolejowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: świadczenie kompleksowej usługi utrzymania w czystości taboru kolejowego tj. wagonów osobowych, elektrycznych zespołów trakcyjnych i autobusów szynowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Opole Główne, Kędzierzyn-Koźle, Nysa, Kluczbork. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.74.20.00 - Usługi czyszczenia urządzeń transportowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.70.00 - Usługi czyszczenia urządzeń transportowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 400 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 65 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zawarto w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Określono w SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Określono w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Określono w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określono w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Określono w SIWZ. 2.1.4) Inne informacje: Określono w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PREK-0241/1/U/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.03.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata gotówką w kasie Zamawiającego lub przelewem na r-k bankowy 69 1140 1788 0000 2604 8200 1053. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 07.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.03.2006, godzina 11:00, Opolski Zakład Przewozów Regionalnych w Opolu ul. Krakowska 48 pok. nr 21.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.02.2006.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domów Dziennego Pobytu Złota Jesień i Magda - Maria w Opolu "
- Wymiana trzech pionów wodnokanalizacyjnych - roboty remontowo budowlane w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu, przy ul. Piastowskiej 14.
- Usługa ubezpieczenia OC i NNW uczniów skierowanych na staże uczniowskie
- Remont wybranych pokoi biurowych - O/Opole, ul. Wrocławska, bud. A i B
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.