Ogłoszenie z dnia 2014-03-05
Kielce: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 73286 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Kielcach, ul. Warszawska 44, 25-312 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3495600, faks 041 3442935.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa folii i tonerów - zamówienie obejmuje dostawę tonerów i folii wymaganych zgodnie z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji dla poszczególnych typów drukarek , kserokopiarek i faksów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIUREX Sp. z o.o., ul. Zagnańska 84, 25-529 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 258536,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 269440,11
Oferta z najniższą ceną: 269440,11 / Oferta z najwyższą ceną: 336660,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawa dotyczy materiałów eksploatacyjnych do drukarek o ustalonych standardach jakościowych, ogólnie dostępnych na rynku, a wartość wyrażona w złotych nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i sukcesywne dostawy różnego sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego i Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii w Kielcach
- Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Biesak w Kielcach
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy i rozbudowy lub budowy nowego obiektu Krytej Pływalni MORS przy ul. Marszałkowskiej 96 w Kielcach
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu do odbioru odpadów"
- Dzierżawa systemu wraz z wyposażeniem dodatkowym do wykonywania preparatów techniką cytologii na podłożu płynnym oraz zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla ZPN ŚCO w Kielcach.
- Budowa sali gimnastycznej przy V Liceum Ogólnokształcącym w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych na potrzeby projektu "Happy Talkers - baw się i ucz po angielsku w przedszkolach w Gminie Gnojnik"
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ZAKUP MONITORA INTERAKTYWNEGO"
- Dostawa tonerów, bębnów i pojemników na zużyte tonery
- Dostawa sukcesywna tuszów i tonerów do drukarek
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych na potrzeby pracowni zawodowych Technik eksploatacji portów i terminali oraz Technik fotografii i multimediów
- Dostawy z zakresu informatyki w podziale na 9 zadań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.