To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-11
Bielsko-Biała: Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych oraz odzieży ochronnej
w 2011r. dla pracowników Straży Miejskiej w Bielsku-Białej, sorty mundurowe dla funkcjonariuszy mają być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami).
Numer ogłoszenia: 73468 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86985 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska, ul. Kołłątaja 10, 43-300 Bielsko-Biała, woj. , tel. 033 82-281-14, 82-281-15, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych oraz odzieży ochronnej w 2011r. dla pracowników Straży Miejskiej w Bielsku-Białej, sorty mundurowe dla funkcjonariuszy mają być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych oraz odzieży ochronnej w 2011r. dla pracowników Straży Miejskiej w Bielsku-Białej, sorty mundurowe dla funkcjonariuszy mają być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań, tj.: a) Zadanie Nr 1 - dostawa sortów specjalnych, b) Zadanie Nr 2 - dostawa sortów mundurowych i odzieży ochronnej, c) Zadanie Nr 3 - dostawa obuwia, d) Zadanie Nr 4 - dostawa obuwia taktycznego e) Zadanie Nr 5 - dostawa sortów specjalnych - sweterek mundurowy, f) Zadanie Nr 6 - dostawa sortów specjalnych -kamizelek taktycznych g) Zadanie Nr 7 - dostawa sortów mundurowych - sztormiak h) Zadanie Nr 8 - dostawa sortów mundurowych - kurtka krótka z kamizelka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami udostępniana na stronie internetowej www.smbb.bip.wizja.net oraz nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego lub przesyłana pocztą za pobraniem zwrotu kosztów pocztowych na pisemne zamówienie.. Dostawy sukcesywnie w terminach: Dla I dostawy- do dnia 28.04.2011r. Dla II dostawy - do dnia 20.09.2011r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.81.51.00 - Buty za kostkę 18.81.33.00 - Obuwie lekkie 18.31.70.00 - Skarpety 18.23.53.00 - Swetry 35.11.34.40 - Kamizelki odblaskowe 18.42.50.00 - Paski 18.93.90.00 - Torby podręczne 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.20.00 - Szale 18.42.40.00 - Rękawice 18.11.30.00 - Odzież przemysłowa 18.14.10.00 - Rękawice robocze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa sortów specjalnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HERO-COLLECTION S. J., Rydzyńska 10, 61-436 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10710,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11272,72
Oferta z najniższą ceną: 8650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11271,72
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa obuwia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ButStar Sp. zo. o., Dworcowa 21, 83-210 Zblewo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9193,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10425,48
Oferta z najniższą ceną: 10425,48 / Oferta z najwyższą ceną: 11441,46
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa obuwia taktycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ButStar Sp. zo. o., Dworcowa 21, 83-210 Zblewo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2556,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1830,24
Oferta z najniższą ceną: 1830,24 / Oferta z najwyższą ceną: 2937,24
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa sortów specjalnych- sweterek mundurowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FOLSTOP Janusz Rymkiewicz, Stacyjna 14, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3030,72
Oferta z najniższą ceną: 3030,72 / Oferta z najwyższą ceną: 4870,80
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa sortów specjalnych kamizelka taktyczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONFEKCJONER Sp. z o.o., Mieszka I 11/22, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2236,14
Oferta z najniższą ceną: 2236,14 / Oferta z najwyższą ceną: 2435,40
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa sortów mundurowych - sztormiak
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HERO-COLLECTION S.J., Rydzyńska 10, 61-436 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 870,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1070,10
Oferta z najniższą ceną: 1070,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1070,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostosowanie do przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie przy ul. Józefa Retingera 1 (segment D i E).
- Modernizacja zasilania obwodów regulowanych i nieregulowanych Dużej Sceny Teatru Polskiego w Bielsku-Białej
- ,,Świadczenie usługi całodobowego schronienia w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży".
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Bielska-Białej w 2024 - 2025 r. (pełna nazwa zamówienia w dokumentach zamówienia)
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku
- SZPiFP-46-24 Dostawa odzieży branżowej
- Dostawa rękawic roboczych i ochronnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. przez okres 8 miesięcy
- DOSTAWA RĘKAWIC OCHRONNYCH DO SP ZOZ WSPR W BIAŁYMSTOKU
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie - III postępowanie"
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.