eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-01

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 73391 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich , al. Solidarności 77, 00-090 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5517756, 5517846, faks 022 8280740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad sprzętu komputerowego i oprogramowania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części - pakiety: PAKIET I : Komputer stacjonarny - 55 sztuk, PAKIET II: 1. Monitor LCD 19 cali - 20 szt, 2. Komputer przenośny 12 cali - 3 szt, 3. Komputer przenośny 14 cali - 1 szt, 4. Drukarka laserowa monochromatyczna + dodatkowy toner wysokowydajny - 28 kpl, 5. Skaner - 1 szt. PAKIET III: 1. Serwer - 2 szt, 2. Serwer poczty - 1 szt, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje techniczne /BR-3A/ - PAKIET I; /BR-3B/, /BR-3C/, /BR-3D/, /BR-3E/, /BR-3F/ - PAKIET II; /BR-3G/, /BR-3H/ - PAKIET III - określone przez Zamawiającego parametry techniczne mają charakter wymogów minimalnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.82.20.00-6, 30.21.61.10-0, 48.62.00.00-0, 30.12.51.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2) - wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż: a) w przypadku składania oferty na PAKIET I: 100 000,00 PLN, b) w przypadku składania oferty na PAKIET II: 80 000,00 PLN, c) w przypadku składania oferty na PAKIET III: 40 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie o dostarczeniu przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieużywanego w formularzu OFERTA BR-1, 2. Oświadczenie o zapewnieniu minimum: a) w przypadku składania oferty na PAKIET I: 36 - miesięcznego okresu gwarancji producenta, b) w przypadku składania oferty na PAKIET II: 36 - miesięcznego okresu rękojmi na monitory LCD 19 cali, drukarkę laserową monochromatyczną, skaner; 24-miesięcznego okresu rękojmi na komputery przenośne, c) w przypadku składania oferty na PAKIET III: 36 - miesięcznego okresu gwarancji, w formularzu OFERTA /BR-1/, 3. Oświadczenie o zapewnieniu dostawy przedmiotu zamówienia nie później niż w terminie: a) w przypadku składania oferty na PAKIETY: I i II - nie później niż w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy, b) w przypadku składania oferty na PAKIET III - nie później niż w terminie 28 dni od daty zawarcia umowy. w formularzu OFERTA /BR-1/, 4. Opis parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia na druku Specyfikacja techniczna /BR-3A/, /BR-3B/, /BR-3C/, /BR-3D/, /BR-3E/, /BR-3F/, /BR-3G/, /BR-3H/ - odpowiednio do składanej oferty na dane pakiety. Zaleca się również załączenie do oferty zdjęć, folderów w języku polskim, 5. Wypełnione formularze cenowe /BR-2A/, /BR-2B/, /BR-2C/ - odpowiednio do składanej oferty na dany pakiet

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie Wykonawcy czy zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy a w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcy wraz ze wskazaniem tej części zamówienia w formularzu OFERTA /BR-1/, 2. parafowany projekt umowy /BR-7/ - zalecenie Zamawiającego, nie załączenie do oferty nie będzie traktowane jako przesłanka do odrzucenia oferty, 3. dokument poświadczający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy - zalecenie Zamawiającego, nie załączenie do oferty nie będzie traktowane jako przesłanka do odrzucenia oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych za zgodą Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 tej ustawy, w zakresie: 1) zmiany terminu płatności z powodu braku środków finansowych w związku z ich blokadą przez Ministra Finansów bądź zmianą ustawy budżetowej, 2) zmiany terminu wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z przyczynami przez niego niezawinionymi, po ich uznaniu przez Zamawiającego i wyrażeniu przez niego zgody na zmianę terminu wykonania, nie później niż przed upływem terminu wykonania Umowy, 3) zmiany przedmiotu dostawy - sprzętu komputerowego - jeżeli Wykonawca z przyczyn niezawinionych zaproponuje dostawę innego niż wskazany w ofercie, o ile proponowany sprzęt komputerowy będzie miał parametry techniczne nie gorsze niż zaproponowane w ofercie i zostanie zbyty za wynagrodzenie nie wyższe niż wskazane w ofercie, a Zamawiający wyrazi na to zgodę, 4) zmiany wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1 projektu umowy BR-7 jeżeli w trakcie trwania Umowy nastąpi zmiana przepisów w zakresie podatku VAT należnego od towarów i usług będących przedmiotem Umowy, 5) nieistotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany Umowy w zakresie: osoby upoważnionej do kontaktów, numerów telefonów, adresów wskazanych w Umowie, zawiadamiając o tym niezwłocznie drugą Stronę w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brpo.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich, Al. Solidarności 77, 00-090 Warszawa, pok. 3.20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich, Al. Solidarności 77, 00-090 Warszawa, pok. 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I : Komputer stacjonarny - 55 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny - 55 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II: 1. Monitor LCD 19 cali - 20 szt, 2. Komputer przenośny 12 cali - 3 szt, 3. Komputer przenośny 14 cali - 1 szt, 4. Drukarka laserowa monochromatyczna + dodatkowy toner wysokowydajny - 28 kpl, 5. Skaner - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Monitor LCD 19 cali - 20 szt, 2. Komputer przenośny 12 cali - 3 szt, 3. Komputer przenośny 14 cali - 1 szt, 4. Drukarka laserowa monochromatyczna + dodatkowy toner wysokowydajny - 28 kpl, 5. Skaner - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 48.62.00.00-0, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III: 1. Serwer - 2 szt, 2. Serwer poczty - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serwer - 2 szt, 2. Serwer poczty - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.