eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawanumer postępowania 264/SPOT/2.3.2/87/04/HC/05



Ogłoszenie z dnia 2006-02-08

POZYCJA 7329

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: numer postępowania 264/SPOT/2.3.2/87/04/HC/05 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Główna Policji, do kontaktów: Adam Królikowski, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa, tel. 22 6012044, fax 22 6011857, e-mail: h.cacko@policja.gov.pl, www.kgp.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, Henryk Cacko, Jacek Dynysiuk, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, tel. 022 6014227, 022 6014227, fax 022 6011857, e-mail: h.cacko@policja.gov.pl, www.policja.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, Elżbieta Sulich, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, tel. 22 6012301, fax 22 6011857, e-mail: mewa@kgp.waw.pl, www.policja.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, Kancelaria pokój 406, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, tel. 22 6011745, fax 22 6011857. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: numer postępowania 264/SPOT/2.3.2/87/04/HC/05. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: System Mobilnego Dostępu do Baz Danych dla potrzeb realizacji projektu "SEWIK Rozbudowa mocy obliczeniowej Systemu Centralnego i infrastruktura komunikacyjna" tj.: Zaprojektowanie, wykonanie, zainstalowanie, uruchomienie i wdrożenie do użytkowania w pełni skonfigurowanego oraz kompatybilnego z systemami działającymi u Zamawiającego i "wykonanego pod klucz" zadania pod nazwą SEWIK Rozbudowa mocy obliczeniowej Systemu Centralnego i infrastruktura komunikacyjna, będącego fragmentem projektu "Rozbudowa Systemu Realizującego Zadania SEWiK" (robocza nazwa systemu została określona jako System Mobilnego Dostępu do Baz Danych - SMDB). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego: Warszawa, ul. Wiśniowa 58. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.20.00 - System zarządzania bazą danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.20.00 - System zarządzania bazą danych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: System Mobilnego Dostępu do Baz Danych dla potrzeb realizacji projektu "SEWIK Rozbudowa mocy obliczeniowej Systemu Centralnego i infrastruktura komunikacyjna" tj.: Zaprojektowanie, wykonanie, zainstalowanie, uruchomienie i wdrożenie do użytkowania w pełni skonfigurowanego oraz kompatybilnego z systemami działającymi u Zamawiającego i "wykonanego pod klucz" zadania pod nazwą SEWIK Rozbudowa mocy obliczeniowej Systemu Centralnego i infrastruktura komunikacyjna, będącego fragmentem projektu "Rozbudowa Systemu Realizującego Zadania SEWiK" (robocza nazwa systemu została określona jako System Mobilnego Dostępu do Baz Danych - SMDB). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 65 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Zamawiający opłaci należność za wykonanie przedmiotu umowy w całości na podstawie wystawionej przez wykonawcę faktury VAT. 2. Podstawą wystawienia faktury za wykonanie przedmiotu umowy będzie podpisanie przez przedstawicieli zamawiającego protokołu zdawczo - odbiorczego. 3. Zamawiający opłaci należną do zapłaty kwotę przelewem na konto wykonawcy wskazane na fakturze VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury wraz z protokołem zdawczo - odbiorczym. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki opisane w art. 22 ust. 1 uPzp, oraz wymagania wyszczególnione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Wymagane dokumenty określono, w rozdziale VI, ust. 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r., Dz. U Nr 71, poz. 645 w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 2. Oświadczenie iż wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki opisane w art. 22 ust. 1 uPzp. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie co najmniej 1.400.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie co najmniej 1.400.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykazanie się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 wykonanych usług w zakresie instalacji o zbliżonej funkcjonalności, dla minimum 100 użytkowników pracujących równolegle w systemie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy powyższe zostały wykonane należycie. 2. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. wykonawca musi dysponować sprawdzoną i opisaną metodyką prowadzenia projektów oraz metodyką zarządzania projektem (potwierdzi to przedkładając kopie stosownych dokumentów np. oświadczenie wykonawcy, certyfikat). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60% funkcjonalność - 40% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 264/SPOT/2.3.2/87/04/HC/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: płatne gotówką w kasie Biura Finansów KGP, Warszawa, ul. Domaniewska 36/38 pokój nr 112 lub przelewem zgodnie z pocztowym poleceniem pobrania. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.03.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.03.2006, godzina 11:00, Biuro Logistyki Policji KGP Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój nr 409.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie realizowane jest w ramach funduszu Sektorowego Programu Operacyjnego TRANSPORT (SPOT) zgodnie z umową o dofinansowanie projektu "Rozbudowa Systemu realizującego Zadania SEWiK" zawarta z Instytucją Zarządzającą tj. Ministerstwem Transportu i Budownictwa, które współfinansuje przedmiot zamówienia w 75% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 4) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający nie przewiduje przesyłania treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia drogą elektroniczną (internet lub e-mail). 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.