eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaDostawa 2 sztuk wózków platformowych elektrycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Zielonka: Dostawa 2 sztuk wózków platformowych elektrycznych.
Numer ogłoszenia: 73369 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, fax 022 7614446.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 sztuk wózków platformowych elektrycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 2 szt. fabrycznie nowych, nie używanych wózków platformowych elektrycznych do siedziby zamawiającego (1 szt. do Zie-lonki i 1 szt. do Stalowej Woli) wraz z dokumentacją eksploatacyjną w języku pol-skim zawierającą instrukcję obsługi i serwisowania oraz karty gwarancyjne. 2. Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w wymaganiach technicznych i w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Wymieniony w formularzu cenowym towar musi posiadać logo producenta oraz musi spełniać warunki jakościowe i bezpieczeństwa użytkowania. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia 3.Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a)odbiorowi wstępnemu (rzeczowo-ilościowemu) po dostawie do magazynu WITU; b)odbiorowi końcowemu z udziałem przedstawiciela wykonawcy, po uruchomieniu na terenie WITU Zielonka i Stalowa Wola. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wyodrębnione w formularzu cenowym Części I i II przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.15.00 - Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wyciągarki stojące Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.50.00 - Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące Oryginalny kod CPV: 29.22.15.20 - Pojazdy techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.52.00 - Pojazdy techniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, ponadto: 5)udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia, 6)zapewnią usunięcie niesprawności ww. przedmiotu zamówienia w czasie nie dłuższym niż 72 godz. w okresie gwarancji, 7)akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy, 2. Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną nie-zwłocznie zawiadomieni. 3. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą; 2)jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na pod-stawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, a wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 7)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz cenowy. 2) Formularz ofertowy (oferta). 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pu-bliczne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zp 4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5) Parafowane przez wykonawcę Istotne postanowienia umowy. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wyklu-czeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Ponadto do oferty wykonawca dołączy następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie, że wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego w Zielonce i Stalowej Woli wraz z dokumentacją eksploatacyjną w języku polskim zawierającą instrukcje obsługi i serwisowania oraz karty gwarancyjne, 2) oświadczenie, że wózki te spełniają warunki jakościowe i bezpieczeństwa użytkowania, 3) oświadczenie o usunięciu niesprawności ww. sprzętu w czasie nie dłuższym niż 72 godz. od powiadomienia przez zamawiającego, 4) prospekty ww. sprzętu z danymi technicznymi i wyposażeniem, 5) oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych posta-nowieniach umowy. 6. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, może spowodować odrzucenie oferty. 7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki; 2) wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy. 8. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamó-wienia; 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty; 3) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; 4) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione, w punktach 9.1 do 9.4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 9. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone przez wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji za-strzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. Zastrzeżone dokumenty; 2) dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 3) wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych (Art. 8 ust.3).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Udzielony okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Zamówienia 05-220 Zielonka ul. Prym. Stefana Wyszyńskiego 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wózek transportowy elektryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego, nie używanego wózka platformowych elektrycznego do siedziby zamawiającego (1 szt. do Zie-lonki) wraz z dokumentacją eksploatacyjną w języku polskim zawierającą instrukcję obsługi i serwisowania oraz karty gwarancyjne. Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w wymaganiach technicznych i w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Wymieniony w formularzu cenowym towar musi posiadać logo producenta oraz musi spełniać warunki jakościowe i bezpieczeństwa użytkowania. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a)odbiorowi wstępnemu (rzeczowo-ilościowemu) po dostawie do magazynu WITU; b)odbiorowi końcowemu z udziałem przedstawiciela wykonawcy, po uruchomieniu na terenie WITU Zielonka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.15.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Udzielony okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wózka transportowego elektrycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego, nie używanego wózka platformowych elektrycznego do siedziby zamawiającego (1 szt. do Stalowej Woli) wraz z dokumentacją eksploatacyjną w języku polskim zawierającą instrukcję obsługi i serwisowania oraz karty gwarancyjne. Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w wymaganiach technicznych i w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Wymieniony w formularzu cenowym towar musi posiadać logo producenta oraz musi spełniać warunki jakościowe i bezpieczeństwa użytkowania. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a)odbiorowi wstępnemu (rzeczowo-ilościowemu) po dostawie do magazynu WITU; b)odbiorowi końcowemu z udziałem przedstawiciela wykonawcy, po uruchomieniu na terenie WITU Stalowa Wola..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.15.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Udzielony okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.