eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzernichówREMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY CZERNICHÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-12

Czernichów: REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY CZERNICHÓW
Numer ogłoszenia: 7325 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej , ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, woj. śląskie, tel. 033 8661325, faks 033 8661287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY CZERNICHÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych asfaltowych na terenie Gminy Czernichów w technologii pełnej, a mianowicie : a) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem w technologii pełnej łaty do 10 m 2 - o łącznej pow. ok. 1000 m 2. b) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem w technologii pełnej (łaty pow. 10 m 2) - o łącznej pow. ok. 500 m 2. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają; a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot - załącznik do SIWZ b) Wzór umowy - załącznik do SIWZ 3) Ilości podane przez Zamawiającego są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznie wykonanych robót będzie odbiegać od ilości wskazanych w SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie wykonanych robót potwierdzonych protokołem odbioru robót pomnożone przez zaoferowane ceny jednostkowe. Zatem również cena oferty wyliczona zostanie wyłącznie szacunkowo i służyć będzie tylko do porównania złożonych ofert. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie wykonanego zakresu robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; 1.1. spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.) 1.2. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem co najmniej jednego dokumentu potwierdzającego, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 1.3. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienie funkcji kierownika budowy w specjalności; drogowej, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach oraz informacjach zawartych w treści tych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia; a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy. b) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem co najmniej jednego dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone zał. nr 1. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.). e) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami na załączniku nr 2. Do wykazu należy dołączyć niezbędne odpisy uprawnień oraz z aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z określonym w nim terminem ważności. f) Wypełniony szczegółowo Formularz Ofertowy na załączonym druku A g) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji wraz załącznikami i przyjmuje je bez zastrzeżeń - załącznik nr 3. h) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 4. i) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - zał. nr 5. j) Wzór umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentowania wykonawcy osobę(osoby) - druk B - Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginałów albo czytelnych kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentacji zgodnie z załączonym pełnomocnictwem, - Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić w inny sposób. - Oferty muszą spełniać warunki formalne: właściwy sposób reprezentacji zgodny z właściwym wpisem z rejestru, nadto zaznacza się, że forma prawna prowadzonej działalności winna być dostosowana do obowiązujących aktualnie przepisów prawa. -Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 6. Wykonawcy wspólnie mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 - ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie wspólnie zamówienia musi spełnić wymogi formalne. Do wykonawców o których mowa w art. 23 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przed podpisaniem umowy zamawiający będzie żądał od wykonawców występujących wspólnie, umowy regulującej współpracę tych podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów pokój 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów pokój 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.