eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawDostawa elementów mundurowych leśnika na 2013r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-13

Krasnystaw: Dostawa elementów mundurowych leśnika na 2013r
Numer ogłoszenia: 73423 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58473 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw, ul. Leśna 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762881, faks 082 5762882.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów mundurowych leśnika na 2013r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Sorty mundurowe leśnika powinny być wykonane wykonanych według wzorów określonych: a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawionych do ich noszenia (D. U. z 2007r., nr 51, poz. 342); b) Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. wzorcami mundurów i przedmiotów uzupełniających mundury leśnika oraz wzorcową dokumentacją techniczną; c) Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r.w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika; d) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; e) Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurowych leśnika (EO-1743-2/2012); f) Zarządzenie nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurowych leśnika (EO-1743-3/2012); g) w opisie przedmiotu zamówienia podanym w SIWZ. h) Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp, a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technicznych zamawiającego w zakresie materiałów, z których powinny być sporządzone elementy dostawy. Kopie dokumentacji techniczno-technologicznej wraz z w/w zarządzeniami są dostępne do wglądu w siedzibie RDLP Lublin (ul. Czechowska 4, 20-50 Lublin), znajdują się także na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu (www.bedon.lasy.gov.pl). 2. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 5.519 pkt., ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28.06.1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7.06.2000 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.50.00 - Buty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IRMAK Ireneusz Kapłan, ul. Turkusowa 8/23, 20-572 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64872,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86440,71

  • Oferta z najniższą ceną: 86440,71 / Oferta z najwyższą ceną: 86440,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.