eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewicewykonanie trzech projektów sal gimnastycznych z zapleczami- przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Skierniewicach ul. Sienkiewicza 10 - przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Skierniewicach ul. M. Kolbego 30 - przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 w Skierniewicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Skierniewice: wykonanie trzech projektów sal gimnastycznych z zapleczami: - przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Skierniewicach ul. Sienkiewicza 10 - przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Skierniewicach ul. M. Kolbego 30 - przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 w Skierniewicach ul. Pomologiczna 33
Numer ogłoszenia: 73192 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, fax 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie trzech projektów sal gimnastycznych z zapleczami: - przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Skierniewicach ul. Sienkiewicza 10 - przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Skierniewicach ul. M. Kolbego 30 - przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 w Skierniewicach ul. Pomologiczna 33.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dokumentacja projektowa powinna obejmować kompletne dokumentacje budowlano-wykonawcze wraz z kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami robót na poszczególne sale. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy uwzględnić istniejącą zabudowę i infrastrukturę. A) Wymagane opracowania i ilości egzemplarzy: 1.Koncepcje projektu sal gimnastycznych wraz z zagospodarowaniem terenu - 1 egzemplarz 2.Projekt budowlany składający się z następujących opracowań: - projektu architektury i konstrukcji sali gimnastycznej - 5 egz. - projektu instalacji c.o. - 5 egz. -projektu instalacji wody zimnej, ciepłej wraz z przyłączami i p. poż. - 5 egz. - projektu instalacji kanalizacyjnej z przyłączem - 5 egz. - projektu instalacji wentylacji mechanicznej - 5 egz. - projektu instalacji elektrycznej wewnętrznej, telefonicznej, instalacji nagłaśniającej, sieci internetowej i instalacji odgromowej - 5 egz. - projektu łącznika łączącego budynek sali gimnastycznej z istniejącym budynkiem szkoły wraz z dostosowaniem pomieszczeń szkoły w miejscu łącznika do wymogów zgodnych z przepisami - 5 egz. - projektu kolorystyki - 2 egz. -projekt zagospodarowania terenu wraz z uzbrojeniemsieciowym - 4 egz. -dokumentacji geotechnicznej w zależności od potrzeb - 2 egz. -projekt nagłośnienia sali gimnastycznej - 2 egz. W ramach przedmiotu umowy należy również uzyskać wszystkie uzgodnienia i opinie konieczne do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę B) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz. C) Przedmiary robót i kosztorysy ślepe - 2 egz. D) Kosztorysy inwestorskie - 2 egz. sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389) E)Uzyskanie prawomocnych pozwoleń na budowę projektowanych obiektów Sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i przedmiarów robót w wersji elektronicznej w plikach tzw. otwartych oraz w pełnej wersji papierowej. Sale gimnastyczne muszą spełniać warunek dostępności dla osób niepełnosprawnych. Sale gimnastyczne powinny być połączone łącznikami z istniejącymi budynkami. Wytyczne do projektu budowy sal gimnastycznych Eksploatacja obiektu będzie prowadzona na zasadzie ogólnej dostępności dla uczniów oraz społeczności lokalnej, jak również na zajęcia pozalekcyjne odbywające się w ramach Uczniowskich Klubów Sportowych . Okna z bezpiecznymi szybami dodatkowo zabezpieczone siatkami przed uderzeniami piłką . Okna południowe zaopatrzone w mechaniczne rolety umożliwiające zasłanianie przed światłem słonecznym. Projekty sal gimnastycznych może stanowić adaptacja typowego projektu oraz winny spełniać następujące warunki funkcjonalno-użytkowe: Technologia wykonania - metodą tradycyjną Część sportowa : - arena sportowa - wymiary sal winny odpowiadać wymogom związku sportowego w sprawie standardów wykonania oraz przepisów bezpieczeństwa właściwych dla niniejszych dyscyplin : - boisko do piłki siatkowej - boisko do piłki koszykowej - boisko do piłki ręcznej - boisko do badmintona - kotara automatyczna dzieląca salę gimnastyczną na 2 równe części - podłoga zaprojektowana zgodnie z wymogami na dzień dzisiejszy najbardziej odpowiadającym co do zasad i przepisów ujętych w wytycznych Polskiej Federacji Sportu. Wyposażenie dla każdej sali: - kosze główne podwieszane do sufitu, składane z regulacją wysokości - konstrukcje do siatkówki wraz z siatką - 1 szt. - bramki do piłki ręcznej kompletne - drabinki gimnastyczne - 12 szt. x 2 komplety - liny i drabinki gimnastyczne z szyną jezdną - 1 komplet - ławeczki wokół sali lub trybuny składane teleskopowo - tablica wyników elektroniczna - 1 szt. Zaplecze sportowe : - szatnie co najmniej 4 - szatnie i sanitariaty zgodne z obowiązującymi przepisami, dostępne dla osób niepełnosprawnych - pokój dla nauczyciela wychowania fizycznego - magazyn sprzętu sportowego - pokój sędziów i instruktorów - wyposażenie szatni Przepisy prawne, na podstawie których Wykonawca musi opracować dokumentację : - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity z 1 sierpnia 2006 r. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami), - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 ze zmianami), - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 sierpnia 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U z 2003 r. Nr 120 poz. 1133), - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2003 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), -rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczególnego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), -rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389), -Polskie Normy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp , oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej SIWZ oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ. 1. Kryterium cena waga 100 % -punktacja od 0 pkt do 10 pkt. - najniższa cena 10 pkt. pozostałe proporcjonalnie do najniższej ceny. Do wyliczenia wg wzoru: Cena oferowana minimalna Cena = --------------------------------------- x 10 pkt Cena badanej oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić poniższe warunki i dołączyć wskazane dokumenty do oferty: 1. Dla uznania ważności oferta musi zawierać n/w dokumenty: 1.1. wypełniony formularz oferty wg wzoru - zał. nr 1 do SIWZ. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu. 1.3. Informację o zatrudnianiu do wykonania zamówienia uprawnionych osób odpowiedzialnych za prawidłowe zrealizowanie zamówienia, załączyć kopię uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem wymaganym ustawą z 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 nr 5, poz. 42 ze zm.). Członkowie zespołu projektowego zaangażowanego do opracowania projektu winni legitymować się uprawnieniami projektowymi w następujących specjalnościach : architektoniczna, konstrukcyjno - budowlana, instalacji wodno- kanalizacyjnych, instalacji elektrycznych. 1.4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wymaganych art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg wzoru nr 2 do SIWZ. 1.5. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7.Informację z adresami o realizacji w okresie ostatnich 3 lat ( 2005 do 2007r.) robót podobnych do przedmiotu zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem daty, miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje ) , wg wzoru nr 3 do SIWZ. Wymaga się aby każdy z wykonawców w ciągu ostatnich trzech lat wykazał się zrealizowaniem , co najmniej dwóch przedsięwzięć o charakterze i złożoności porównywalnych z zakresem przedmiotu zamówienia. 1.8.Oświadczenie wg wzoru nr 4 do SIWZ, o przyjęciu przez oferenta warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych w SIWZ, z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych we wzorze umowy (zał. Nr 5). W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy zawarte w § 2 ust.1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04. 2004 r. (Dz.U. z 2004 r. nr 71 poz. 645). Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: 2.1. Złożyć druk OFERTA wg wzoru zamawiającego. 2.2. Złożyć oświadczenie z art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych. 2.3. Złożyć wykaz opracowanych projektów w ciągu ostatnich 3 lat. 2.4. Złożyć oświadczenie - akceptacja warunków umowy. 2.5. Wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miasta w Skierniewicach p. nr 14 (budynek przy ul. Floriana ) oraz na stronie internetowej www.bip.um.skierniewice.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice ul. Rynek 1 96-100 Skierniewice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.