eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ód¼ › Dostawa w 2021 r. oleju opa³owego do kot³owni na rzecz Urzêdu Miasta £odzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-08



Og³oszenie nr 733082-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.

Miasto £ód¼ - Urz±d Miasta £odzi:

Dostawa w 2021 r. oleju opa³owego do kot³owni na rzecz Urzêdu Miasta £odzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Tak

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie

Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cym jest Miasto £ód¼ - Urz±d Miasta £odzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 £ód¼ dzia³aj±cy na podstawie:
• art. 15b ust. 1 pkt. 3 i art. 15c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej „ustaw± Pzp”, jako podmiot wykonuj±cy zadania Centralnego Zamawiaj±cego oraz
• art. 16 ust. 4 ustawy ustawy Pzp jako podmiot upowa¿niony do przeprowadzenia postêpowania w imieniu Miasta £odzi - Urzêdu Miasta £odzi oraz nw. miejskich jednostek organizacyjnych (Zamawiaj±cych): 1) Urz±d Miasta £odzi, ul. Piotrkowska 104 2) Liceum Ogólnokszta³c±cego nr XXX w £odzi, ul. Sowiñskiego 50/56, 3) Przedszkole Miejskie Nr 2 w £odzi, ul. Sygna³owa 1, 4) Przedszkole Miejskie Nr 93 w £odzi, ul. Wichrowa 1A, 5) Specjalny O¶rodek Szkolno - Wychowawczy Nr 6 w £odzi, ul. Dziewanny 24, 6) Szko³a Podstawowa Nr 204 w £odzi, ul. Gajcego 7/11, 7) Szko³a Podstawowa Nr 120 w £odzi, ul. Centralna 40. Postêpowanie prowadzi: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych w Departamencie Strategii i Rozwoju Urzêdu Miasta £odzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 £ód¼, tel.: +48 (42) 638-48-88, e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl, http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto £ód¼ - Urz±d Miasta £odzi, krajowy numer identyfikacyjny 00051418200000, Piotrkowska 104, 90-926 £ód¼, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska

telefon: 42 638 48 88,
e-mail: m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl
www: http:// bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, http:// bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http:// bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Tak , adres: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urz±d Miasta £odzi) i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Klucz publiczny niezbêdny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla wykonawców na miniPortalu lub na stronie internetowej Zamawiaj±cego. W formularzu oferty Wykonawca jest zobowi±zany podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym bêdzie prowadzona korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa w 2021 r. oleju opa³owego do kot³owni na rzecz Urzêdu Miasta £odzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych

Numer referencyjny: DSR-ZP-II.271.47.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego do kot³owni na rzecz Urzêdu Miasta £odzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych w 2021 r. Przewidywana liczba dostawy m3 oleju opa³owego w okresie trwania umowy, zgodnie z poni¿szym zestawieniem: 1) Urz±d Miasta £odzi, dostawa do kot³owni w budynku ul. Krzemieniecka 2B - 30 m3, 2) Liceum Ogólnokszta³c±cego nr XXX w £odzi, ul. Sowiñskiego 50/56 - 31 m3, 3) Przedszkole Miejskie Nr 2 w £odzi, ul. Sygna³owa 1 - 9 m3, 4) Przedszkole Miejskie Nr 93 w £odzi, ul. Wichrowa 1A - 10 m3, 5) Specjalny O¶rodek Szkolno - Wychowawczy Nr 6 w £odzi, ul. Dziewanny 24 - 55 m3, 6) Szko³a Podstawowa Nr 204 w £odzi, ul. Gajcego 7/11 - 35 m3, 7) Szko³a Podstawowa Nr 120 w £odzi, ul. Centralna 40 - 35 m3. RAZEM 205 m3 oleju opa³owego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ. Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adania ofert czê¶ciowych. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy, (lecz nie wcze¶niej ni¿ od dnia 01 stycznia 2021 r.) do dnia 31 grudnia 2021 r.

II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczêcia: 01.01.2021
data zakoñczenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy, (lecz nie wcze¶niej ni¿ od dnia 01 stycznia 2021 r.) do dnia 31 grudnia 2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Wykonawca winien wykazaæ, i¿ posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Regulacji Energetyki zgodnie z ustaw± z 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm).

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Numeracja zgodna z SIWZ 7.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 7.2 DO OFERTY WYKONAWCA DO£¡CZA w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu: 7.2.1 aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 3 do SIWZ). 7.2.1.1 w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.1 SIWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 7.2.2 aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 4 do SIWZ). 7.2.2.1 w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.2 SIWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
NA WEZWANIE ZAMAWIAJ¡CEGO WYKONAWCA, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, jest zobowi±zany do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: UWAGA: Zamawiaj±cy dokonuj±c oceny i badania ofert kierowaæ siê bêdzie wyk³adni± przepisów dokonan± w wyroku Trybuna³u Sprawiedliwo¶ci Unii Europejskiej z dnia 4 maja 2017r., C-387/14. 7.4.1 W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile to wynika z odrêbnych przepisów Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 7.4.1.1 aktualn± (wa¿n±) koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z ustaw± z 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm).

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJ¡CEGO zobowi±zany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.uml.lodz.pl/urzadmiasta/ przetargi/), przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o
zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Numeracja zgodna z SIWZ. 9.1 Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, ¿±da od Wykonawcy wniesienia wadium w wysoko¶ci 10 300,00 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy trzysta z³otych 00/100). 9.2 Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 9.2.1 pieni±dzu; 9.2.2 porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 9.2.3 gwarancjach bankowych; 9.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.2.5 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 9.3 Wadium wnoszone w pieni±dzu winno wp³yn±æ na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wp³aty pieniê¿nej nale¿y dokonaæ przelewem na konto Zamawiaj±cego nr: Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK IBAN: PL 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017 w tytule przelewu powo³uj±c siê na nr referencyjny postêpowania: DSR-ZP-II.271.47.2020 9.4 Je¶li wadium zosta³o wniesione w pieni±dzu to zaleca siê do³±czenie do oferty dowodu jego wniesienia (dokonania przelewu bankowego). 9.5 Je¶li wadium zosta³o wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu to nale¿y z³o¿yæ dokument gwarancji/porêczenia w oryginale w formie elektronicznej za po¶rednictwem miniPortalu z zastrze¿eniem, ¿e dokument bêdzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcê gwarancji/porêczenia. 9.6 W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie porêczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny byæ sporz±dzone zgodnie z
obowi±zuj±cym prawem i zawieraæ co najmniej: 9.6.1 nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta porêczenia/gwarancji (Zamawiaj±cego), porêczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem porêczenia /gwarancji (Zamawiaj±cym) jest Miasto £ód¼ – Urz±d Miasta £odzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 £ód¼ – jako podmiot upowa¿niony do przeprowadzenia przedmiotowego postêpowania. 9.6.2 okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona porêczeniem/ gwarancj±, 9.6.3 kwotê wadium, 9.6.4 termin wa¿no¶ci porêczenia/gwarancji – nie krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±, 9.6.5 zobowi±zanie porêczyciela/gwaranta do zap³acenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacji, je¿eli Wykonawca: 9.6.5.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp,
z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej. 9.6.5.2 którego oferta zosta³a wybrana: 9.6.5.2.1 odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; 9.6.5.2.2 nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 9.6.5.3 zawarcie
umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 9.7 W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie porêczenia lub gwarancji, Zamawiaj±cy nie uzna dokumentów, które nie spe³niaj± wymagañ, o których mowa w pkt 9.6 SIWZ. 9.8 Zamawiaj±cy zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach okre¶lonych w art. 46 ustawy Pzp. 9.9 Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, który nie wniós³ wadium lub wadium zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnosz±ce siê do umowy uregulowane zosta³y w Za³±czniku nr 6 do SIWZ (Wzór umowy).

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 16.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Numeracja zgodna z SIWZ. 6. PODSTAWY WYKLUCZENIA 6.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu. 6.2 Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy wykluczy: 6.2.1 Wykonawców w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; ka¿dy z tych Wykonawców sk³ada dokumenty wymienione w pkt 7.2.1 SIWZ. 6.2.2 Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, je¿eli chocia¿ w odniesieniu do jednego z nich zaistniej± okoliczno¶ci, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; ka¿dy z tych Wykonawców sk³ada dokumenty wymienione w pkt 7.2.1 SIWZ. 6.3 Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿e przedstawiæ dowody na to, ¿e podjête przez
niego ¶rodki s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, w szczególno¶ci udowodniæ naprawienie szkody wyrz±dzonej przestêpstwem lub przestêpstwem skarbowym, zado¶æuczynienie pieniê¿ne za doznan± krzywdê lub naprawienie szkody, wyczerpuj±ce wyja¶nienie stanu faktycznego oraz wspó³pracê z organami ¶cigania oraz podjêcie konkretnych ¶rodków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które s± odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom lub przestêpstwom skarbowym lub nieprawid³owemu postêpowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje siê, je¿eli wobec Wykonawcy, bêd±cego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem s±du zakaz ubiegania siê o udzielenie zamówienia oraz nie up³yn±³ okre¶lony w tym wyroku okres obowi±zywania tego zakazu. 6.4 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, je¿eli Zamawiaj±cy,
uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu Wykonawcy, uzna za wystarczaj±ce dowody przedstawione na podstawie pkt 6.3. SIWZ. 16. ZABEZPIECZENIE NALE¯YTEGO WYKONANIA UMOWY 16.1 Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 147 ustawy Pzp, ¿±da od Wykonawcy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 2 % warto¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w § 2 ust 5 wzoru umowy. 16.2 Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy. 16.3 Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach: 16.3.1 pieni±dzu; 16.3.2 porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym; 16.3.3 gwarancjach bankowych; 16.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 16.3.5 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 16.4. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formie okre¶lonej w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 16.5. Zabezpieczenie winno zostaæ wniesione przed zawarciem umowy z zastrze¿eniem, i¿ zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu uznaje siê za wniesione, je¿eli pieni±dze wp³yn± na rachunek Zamawiaj±cego przed zawarciem umowy. 16.6. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu (je¶li dotyczy) Wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 16.7. Je¿eli zabezpieczenie wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. 16.8. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcê zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formie gwarancji lub porêczenia zabezpieczenie musi byæ bezwarunkowe, nieodwo³alne, niepodlegaj±ce przeniesieniu na rzecz osób trzecich i p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego. Gwarancje/porêczenia powinny zawieraæ (oprócz elementów w³a¶ciwych dla ka¿dej formy, okre¶lonych przepisami prawa): 16.8.1. nazwê i adres Zamawiaj±cego, 16.8.2. nazwê i adres Wykonawcy, 16.8.3. oznaczenie (numer postêpowania), 16.8.4. okre¶lenie przedmiotu postêpowania, 16.8.5. okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem, 16.8.6. termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia (nie krótszy ni¿ termin realizacji umowy oraz okres rêkojmi za wady). 16.9. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê zabezpieczenia w formie gwarancji lub porêczenia, Zamawiaj±cy nie uzna dokumentów, które nie spe³niaj± wymagañ, o których mowa w pkt 16.8 SIWZ. 16.10. Je¿eli okres na jaki ma zostaæ wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieni±dzu wnosi siê na ca³y ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi siê na okres nie krótszy ni¿ 5 lat, z jednoczesnym zobowi±zaniem siê Wykonawcy do przed³u¿enia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy. 16.11. W przypadku nieprzed³u¿enia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpó¼niej na 30 dni przed up³ywem terminu wa¿no¶ci dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie ni¿ w pieni±dzu, zamawiaj±cy zmienia formê na zabezpieczenie w pieni±dzu, poprzez wyp³atê kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia. 16.12. Wyp³ata, o której mowa w pkt 16.11 SIWZ, nastêpuje nie pó¼niej ni¿ w ostatnim dniu wa¿no¶ci dotychczasowego zabezpieczenia. 16.13. Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie na zasadach i w terminach okre¶lonych we wzorze umowy - Za³±cznik nr 6 do SIWZ. 18 KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 I 14 RODO 18.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia o
ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Zamawiaj±cy informujê, ¿e: 18.1.1 Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta £odzi z siedzib± w £odzi przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 £ód¼, tel.: +48 426 384 444, fax: +48 422 726 001, e-mail: lckm@uml.lodz.pl. 18.1.2 Inspektorem ochrony danych w Urzêdzie Miasta £odzi jest Pani Agnieszka Koz³owska tel.: +48 426 385 950, e-mail: iod@uml.lodz.pl. 18.1.3 Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 18.1.4 Ogóln± podstawê do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporz±dzenia. 18.1.5 Szczegó³owe cele przetwarzania danych zosta³y wskazane w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). 18.1.6 Dane
osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi pocztowe, kurierskie, us³ugi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, Wykonawcom bior±cym udzia³ w postêpowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe mog± byæ równie¿ przekazywane do pañstw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów miêdzynarodowych. 18.1.7 Dane osobowe bêd± przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (j.t. Dz. U. 2020 r. poz. 164). 18.1.8 W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do: a)
dostêpu do tre¶ci swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporz±dzenia; b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporz±dzenia. 18.1.9 Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. 18.1.10 Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowi±zana(y) do ich podania. Konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 18.1.11 Dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania. 18.2 Wykonawca, wype³niaj±c obowi±zki informacyjne wynikaj±cy z art. 13 lub art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub
po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w tym postêpowaniu sk³ada stosowne o¶wiadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 2 do SIWZ) 19 INFORMACJE KOÑCOWE 19.1 Zamawiaj±cy nie przewiduje: 19.1.1 zawarcia umowy ramowej, 19.1.2 sk³adania ofert wariantowych i czê¶ciowych, 19.1.3 zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp, 19.1.4 rozliczania w walutach obcych, 19.1.5 aukcji elektronicznej, 19.1.6 dynamicznego systemu zakupów, 19.1.7 zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu, 19.1.8 wprowadzenia zastrze¿enia obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê prac zwi±zanych z rozmieszczeniem i instalacj±. 19.2 Zamawiaj±cy nie prowadzi³ dialogu technicznego. 19.3 Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozosta³e kwestie zwi±zane z umow± zosta³y okre¶lone we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SIWZ. 19.4 Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp – Zamawiaj±cy w okresie obowi±zywania umowy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji (zgodnie z tre¶ci± § 3 wzoru umowy) i zwiêkszyæ ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego dla poszczególnych odbiorców o wielko¶æ nie wiêksz± ni¿ podana poni¿ej w m3: 1) UM£ w £odzi, dostawa ul. Krzemieniecka 2B – 3 m3, 2) Liceum Ogólnokszta³c±cego nr XXX w £odzi, ul. Sowiñskiego 50/56 – 4 m3, 3) Przedszkole Miejskie Nr 2 w £odzi, ul. Sygna³owa 1 – 0 m3, 4) Przedszkole Miejskie Nr 93 w £odzi, ul. Wichrowa 1A – 1 m3, 5) Specjalny O¶rodek Szkolno - Wychowawczy Nr 6 w £odzi, ul. Dziewanny 24 - 8 m3, 6) Szko³a Podstawowa Nr 204 w £odzi, ul. Gajcego 7/11 – 4 m3, 7) Szko³a Podstawowa Nr 120 w £odzi, ul. Centralna 40 – 7 m3.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.