eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Świadczenie usług remontowych w zakresie branż budowlanej i instalacyjnych oraz stałej konserwacji budynków i lokali na terenie Gminy Kozienice administrowanych, zarządzanych przez Zamawiającego wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem drobnych napraw remontowych i naprawczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-20

Kozienice: Świadczenie usług remontowych w zakresie branż budowlanej i instalacyjnych oraz stałej konserwacji budynków i lokali na terenie Gminy Kozienice administrowanych, zarządzanych przez Zamawiającego wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem drobnych napraw remontowych i naprawczych
Numer ogłoszenia: 73390 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50404 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice, ul. Radomska 36, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 614 43 88, faks 48 614 43 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług remontowych w zakresie branż budowlanej i instalacyjnych oraz stałej konserwacji budynków i lokali na terenie Gminy Kozienice administrowanych, zarządzanych przez Zamawiającego wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem drobnych napraw remontowych i naprawczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Instalacje elektryczne i odgromowe: a) przeglądy konserwacyjne instalacji elektrycznych , oświetlenia, odgromowej; b) uzupełnienie oznaczeń tablic i przewodów; c) naprawa mocowań zacisków i połączeń; d) wymiana przewodów połączeniowych, mostkujących, itp.; e) naprawa mocowania przewodów prowadzonych po wierzchu konstrukcji; f) naprawa mocowania puszek instalacyjnych osprzętu; g) wymiana pojedynczych bezpieczników ( bez tablic zabezpieczających); h) wymiana uszkodzonych i niesprawnych żarówek w pomieszczeniach wspólnego użytkowa-nia; i) wymiana uszkodzonych i niesprawnych wyłączników w pomieszcz. j. w. j) wymiana uszkodzonych opraw, osłon, i kloszy oświetlenia; j.w. k) regulacja urządzeń zabezpieczających i sterowniczych; l) konserwacja i porządkowanie tablic i złączy elektrycznych, usuwanie zanieczyszczeń; m) konserwacja i regulacja zamknięć szafek elektrycznych; n) uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek elektrycznych; o) sprawdzanie sprawności urządzeń pomiarowych w części wspólnej; p) zgłaszanie do właściciela sieci (ZE) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach wystę-pujących w funkcjonowaniu przyłączy elektrycznych i montowanych na nich urządzeniach. 2. Instalacje gazowe: a) likwidacja nieszczelności połączeń i przewodów; b) przeglądy, konserwacja, regulacja zaworów; c) uzupełnianie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek gazowych i instalacji; d) uszczelnianie przejść przewodów przez przegrody; e) sprawdzanie sprawności urządzeń pomiarowych gazomierzy w części wspólnej; f) naprawa mocowania przewodów instalacji; g) konserwacja szafek gazowych i regulacja zamknięć, usuwanie zanieczyszczeń, uzupełnianie oznaczeń; h) wykonanie próby szczelności instalacji gazowej w nowo zasiedlonych lokalach gminnych; i) zgłaszanie do właściciela sieci (ZG) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach wy-stępujących w funkcjonowaniu przyłączy gazowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie. 3. Instalacje wodno-kanalizacyjne: a) likwidacja nieszczelności połączeń i przewodów oraz przejść przewodów przez przegrody; b) konserwacja, regulacja i uszczelnianie zaworów; c) naprawa lub wymiana uszkodzonych części przewodów instalacyjnych; d) usuwanie miejscowych przecieków w pionach i poziomach kanalizacyjnych, łącznie z wymianą poszczególnych elementów; remont sieci kanalizacyjnych na przyłączach, e) uzupełnianie oznaczeń, zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich; f) instalacja wodomierzy, usuwanie zanieczyszczeń; g) uzupełnianie ubytków uszczelnień połączeń instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej; h) odłączanie nieczynnych urządzeń i osprzętu; montaż nowych urządzeń; i) sprawdzenie sprawności urządzeń pomiarowych- wodomierzy w części wspólnej; j) czyszczenie i udrażnianie przyłączeniowych studzienek kanalizacji sanitarnych; k) naprawa i czyszczenie wywiewek dachowych (bez kosztu wywiewek); l) udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych ; m) zgłaszanie do właściciela sieci o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu sieci sanitarnych, przyłączy wodociągo-wych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie. 4. Dachy: a) czyszczenie rynien i rur spustowych; b) naprawa uszkodzonych elementów obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych lub czę-ściowa wymiana; c) naprawa mocowania rynien i rur spustowych; d) likwidacja w pokryciu dachowym nieszczelności zakwalifikowanych do częściowej naprawy usuwanie nawisów śnieżnych, sopli lodu oraz odśnieżanie dachów w okresie zimowym; e) uzupełnianie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich elementów odwodnienia i obróbek blacharskich. f) Usuwanie śniegu i sopli. 5. Stolarka drzwiowa i okienna: a) regulacja i dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych: w klatkach schodowych , umywalniach, korytarzach i w piwnicach; b) regulacja i wymiana uszkodzonych zamków w pomieszczeniach j.w.; c) uzupełnianie okuć, szyldów, osłon w pom. j.w.; d) regulacja samozamykaczy; e) uzupełnianie malowania stolarki okiennej i drzwiowej; f) naprawa, wymiana lub wykonanie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. 6. Elementy budynku (mieszkania wewnątrz, elewacja, tynki, posadzki, klatki schodowe) oraz oto-czenie budynków: a) uzupełnianie i naprawa tynków wewnętrznych ; b) uzupełnianie i naprawa tynków zewnętrznych; c) likwidacja miejscowych rys i spękań tynków; d) naprawa uszkodzonych powłok malarskich ścian i sufitów; e) uzupełnianie miejscowych ubytków i wymiana posadzek, okładzin schodów i okładzin ce-ramicznych; f) uzupełnianie miejscowych ubytków lub wymiana opasek, chodników i dojść do budynków itp; g) naprawa elementów i wymiana terenowych elementów odwadniających; h) naprawa mocowania balustrad klatek schodowych; i) mocowanie i wymiana pochwytów j) naprawa mocowania wycieraczek; k) naprawa i bieżąca konserwacja zainstalowanych sprzętów na placach zabaw, demontaż zniszczonych urządzeń zabawowych; l) naprawa lub rozbiórka altanek śmietnikowych trzepaków, ławek i ogrodzeń; m) montaż lub naprawa tablic i znaków; 7. Usługi remontowe budowlane i instalacyjne: a) malowanie ścian ,otworów okiennych i drzwiowych; b) uzupełnienie oszklenia w otworach okiennych; c) wymiana drzwi; d) wymiana wykładzin lub ich uzupełnienie; e) wymiana i naprawa podłóg, reperacja posadzek; f) wymiana lub naprawa urządzeń sanitarnych i grzewczych; g) wymiana lub naprawa instalacji elektrycznej wraz z oprzętem; h) montaż lub wymiana wodomierzy; i) utrzymanie w stanie gotowości będących na stanie urządzeń przeciwpożarowych budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami 8. Dodatkowe warunki wykonawcze: Wykonawca zobowiązany jest do: - natychmiastowego zgłaszania w trakcie wykonywania robót, zauważonych usterek i awarii zagra-żających bezpieczeństwu mieszkańców Gminy oraz mających wpływ na stan techniczny budynków i instalacji , - działania dotyczące usuwania awarii należy podjąć do 1,5 godzin od zgłoszenia awarii przez mieszkańców lub przez Inspektora Nadzoru ZMKGK oraz wykonać w dniu zgłoszenia awarii. Uwaga: Wyszczególnione rodzaje usług nie stanowią katalogu zamkniętego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kozienicka Gospodarka Komunalna Spółka z o.o., ul. Przemysłowa 15, 26-900 Kozienice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28,35

  • Oferta z najniższą ceną: 28,35 / Oferta z najwyższą ceną: 28,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.