Ogłoszenie z dnia 2016-06-07
Lubliniec: Nadzór autorski oprogramowania komputerowego InfoMedica/AMMS. Nr sprawy: DZP.382.06.2016
Numer ogłoszenia: 73367 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu, ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3532800; 34 3532810, faks 34 3562880 , strona internetowa www.wsnlc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór autorski oprogramowania komputerowego InfoMedica/AMMS. Nr sprawy: DZP.382.06.2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Nadzór autorski dla n/w systemów oprogramowania komputerowego InfoMedica/AMMS Lp. PROGRAMY AMMS/InfoMedica - ilość licencji 1 Finanse Księgowość- 5 2 Rachunek Kosztów- 1 3 Kadry -4 4 Płace- 2 5 Grafiki wraz z modułem integracyjnym RCP PC Them- open 6 Gospodarka magazynowo-materiałowa- 1 7 Środki Trwałe- 1 8 Wyposażenie- 1 9 Kasa- 1 10 Budżetowanie- 1 11 Ruch Chorych, oddział, zlecenia- open 12 Statystyka Medyczna i rozliczenia NFZ- 8 13 Laboratorium- 4 14 Punkt Pobrań - 15 15 Przychodnia - open 16 Apteka Szpitalna- 3 17 Apteczka Oddziałowa - 14 18 Administrator -open 19 Pracownia diagnostyczna- 10 20 System Raportowania dla kierownictwa- 5 21 Archiwum Dokumentacji Medycznej- 5 22 Elektroniczna Dokumentacja Medyczna- open 23 Zakażenia Zakładowe- 1 24 Stymulator JGP- 2 25 Szpitalny Portal Informacyjny- open 26 Repozytorium EDM- open 2. W ramach nadzoru autorskiego, wykonawca zapewnia: 2.1. udostępnienie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania): 2.1.1. w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego: 2.1.1.1. czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) wynosi 1 dzień roboczy; 2.1.1.2. czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; 2.1.1.3. w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły; 2.1.2. w pozostałych przypadkach: 2.1.2.1. czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych; 2.1.2.2. czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; 2.1.3. w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; 2.2. Wykonawca wymaga udostępnienia przez Zamawiającego zdalnego dostępu do baz danych i Oprogramowania Aplikacyjnego. 2.3. Zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Centralnego Help-Desku Wykonawcy www.hd.asseco.pl; w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na w/w witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia telefonicznie pod numerem telefonu: 801 40 90 90 dla połączeń z telefonów stacjonarnych; 32 339 83 33 dla połączeń z telefonów komórkowych; lub pisemnie na formularzu przesyłanym za pomocą poczty elektronicznej na adres hdzdrowie@asseco.pl, opcjonalnie faksem na numer (32-776-10-00) 2.4. w przypadku, gdy formularz zgłoszenia błędu zostanie przyjęty przez Wykonawcę: 2.4.1. w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 następnego dnia roboczego; 2.4.2. w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 danego dnia roboczego; 2.4.3. w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego; 2.5. wprowadzanie zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym w zakresie dotyczącym istniejących funkcjonalności w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: 2.5.1. przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się do czterech (4) razy w roku, co odbywać się będzie poprzez opublikowanie odpowiedniego komunikatu na witrynie Centralnego Help-Desku; 2.5.2. udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego) poprzez serwer ftp: dwftp.gliwice.asseco.pl 2.6. możliwość pisemnego zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego poprzez witrynę Centralnego Help- Desku, lub na formularzu; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego; 2.7. gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian (tj. modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju), oraz zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej wniosku; zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez witrynę Centralnego Help-Desku lub na formularzu z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Spółka Asseco Poland S.A. jest wyłącznym podmiotem autorskich praw majątkowych do systemów informatycznych: InfoMedica i AMMS, co pozwala jej, jako jedynemu podmiotowi autorskich praw majątkowych, na wykonywanie usług nadzoru autorskiego nad w/w systemami informatycznymi oraz na udzielanie licencji na korzystanie z poszczególnych modułów tych systemów. Wykonanie usługi nadzoru autorskiego wiąże się bezpośrednio z ingerencją w całe oprogramowanie, w tym również w kody źródłowe oprogramowania, dlatego spółka Asseco Poland, jako jedyny właściciel majątkowych praw autorskich jest jedynym wykonawcą, który może wykonać niniejsze zamówienie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Asseco Poland S.A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2322 S (Lubliniec - Kośmidry)
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń do funkcji doraźnego schronienia.
- Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w 2026 roku
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego w Lublińcu
- Zakup samochodu elektrycznego do przewozu osób dla potrzeb Centrum Zdrowia Psychicznego Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie sprzętu serwerowo-sieciowego wraz z oprog. w ramach proj. pt. "Cyberbezpieczna Zielonka - wzmocn. odporn. na zagr. cyfrowe w Urzędzie Miasta Zielonka oraz jedn. podleg. Miastu"
- Cyberbezpieczna Gmina Barwice - zakup sprzętu informatycznego oraz oprogramowania służącego do poprawy poziomu cyberbezpieczeństwa
- Usługa asysty technicznej i konserwacji, hostingu oraz rozwoju i modyfikacji Systemu Obsługi Dotacji (SOD)
- Usługa Rozwoju i Modyfikacji, Asysty Technicznej oraz Hostingu Systemu Obsługi Wolontariatu (SOW) wraz z serwisem internetowym Korpusu Solidarności
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu monitorowania do zarządzania procesami medycznymi szpitala w ramach wskaźnika D21G.R2
- Platforma edukacyjna do zajęć z programowania dla 172 uczniów czterech szkół podstawowych Gminy Janów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





