eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Zakup wyposażenia Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Lubaczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-20

Lubaczów: Zakup wyposażenia Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Lubaczów
Numer ogłoszenia: 73198 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lubaczów , ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321972, 6321201, faks 016 6329004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Lasów Państwowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Lubaczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1 Temat 1: Zakup , dostawa i montaż mebli do Sali edukacyjnej /poddasze/: Wspólny Słownik Zamówień: 39100000-3 Meble 1. Szafki małe - 4 szt. wykonane z litego dębu, lakierowane, wymiary: wysokość 59 cm, szerokość 90 cm, głębokość 43 cm, z. edukacyjną zwierząt lub roślin na frontach z podpisem w języku polskim i łacińskim - grafika /trwale malowana na drzwiach /na litym drewnie lub sklejce 2. Szafa na owoce leśne - wykonana z litego dębu, lakierowana, wymiary: wysokość 137 cm, szerokość 58 cm, głębokość 43 cm z 8 szt. szufladami. Na każdej szufladzie grafika edukacyjna - owoce leśne wraz z podpisem nazwy w języku polskim oraz łacińskim. - grafika (trwale malowana na drzwiach /na litym drewnie lub sklejce 3. Szafka duża - 2 szt. wykonane z litego dębu, lakierowane, wymiary: wysokość 113 cm, szerokość 90 cm, głębokość 43 cm z grafiką edukacyjną o roślinach lub zwierzętach na frontach z podpisem nazw w języku polskim i łacińskim - grafika (trwale malowana na drzwiach /na litym drewnie lub sklejce 4. Ławki dębowe 8 szt.- wykonane z litego dębu, lakierowane, bez oparcia, wymiary: wysokość siedziska 42 cm, szerokość 27 cm, długość 140 cm. 5. Opis: Stoły edukacyjne szt. 4 - wykonane z litego dębu, lakierowane lakierem bezbarwnym, wymiary: wysokość 70 cm, długość 143 cm, szerokość 78 cm, blat stołu z grafiką edukacyjną /grafika kolorowa - trwale malowana na blacie /na litym drewnie lub sklejce/; - jeden stół z grafiką o ptakach /min. 10 gat. na blacie/, - jeden stół z grafiką o zwierzętach /min. 10 gat. na blacie/, - jeden stół z grafiką o owocach leśnych /min. 10 gat. na blacie/, - jeden stół z grafiką o płazach i gadach /min. 10 gat. na blacie/. 6. Biurko i krzesło dębowe podrzeźbiane artystycznie - 1 komplet - wymiary stołu: wysokość 75 cm, szerokość 80 cm, wykonane z litego dębu, lakierowane, wymiary krzesła z oparciem: wysokość siedziska 43 cm, materiał lity dąb. Biurko obudowane z trzech stron i podrzeźbiane od frontu, natomiast w krześle podrzeźbiane oparcie. Tolerancja do wyżej podanych wymiarów do + 2 cm, Zadanie częściowe nr 2 Temat 2: Zakup , dostawa i montaż mebli do Sali edukacyjnej /parter/: Wspólny Słownik Zamówień: 39100000-3 Meble Stoły i krzesła - 1 komplet obejmujący 70 szt. krzeseł oraz stoły dzielone tworzące jeden ciąg o szerokości 70 cm i długości 18 mb, ułożonych w kształt podkowy jak w opisie zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/. Opis materiału na stoły: - jasny buk, wymiary i kształt zgodnie z załączonym rysunkiem. Zasadnicze wymagania: 1. płyta meblowa o grubości min. 36 mm., matowa z widoczną strukturą drewna; 2. nogi i stelaż- wykonane na bazie rury stalowej, chromowanej, matowej o średnicy od 60 do 80 mm.; 3. krawędzie oklejone PCV min. 2 mm. w kolorze płyty; 4. stół zmontowany w całości. 5. - wysokość stołów 76 cm Krzesło stacjonarne -w kolorze drewna jasny buk jak w opisie zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/. Zasadnicze wymagania: 1. podstawa drewno bukowe - cztery nogi, konstrukcja oparcia i siedziska 2. siedzisko i oparcie tapicerowane pianką PU i tkaniną trudno zapalną o odporności na ścieranie min.20 000 cykli; w kolorach i wzorze do uzgodnienia z zamawiającym, 3. stopki chroniące podłogę przed zarysowaniem. 4. wysokość siedzisk 46 cm. Wymiary stołów i krzeseł wg. Normy Europejskiej: PN - EN 1729-1:2007 /Meble - Krzesła i stoły do instytucji edukacyjnych Część 1: Wymiary funkcjonalne/, oraz PN - EN 1729-2:2007 /Meble - Krzesła i stoły do instytucji edukacyjnych Część 2: Wymagania bezpieczeństwa i metody badań/, Zadanie częściowe nr 3 Temat: Zakup dostawa i montaż elementów wyposażenia /dekoracji/ Sali edukacyjnej. Wspólny Słownik Zamówień: 39290000-1 Wyposażenie różne Opis. Zakup dostawa i montaż elementów wyposażenia /dekoracji/ Sali edukacyjnej: 1. Drzewo artystyczne wraz z kompletem tj. 15 gatunków ptaków śpiewających malowanych z gipsu jak w opisie zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/. 2. Obicie artystyczne 5 szt. słupów nośnych jak w opisie zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/. 3. Elementy dekoracyjne /sztukateria gipsowa - liście, linia dekoracyjna, juta maskująca, ptaki, motyle drewniane wycięte po konturach/ - liście dębowe wykonane z gipsu sztukateryjnego o naturalnych rozmiarach artystycznie pomalowane - ilość min. 30 szt., juta maskująca - tkanina maskująca o wymiarach 137x366 cm - 2 szt., motyle drewniane wycięte po konturach x 10szt. Linia dekoracyjna - malowana farbami akrylowymi z motywem liścia i owocu dębu, a w połowie długości logo Lasów Państwowych. 4. Galeria drzew na drewnie w ramach artystycznie woskowanych /kolor ciemny dąb/- namalowane na drewnie gatunki polskich drzew - 25 sztuk . Wymiary wraz z ramą 25,5 cm x 35,5 cm. Ramy artystycznie woskowane w kolorze ciemny dąb jak w opisie zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/. Dopuszcza się zmianę gatunków drzew na drewnie za zgodą zamawiającego. 5. Mały zestaw interaktywny do wnętrz /do powieszenia na ścianie/ - 4 szt. - o treści; -Jakie to drzewo /12 gatunków bez przekrojów/, -jaki to ptak /12 gatunków/, -jakie to zwierzęta /12 gatunków/, -czyj to ślad /12 tropów/, wymiary: wysokość 48 cm, szerokość 72 cm - wyposażony w 12 obracanych tabliczek z opisem z jednej strony oraz z ilustracją z drugiej strony /tolerancja wymiarów + 10 cm/. 6. Mały zestaw interaktywny do prezentacji na sztaludze /Leśne abecadło/ w tym;, sztalugi, torba /do prezentacji w terenie/ - wymiary tablic: wysokość 48 cm, szerokość 72 cm - wyposażony w 12 obracanych tabliczek z opisem z jednej strony oraz z ilustracją z drugiej strony. Sztaluga wykonana z drewna bukowego, zabezpieczona impregnatem i polakierowana. Wymiary sztalugi: wysokość podstawy min. 65 cm, szerokość podstawy min. 50 cm, wysokość całkowita sztalugi 1,40 - 1,50 m., wyposażona w regulację ustawień umożliwiającą stabilne utrzymanie obrazów o wysokości 103 m. 7. Zegar na drewnie do powieszenia na ścianie jak w opisie zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/. 8. Logo Lasów Państwowych - płaskorzeźba - okrągła płaskorzeźba w drewnie o średnicy min. 30 cm. woskowana. 9. Słupek dębowy - stojąca naturalna kłoda dębowa z korą długości od 1,5 do 2,0 m i średnicy minimum 0,5 m. Kłoda powinna posiadać wiele ruchomych elementów, w których uwidoczniony będzie zróżnicowany stopień rozkładu drewna wraz z owadami w nim żerującymi oraz chodnikami owadzimi. Wnętrze kłody podświetlone. 10. Gabloty z owadami i motylami - 1 komplet /gablot/- Gabloty entomologiczne do zawieszenia na ścianie o wymiarach 50 x 40 x 6 cm wykonane z drewna dębowego, lakierowane wysokiej klasy lakierem poliuretanowym, szkło 2 mm float, spód z płyty HDF 3 mm, wyklejone pianką polietylenową. Zamknięcie na podwójne pióro. Gabloty mają zawierać owady wraz z opisem nazwy polskiej i łacińskiej jak w opisie zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/. Dopuszcza się zmianę gatunków pod warunkiem że zamienione gatunki będą należały do tej samej grupy szkodników, co opisane w SIWZ. Zadanie częścioe nr 4 Temat 4: Zakup i instalacja rolet elektrycznych /4 szt./ Wspólny Słownik Zamówień: 39515400-9 Rolety Opis: elektryczne rolety zaciemniające do projekcji multimedialnych /4 szt./ będą wykonane z tkanin z atestem trudno zapalności i nie rozprzestrzeniania ognia . Kasety osłonowe rur nawojowych I boczne prowadnice tkaniny lakierowane. Rolety automatyczne ze sterowaniem na pilota radiowego lub podczerwień. Wymiary: 180 x 150 mm z siłownikiem tubowym TM 35 lub TM 25. + drobne roboty budowlane związane z instalacją Zadanie częściowe nr 5 Temat: Zakup pomocy edukacyjnych do Sali edukacyjnej. Wspólny Słownik Zamówień: 39162000-5 pomoce naukowe Opis: Zakup pomocy edukacyjnych do Sali edukacyjnej: 1. Tropy zwierząt - 1 komplet - zestaw tropów 10 gatunków zwierząt: sarna, jeleń, dzik, zając, borsuk, lis, wilk, kaczka, wydra, tropy wykonane z żywicy o autentycznych rozmiarach. 2. Pieczęci edukacyjne - 1 komplet - zestaw 13 pieczęci polskich drzew leśnych lub inne wzory o tematyce przyrodniczej. wykonanych na drenie oraz poduszka z tuszem . 3. Drzewka edukacyjne - 1 komplet - 15 drewnianych deseczek w formacie 10x15 cm przedstawiających 8 gatunków drewna /wykaz gatunków drewna sosna, świerk, jodła, modrzew, dąb szypułkowy, buk, jesion, olcha czarna/ . Każdy gatunek przedstawiony jest na dwóch deseczkach - na jednej znajduje się nazwa gatunku wraz z nazwą łacińską, a na drugiej ilustracja drzewa, liścia / szyszki oraz nasiona. Nieparzysta deseczka wykonana jest wraz z nazwą oraz ilustracją gatunku. 4. Plany lekcji - 200 szt. - papier w formacie min. A5 i gramaturze min. 300 gr/m2, z grafiką o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiającego, informacja o dofinansowaniu projektu, (wzór do uzgodnienia z Zamawiającym/ 5. Zakładki edukacyjne - 300 szt. - o wymiarach 19cm x 5,0cm wykonane z kartonu o gramaturze min. 350 gr/m2, , z grafiką o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiającego, informacja o dofinansowaniu projektu /wzór do uzgodnienia z zamawiającym/ 6. Kolorowanka z naklejkami - mix - kolorowanki o formacie min. A5, min. 12 stron wraz z naklejkami. Rysunki drzew, ptaków, ssaków i owadów naszych lasów, wraz z naklejkami tych zwierząt lub roślin w zestawie /Wzór do uzgodnienia z Zamawiającym/ 7. Księga pamiątkowa - 1 szt. - księga formatu A4, o gramaturze min. 300 gr/m2, okładka drewniana podrzeźbiana artystycznie /w formie płaskorzeźby, personalizacja może być w formie wypalanej grafiki/ . Rzeźba o tematyce przyrodniczej. 8. Linijki edukacyjne - 100 szt. - wykonane z litego drewna, długości min. 27 cm, z grafiką o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiającego, informacja o dofinansowaniu projektu /wzór do uzgodnienia z Zamawiającym/ 9. Tablica ścieralna lakierowana 100x150 cm. - biała tablica z powierzchnią magnetyczną, sucho ścieralną. Odporna na uszkodzenia, osadzona w aluminiowej ramie z plastikowymi rogami. Dołączona półka na mazaki oraz zestaw mazaków.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.29.00.00-1, 39.51.54.00-9, 39.16.20.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Na zadanie częściowe nr 1 - 700.00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100 PLN), Na zadanie częściowe nr 2 - 1.200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100 ), Na zadanie częściowe nr 3 - 1000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), Na zadanie częściowe nr 4 - 200.00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100 ), Na zadanie częściowe nr 5 - 50.00 PLN (pięćdziesiąt złotych 00/100 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013.02.28 do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. I oddz. w Lubaczowie 93124025841111000039445436; 5. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 6. gwarancjach bankowych; 7. gwarancjach ubezpieczeniowych; 8. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 9. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 9.3. a: rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej , gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez uprawnione podmioty należy złożyć w Kasie Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 12. Do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium. 13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 15. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 18. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 19. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 20. a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 21. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 22. c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; a) jeżeli oferta składana jest na 1 zadanie częściowe- na sumę nie niższą niż 10.000,00 PLN lub załączą do oferty pisemne zobowiązanie do zawarcia takiego ubezpieczenia przed zawarciem Umowy b) jeżeli oferta składana jest na więcej niż 1 zadanie częściowe kwotę ubezpieczenia 10000,00 zł należy sumować do ilości części na które została złożona oferta. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty zawierają dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmuje średni kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli e dniu wszczęcia postępowania kurs danej waluty nie był ogłaszany przez NPB, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed wszczęciem postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty oraz oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lubaczów w Lubaczowie ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów, pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Lubaczów z siedzibą w Lubaczowie ul. Słowackiego 20,pok. nr 1(sekretariat), otwarcie nastąpi o godz. 10:15 pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków EFRR w ramach IV osi priorytetowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Ochrona środowiska i zapobieganie zagrożeniom, DZIAŁANIE 4.3 Zachowanie oraz ochrona różnorodności biologicznej i krajobrazowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup , dostawa i montaż mebli do Sali edukacyjnej (poddasze).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: 39100000-3 Meble 1. Szafki małe - 4 szt. wykonane z litego dębu, lakierowane, wymiary: wysokość 59 cm, szerokość 90 cm, głębokość 43 cm, z. edukacyjną zwierząt lub roślin na frontach z podpisem w języku polskim i łacińskim - grafika (trwale malowana na drzwiach /na litym drewnie lub sklejce 2. Szafa na owoce leśne - wykonana z litego dębu, lakierowana, wymiary: wysokość 137 cm, szerokość 58 cm, głębokość 43 cm z 8 szt. szufladami. Na każdej szufladzie grafika edukacyjna - owoce leśne wraz z podpisem nazwy w języku polskim oraz łacińskim. - grafika (trwale malowana na drzwiach /na litym drewnie lub sklejce 3. Szafka duża - 2 szt. wykonane z litego dębu, lakierowane, wymiary: wysokość 113 cm, szerokość 90 cm, głębokość 43 cm z grafiką edukacyjną o roślinach lub zwierzętach na frontach z podpisem nazw w języku polskim i łacińskim - grafika (trwale malowana na drzwiach /na litym drewnie lub sklejce 4. Ławki dębowe 8 szt.- wykonane z litego dębu, lakierowane, bez oparcia, wymiary: wysokość siedziska 42 cm, szerokość 27 cm, długość 140 cm. 5. Opis: Stoły edukacyjne szt. 4 - wykonane z litego dębu, lakierowane lakierem bezbarwnym, wymiary: wysokość 70 cm, długość 143 cm, szerokość 78 cm, blat stołu z grafiką edukacyjną (grafika kolorowa - trwale malowana na blacie /na litym drewnie lub sklejce/); - jeden stół z grafiką o ptakach (min. 10 gat. na blacie), - jeden stół z grafiką o zwierzętach (min. 10 gat. na blacie),, - jeden stół z grafiką o owocach leśnych (min. 10 gat. na blacie), - jeden stół z grafiką o płazach i gadach (min. 10 gat. na blacie). 6. Biurko i krzesło dębowe podrzeźbiane artystycznie - 1 komplet - wymiary stołu: wysokość 75 cm, szerokość 80 cm, wykonane z litego dębu, lakierowane, wymiary krzesła z oparciem: wysokość siedziska 43 cm, materiał lity dąb. Biurko obudowane z trzech stron i podrzeźbiane od frontu, natomiast w krześle podrzeźbiane oparcie. Tolerancja do wyżej podanych wymiarów do + 2 cm,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup , dostawa i montaż mebli do Sali edukacyjnej (parter).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: 39100000-3 Meble Stoły i krzesła - 1 komplet obejmujący 70 szt. krzeseł oraz stoły dzielone tworzące jeden ciąg o szerokości 70 cm i długości 18 mb, ułożonych w kształt podkowy jak w opisie zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). Opis materiału na stoły: - jasny buk, wymiary i kształt zgodnie z załączonym rysunkiem. Zasadnicze wymagania: 1. płyta meblowa o grubości min. 36 mm., matowa z widoczną strukturą drewna; 2. nogi i stelaż- wykonane na bazie rury stalowej, chromowanej, matowej o średnicy od 60 do 80 mm.; 3. krawędzie oklejone PCV min. 2 mm. w kolorze płyty; 4. stół zmontowany w całości. 5. - wysokość stołów 76 cm Krzesło stacjonarne -w kolorze drewna jasny buk jak w opisie zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). Zasadnicze wymagania: 1. podstawa drewno bukowe - cztery nogi, konstrukcja oparcia i siedziska 2. siedzisko i oparcie tapicerowane pianką PU i tkaniną trudno zapalną o odporności na ścieranie min.20 000 cykli; w kolorach i wzorze do uzgodnienia z zamawiającym, 3. stopki chroniące podłogę przed zarysowaniem. 4. wysokość siedzisk 46 cm. Wymiary stołów i krzeseł wg. Normy Europejskiej: PN - EN 1729-1:2007 /Meble - Krzesła i stoły do instytucji edukacyjnych Część 1: Wymiary funkcjonalne/, oraz PN - EN 1729-2:2007 /Meble - Krzesła i stoły do instytucji edukacyjnych Część 2: Wymagania bezpieczeństwa i metody badań/,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup dostawa i montaż elementów wyposażenia (dekoracji) Sali edukacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: 39290000-1 Wyposażenie różne Opis. Zakup dostawa i montaż elementów wyposażenia (dekoracji) Sali edukacyjnej: 1. Drzewo artystyczne wraz z kompletem tj. 15 gatunków ptaków śpiewających malowanych z gipsu jak w opisie zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Obicie artystyczne 5 szt. słupów nośnych jak w opisie zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Elementy dekoracyjne (sztukateria gipsowa - liście, linia dekoracyjna, juta maskująca, ptaki, motyle drewniane wycięte po konturach) - liście dębowe wykonane z gipsu sztukateryjnego o naturalnych rozmiarach artystycznie pomalowane - ilość min. 30 szt., juta maskująca - tkanina maskująca o wymiarach 137x366 cm - 2 szt., motyle drewniane wycięte po konturach x 10szt. Linia dekoracyjna - malowana farbami akrylowymi z motywem liścia i owocu dębu, a w połowie długości logo Lasów Państwowych. 4. Galeria drzew na drewnie w ramach artystycznie woskowanych (kolor ciemny dąb)- namalowane na drewnie gatunki polskich drzew - 25 sztuk . Wymiary wraz z ramą 25,5 cm x 35,5 cm. Ramy artystycznie woskowane w kolorze ciemny dąb jak w opisie zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). Dopuszcza się zmianę gatunków drzew na drewnie za zgodą zamawiającego. 5. Mały zestaw interaktywny do wnętrz (do powieszenia na ścianie) - 4 szt. - o treści; -Jakie to drzewo (12 gatunków bez przekrojów), -jaki to ptak (12 gatunków), -jakie to zwierzęta (12 gatunków), -czyj to ślad (12 tropów), wymiary: wysokość 48 cm, szerokość 72 cm - wyposażony w 12 obracanych tabliczek z opisem z jednej strony oraz z ilustracją z drugiej strony (tolerancja wymiarów + 10 cm). 6. Mały zestaw interaktywny do prezentacji na sztaludze /Leśne abecadło/ w tym;, sztalugi, torba (do prezentacji w terenie) - wymiary tablic: wysokość 48 cm, szerokość 72 cm - wyposażony w 12 obracanych tabliczek z opisem z jednej strony oraz z ilustracją z drugiej strony. Sztaluga wykonana z drewna bukowego, zabezpieczona impregnatem i polakierowana. Wymiary sztalugi: wysokość podstawy min. 65 cm, szerokość podstawy min. 50 cm, wysokość całkowita sztalugi 1,40 - 1,50 m., wyposażona w regulację ustawień umożliwiającą stabilne utrzymanie obrazów o wysokości 103 m. 7. Zegar na drewnie do powieszenia na ścianie jak w opisie zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). 8. Logo Lasów Państwowych - płaskorzeźba - okrągła płaskorzeźba w drewnie o średnicy min. 30 cm. woskowana. 9. Słupek dębowy - stojąca naturalna kłoda dębowa z korą długości od 1,5 do 2,0 m i średnicy minimum 0,5 m. Kłoda powinna posiadać wiele ruchomych elementów, w których uwidoczniony będzie zróżnicowany stopień rozkładu drewna wraz z owadami w nim żerującymi oraz chodnikami owadzimi. Wnętrze kłody podświetlone. 10. Gabloty z owadami i motylami - 1 komplet (gablot)- Gabloty entomologiczne do zawieszenia na ścianie o wymiarach 50 x 40 x 6 cm wykonane z drewna dębowego, lakierowane wysokiej klasy lakierem poliuretanowym, szkło 2 mm float, spód z płyty HDF 3 mm, wyklejone pianką polietylenową. Zamknięcie na podwójne pióro. Gabloty mają zawierać owady wraz z opisem nazwy polskiej i łacińskiej jak w opisie zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). Dopuszcza się zmianę gatunków pod warunkiem że zamienione gatunki będą należały do tej samej grupy szkodników, co opisane w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i instalacja rolet elektrycznych (4 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: 39515400-9 Rolety Opis: elektryczne rolety zaciemniające do projekcji multimedialnych (4 szt.) będą wykonane z tkanin z atestem trudno zapalności i nie rozprzestrzeniania ognia . Kasety osłonowe rur nawojowych I boczne prowadnice tkaniny lakierowane. Rolety automatyczne ze sterowaniem na pilota radiowego lub podczerwień. Wymiary: 180 x 150 mm z siłownikiem tubowym TM 35 lub TM 25. + drobne roboty budowlane związane z instalacją.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup pomocy edukacyjnych do Sali edukacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: 39162000-5 pomoce naukowe Opis: Zakup pomocy edukacyjnych do Sali edukacyjnej: 1. Tropy zwierząt - 1 komplet - zestaw tropów 10 gatunków zwierząt: sarna, jeleń, dzik, zając, borsuk, lis, wilk, kaczka, wydra, tropy wykonane z żywicy o autentycznych rozmiarach. 2. Pieczęci edukacyjne - 1 komplet - zestaw 13 pieczęci polskich drzew leśnych lub inne wzory o tematyce przyrodniczej. wykonanych na drenie oraz poduszka z tuszem . 3. Drzewka edukacyjne - 1 komplet - 15 drewnianych deseczek w formacie 10x15 cm przedstawiających 8 gatunków drewna ( wykaz gatunków drewna sosna, świerk, jodła, modrzew, dąb szypułkowy, buk, jesion, olcha czarna) . Każdy gatunek przedstawiony jest na dwóch deseczkach - na jednej znajduje się nazwa gatunku wraz z nazwą łacińską, a na drugiej ilustracja drzewa, liścia / szyszki oraz nasiona. Nieparzysta deseczka wykonana jest wraz z nazwą oraz ilustracją gatunku. 4. Plany lekcji - 200 szt. - papier w formacie min. A5 i gramaturze min. 300 gr/m2, z grafiką o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiającego, informacja o dofinansowaniu projektu, (wzór do uzgodnienia z Zamawiającym) 5. Zakładki edukacyjne - 300 szt. - o wymiarach 19cm x 5,0cm wykonane z kartonu o gramaturze min. 350 gr/m2, , z grafiką o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiającego, informacja o dofinansowaniu projektu(wzór do uzgodnienia z zamawiającym) 6. Kolorowanka z naklejkami - mix - kolorowanki o formacie min. A5, min. 12 stron wraz z naklejkami. Rysunki drzew, ptaków, ssaków i owadów naszych lasów, wraz z naklejkami tych zwierząt lub roślin w zestawie(Wzór do uzgodnienia z Zamawiającym) 7. Księga pamiątkowa - 1 szt. - księga formatu A4, o gramaturze min. 300 gr/m2, okładka drewniana podrzeźbiana artystycznie (w formie płaskorzeźby, personalizacja może być w formie wypalanej grafiki) . Rzeźba o tematyce przyrodniczej. 8. Linijki edukacyjne - 100 szt. - wykonane z litego drewna, długości min. 27 cm, z grafiką o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiającego, informacja o dofinansowaniu projektu (wzór do uzgodnienia z Zamawiającym) 9. Tablica ścieralna lakierowana 100x150 cm. - biała tablica z powierzchnią magnetyczną, sucho ścieralną. Odporna na uszkodzenia, osadzona w aluminiowej ramie z plastikowymi rogami. Dołączona półka na mazaki oraz zestaw mazaków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.