eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa mebli.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Radom: Zakup i dostawa mebli.
Numer ogłoszenia: 73245 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Radomiu, ul. J. Malczewskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3680700 do 05, fax 048 3680752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - prokuratura.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wyposażenie pokoi w meble biurowe wyposażenie pomieszczenia socjalnego w meble kuchenne wyposażenie archiwów w regały metalowe 2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup, dostawę, wniesienie oraz montaż fabrycznie nowych mebli w miejsce wskazane przez zamawiającego, zgodnie z zawartym poniżej opisem przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Prokuratura Rejonowa w Zwoleniu Regały metalowe malowane - kolor szary, do archiwum o następujących wymiarach : wysokość 200 cm x szerokość 100 cm x głębokość 40 cm ; - regały wyposażone w 6 półek ; - nośność półek 120 kg ; - nośność regału nie mniej niż.960 kg ; - półki regulowane co 30 mm ; regały skręcane na śruby, stabilne, przystosowane do ustawienia przestrzennego - 6 szt. Prokuratura Rejonowa w Przysusze MATERIAŁY Meble wykonane z płyt wiórowych o grubości 25 i 18 mm pokrytych melaminą w kolorystyce opisanej poniżej. Wszystkie krawędzie elementów wykończone taśmą PCV 2 mm. Ściany tylne mebli wykonane z HDF (gr. 3 mm). Blaty biurek wykonane z płyt o grubości 25 mm w melaminie. Podstawy wykonane z płyt o grubości 18 mm w melaminie , wyposażone w regulatory wysokości. Panele przednie wykonane z płyt o grubości 18 mm. w melaminie. Kontenery i pomocniki wykonane z płyt o grubości 25 i 18 mm. Szuflady wykonane z płyty , wysuw na prowadnicach rolkowych. Wszystkie kontenery zamykane na zamek centralny. Kontenery wyposażone w kółka jezdne z bieżnikiem, który zabezpiecza podłogi przed zarysowaniem i ułatwia przesuwanie. Blaty górne szaf wykonane z płyty grubości 25 mm, pozostałe elementy z płyt grubości 18 mm. Rozstaw półek dostosowany do wysokości segregatorów. AKCESORIA W meblach użyte zostaną wysokiej jakości zawiasy, prowadnice szuflad, zamki i inne akcesoria renomowanych firm europejskich takich jak:. Häfele, Salice, SISO lub równoważne. Wszystkie materiały użyte w produkcji będą posiadały certyfikaty jakości i higieny. Meble wykonywane zostaną zgodnie z polską normą PN - 92 F - 06000/01 i PN - 92 F - 06000/02. Wyposażenie sekretariatu : 1. biurko o wymiarach:; szerokość 150 cm ; głębokość 70 cm; wysokość 75 cm ; utrzymane w kolorystyce istniejących mebli - blat w kolorze jasny buk ; na podstawie z płyty w kolorze grusza z szufladami po lewej stronie. Szuflady zamykane zamkiem centralnym; 1 szt. 2. przystawka do biurka o wymiarach szerokość 82 cm ; głębokość 55 cm; wysokość 75 cm; przystawka wyposażona w wysuwaną półkę na klawiaturę ; utrzymana w kolorystyce istniejących mebli - blat jasny buk , podstawa w kolorze- grusza; 1 szt. 3. narożnik do biurka i przystawki o wymiarach krawędzi tworzących kąt prosty 55 cm i 70 cm ; utrzymany w kolorystyce istniejących mebli -- blat jasny buk , podstawa w kolorze- grusza; 1 szt. 4. stolik okolicznościowy utrzymany w wymienionej kolorystyce o wymiarach 80 cm x 80 cm ; stolik podparty na jednej nodze , która zakończona jest kołem wykonanym z metalu podobnie jak noga ; 1szt. 5. krzesła stacjonarne ; krzesła na stelażu metalowym , stelaż w kolorze czarnym ; siedzenie i oparcie tapicerowane tkaniną: tapicerka w kolorze brązowym - 100% akryl; 2szt. Wyposażenie pokoju na parterze: 1. szafa ubraniowa jednodrzwiowa o szer. 55 cm, głębokości 39 cm , wysokości 183 cm , blat górny wykonany z płyty o grubości 25 mm, pozostałe elementy o grubości 18 mm, ściana tylna wykonana z płyty HDF o grubości 3 mm, drzwi pojedyncze, część ubraniowa w całości szafy, drążek zamontowany na środku, krawędzie oklejone taśmą PCV w kolorze płyty , regulator wysokości szafy z możliwością regulacji od wewnątrz, uchwyt satyna, zamek patentowy (typu SISO- lub równoważny); 1 szt. 2. szafa aktowa o szer. 80 cm, gł. 39 cm, wysokości 183 cm, blat górny wykonany z płyty o grubości 25 mm, pozostałe elementy o grubości 18 mm, ściana tylna wykonana z płyty HDF o grubości 3 mm, dwoje drzwi, 4 półki, rozstaw półek dostosowany do wysokości segregatorów, krawędzie oklejone taśmą PCV w kolorze płyty , regulator wysokości szafy z możliwością regulacji od wewnątrz, uchwyty satyna, zamek patentowy (typu SISO- lub równoważny); 1 szt. 3. biurko o wymiarach:; szer. 140 cm ; głębokość 80 cm; wysokość 75 cm ; na podstawie z płyty , podstawa wyposażona w przednią płytę maskującą o gr. 18 mm.; 1 szt. 4. przystawka do biurka o wymiarach szerokość 100 cm ; głębokość 60 cm; wysokość 75 cm; przystawka wyposażona w wysuwaną półkę na klawiaturę ; 1 szt. 5. narożnik do biurka i przystawki o wymiarach krawędzi tworzących kąt prosty 60 cm i długości 80 cm ; 1 szt. 6. kontener - wysokość umożliwiająca wsuwanie go pod biurko, gł. 45 cm, szer. 43 cm, 4 - szuflady, zamykane centralnym zamkiem, blat górny wykonany z płyty o grubości 18 mm, 3 szuflady wykonane z płyty , wysuw na prowadnicach rolkowych, zamykane zamkiem centralnym, uchwyty satyna. W górnej 4 szufladzie piórnik ; 1 szt. 7. komody dwudrzwiowe o szer. 80 cm, gł. 39 cm, wysokości 111 cm, blat górny wykonany z płyty o grubości 25 mm, pozostałe elementy o grubości 18 mm, ściana tylna wykonana z płyty HDF o grubości 3 mm, 2 półki, rozstaw półek dostosowany do wysokości segregatorów, krawędzie oklejone taśmą PCV w kolorze płyty , regulator wysokości szafy z możliwością regulacji od wewnątrz, uchwyty satyna, zamek patentowy (typu SISO- lub równoważny); 2 szt. 8. fotel obrotowy tapicerowany , mechanika wahadłowa z regulacją siły wg masy ciała , blokada w pozycji wyjściowej , regulacja wysokości siedzenia tłokiem gazowym, 5-cio ramienny chromowany krzyż , kółka do podłóg miękkich, podłokietniki z tworzywa - tapicerowane, tapicerka - siedzenie i oparcie z naturalnej skóry , tył ze skóry syntetycznej nośność 100 kg , kolor tapicerki czarny ; 1 szt. 9. krzesła stacjonarne ; krzesła na stelażu metalowym , stelaż w kolorze czarnym ; siedzenie i oparcie tapicerowane tkaniną: tapicerka w kolorze bordowym - 100% akryl; 2 szt. 10. stolik okolicznościowy mały okrągły z płyty w kolorze buk o średnicy 80 cm . i wysokości 75 cm., stolik podparty na jednej nodze , która zakończona jest kołem wykonanym z metalu podobnie jak noga ; 1 szt. Meble stanowiące wyposażenie pokoju na parterze utrzymane w istniejącej kolorystyce w budynku prokuratury - buk łączony z gruszą do- uzgodnienia kolorystyki poszczególnych elementów przed podpisaniem umowy. Wyposażenie pomieszczenia socjalnego: Długość ściany przeznaczonej do zabudowy 310 cm. Szafki w kolorze calvados. Fronty pokryte laminatem w kolorze krem. Szuflady na prowadnicach rolkowych , uchwyty w kolorze aluminiowym -reling. Szafki górne (wiszące): głębokość 30 cm, wysokość 43 cm, 1. szafka dwudrzwiowa, szerokość 80 cm, z jedną wewnętrzną półką - 3 szt. 2. szafka wisząca przeszklona, szerokcość 70 cm, z wewnętrzną półką, szkło prążkowane- 1 szt. Szafki dolne (stojące): głębokość szafki 48 cm, głębokość blatu 60 cm. wysokość 82 cm Szafki na regulowanych stopkach,: 1. kontener 4-szufladowy, szerokości 70 cm - 1 szt. 2. szafka dwudrzwiowa, z jedną wewnętrzną półką, szer. 80 cm- 2 szt. ; 3. szafka jednodrzwiowa szer. 80 cm wyposażona w lodówkę pod zabudowę - 1 szt. ; blat wspólny roboczy dł. 310 cm z płyty laminowanej postformingiem narożniki do listwy - 2 szt. listwa przyścienna dł. 310 cm listwa przypodłogowa dł 310 cm podzespoły typu Blum, Hettich lub równoważne; Szafki stojące dodatkowe: 1. szafka pod zlew szer. 80 cm ;( przeznaczona do montażu zlewozmywaka na szafce ) wyposażona w kosz plastikowy, otwierający się samoistnie przy otwarciu drzwiczek 2. szafka obok zlewu o szerokości 40 cm. z półką, 3. szafka zamykana stojąca obok kuchenki z przeznaczeniem na butlę gazową o wymiarach 42 cm szeroka i 50 cm. głęboka; Blat wykonany z takiej samej płyty jak wspólny blat roboczy. Stół - nogi metalowe-chromowane, z blatem z płyty melaminowej w kolorze szafek - calvados, o wymiarach 130 x 70 cm. Krzesła kuchenne - wykonane ze sklejki profilowanej, siedzenie i oparcie stanowi całość, w górnej części oparcia podłużne wycięcie umożliwiające uchwycenie krzesła, sklejka barwiona na kolor calvados, nogi krzesła wykonane z rurek metalowych - chromowanych - 6 szt. Wyposażenie magazynu dowodów rzeczowych Regały metalowe ocynkowane o wymiarach: - wysokość 180 cm. - szerokość 90 cm. - głębokość 45 cm. regały skręcane na śruby, wyposażone w 5 półek wykonanych z płyty wiórowej o grubości 18 mm - 15 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.11.50.00 - Krzesła Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.12.11.40 - Metalowe regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzy prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: realizację zamówienia w kwocie minimum 30 000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz prac podobnych - załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz . Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową sporządzoną na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 3) oświadczenie wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków dokonana będzie w oparciu o zasadę spełnia- nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.radom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.prokuratura.radom.pl lub Radom, ul. Malczewskiego 7, p.29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 12:00, miejsce: ul.Malczewskiego 7 , 26-600 Radom pok. 29.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.