eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWCMP-V-231/23-A/2008



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Poznań: WCMP-V-231/23-A/2008
Numer ogłoszenia: 73221 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Medycyny Pracy, ul. Poznańska 55A, 60-852 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8467 143, fax 061 8411054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcmp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WCMP-V-231/23-A/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe wykonanie wszystkich niezbędnych prac związanych z dostawą i wymianą istniejącego dźwigu towarowo-osobowego na nowy dźwig bezobsługowy w budynku Wielkopolskiego Centrum Medycyny Pracy w Poznaniu ul. Poznańska 55A na podstawie gotowego w tym zakresie projektu i pozwolenia na budowę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Obowiązuje wniesienie wadium w wysokości określonej w dokumentacji przetargowej..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 7 SIWZ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. Spełniają określone ustawą PZP oraz specyfikacją wszystkie uwarunkowania zawarte w siwz. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 8 SIWZ Formularz ofertowy Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne art.22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego. Aktualne zaświadczenie właściwego urzedu skarbowego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków. Aktualne zaswiadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich pieciu lat. Dokumentów stwierdzających, ze osoby które bedą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Wykazu podwykonawców. Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Ocena techniczna - 10
  • 3. Warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - 10
  • 4. Termin realizacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcmp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Medycyny Pracy ul.Poznańska 55A, 60-852 Poznań pok.410..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Medycyny Pracy w Poznaniu ul.Poznańska 55A sekretariat IIIp. pok.302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.