eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Rozbudowa z przebudową budynku administracji Regionalnego Centrum Tenisowego w Szczecinku, przy ul. Piłsudskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-31

Szczecinek: Rozbudowa z przebudową budynku administracji Regionalnego Centrum Tenisowego w Szczecinku, przy ul. Piłsudskiego
Numer ogłoszenia: 73294 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47542 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: AQUA-TUR Sp. z o. o., ul. Szczecińska 2, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 372-96-28, faks 0-94 372-96-27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa z przebudową budynku administracji Regionalnego Centrum Tenisowego w Szczecinku, przy ul. Piłsudskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie wraz z przebudową, wykonaniem wszystkich niezbędnych instalacji wewnętrznych oraz oddanie do użytkowania budynku administracji Regionalnego Centrum Tenisowego znajdującego się na działce nr 83/5, obręb 12 w Szczecinku, przy ulicy Piłsudskiego. Prace budowlane polegają na częściowej zabudowie tarasu w poziomie pierwszego piętra uzyskując trzy dodatkowe pomieszczenia biurowe, hol z sekretariatem oraz pomieszczenie gospodarcze, zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, pozwoleniem na budowę, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 2. Zamawiający posiada opracowaną dokumentację: projekt budowlany, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przedmiar robót, komplet dokumentacji technicznej stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Roboty należy wykonywać siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, obowiązującymi normami, polskim Prawem Budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi przepisami w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił, jaki zakres zamówienia będzie realizować podwykonawcami, a jaki będzie realizował samodzielnie. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie działania i zaniechania podwykonawców jak za działania i zaniechania własne. 5. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia dostarcza wykonawca zgodnie z opracowaną dokumentacją, specyfikacjami technicznymi i przedmiarem. 6. Zastosowane do wbudowania materiały, dostarczone wyroby i urządzenia winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości. 7. Zamawiający nie dysponuje pomieszczeniami magazynowymi oraz socjalnymi dla pracowników Wykonawcy - konieczne jest zorganizowanie odpowiedniego zaplecza budowy w ramach oferty. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz do prowadzenia robót w sposób niezagrażający bezpieczeństwu zatrudnionych pracowników i użytkowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż., oraz opracowania i bieżącego aktualizowania z inspektorem nadzoru zamawiającego postępu realizacji robót. 9. Wykonawca winien udzielić gwarancji bez ograniczeń jej zakresu na wszelkie roboty objęte umową na okres 60 miesięcy licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania w pełnej sprawności technicznej przedmiotu umowy, bezpłatnego świadczenia usług obejmujących usuwanie usterek i wszelkich nieprawidłowości oraz bezpłatnego przeprowadzania konserwacji i przeglądów technicznych. 10. Wskazane w dokumentacji materiały, wyroby, urządzenia zamawiający traktuje, jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie przyjętych rozwiązań technologicznych, użytych materiałów, wyrobów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji technicznej pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych. Zaoferowanie urządzeń, wyrobów lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu. Zamawiający wymaga wykazania (udokumentowania) równoważności wprowadzonych zamienników. 11. Zakres robót dla całego projektu: a) wykonanie ścian piętra, b) wykonanie konstrukcji stropodachu, c) wykonanie elewacji, d) wykonanie wewnętrznych instalacji, e) wykończenie pozostałej części tarasu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA BUDOWLANA GOSBUD Małgorzata Kubaczyk, ul. Koszalińska 1, 78-320 Połczyn-Zdrój, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245999,99

  • Oferta z najniższą ceną: 245999,99 / Oferta z najwyższą ceną: 247061,27

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.