Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-03
Warszawa: Dostawa i montaż dysków do posiadanej przez Bibliotekę Narodową w Warszawie macierzy Hitachi HUS 150 w ramach projektu Cyfrowa Biblioteka Publikacji Naukowych ACADEMICA
Numer ogłoszenia: 73111 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Narodowa , al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6082271, 6082910, faks 22 6082624.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bn.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dysków do posiadanej przez Bibliotekę Narodową w Warszawie macierzy Hitachi HUS 150 w ramach projektu Cyfrowa Biblioteka Publikacji Naukowych ACADEMICA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i montaż dysków do posiadanej przez Bibliotekę Narodową w Warszawie macierzy Hitachi HUS 150 w ramach projektu Cyfrowa Biblioteka Publikacji Naukowych ACADEMICA. Z uwagi na to, iż przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dysków do posiadanej przez Bibliotekę Narodową w Warszawie macierzy Hitachi HUS 150 w ramach projektu Cyfrowa Biblioteka Publikacji Naukowych ACADEMICA, Wykonawca musi udowodnić, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na rozbudowę i serwisowanie macierzy Hitachi HUS150 wyrażającym się w tym, że Wykonawca jest autoryzowanym partnerem producenta macierzy - Hitachi (Hitachi Data Systems) oraz, że jest autoryzowany przez tego producenta do rozbudowy i serwisowania macierzy Hitachi HUS150.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udowodni, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na rozbudowę i serwisowanie macierzy Hitachi HUS150 wyrażającym się w tym, że Wykonawca jest autoryzowanym partnerem producenta macierzy - Hitachi (Hitachi Data Systems) oraz, że jest autoryzowany przez tego producenta do rozbudowy i serwisowania macierzy Hitachi HUS150
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: a) przedłużenia terminu dostawy i montażu dysków, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, jednakże nie dłużej niż o 7 dni kalendarzowych, b) zmiany parametrów technicznych dysków, wyłącznie w sytuacji wystąpienia obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy okoliczności związanych z dostarczeniem przedmiotu umowy, za jakie uznane zostaną: zaprzestanie lub ograniczenie produkcji; problemy z realizacją transportu spoza obszaru Unii Europejskiej, pod warunkiem spełnienia przez Wykonawcę łącznie następujących warunków: 1.1. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zaistniałych przeszkodach pisemnie, w terminie nie krótszym niż 4 dni robocze od przewidywanej daty dostawy, a nadto w przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. b) jednocześnie przedstawi specyfikację techniczną oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia. 1.2. Wykonawca uzyska pisemną akceptację Zamawiającego dla mającej nastąpić zmiany. 1.3. Oferowany w ramach zmiany, równoważny przedmiot zamówienia jest taki, że parametry zdefiniowane w Opisie Przedmiotu Zamówienia nie są w jego przypadku gorsze niż parametry pierwotnie zaoferowanego przedmiotu zamówienia. 1.4. Zmiana nie wiąże się ze zmianą wynagrodzenia wynikającego z niniejszej umowy. 2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bn.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Narodowa; 02-086 Warszawa; al. Niepodległości 213, pokój 1209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Biblioteka Narodowa; 02-086 Warszawa; al. Niepodległości 213 Oddział-Kancelaria, pokój 283.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oferowane dyski muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 roku. 2. Oferowane dyski powinny posiadać znak zgodności CE. 3 Wraz z dostawą przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy listę numerów seryjnych dysków opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia-Arkusz cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Oferowane Dyski muszą podlegać gwarancji wraz z serwisem co najmniej do dnia 30.09.2017. Czas gwarancji liczony będzie od dnia odbioru jakościowego przedmiotu umowy potwierdzonego podpisanym bez zastrzeżeń przez Strony umowy protokołem odbioru. Gwarancja ta wraz z serwisem ma być wykonywana w lokalizacji Zamawiającego (on site) i obejmować będzie demontaż, odbiór, naprawę lub wymianę dysków oraz dostarczenie i montaż sprawnych egzemplarzy do siedziby BN na koszt i staraniem Wykonawcy. W ramach gwarancji Wykonawca naprawi lub wymieni wadliwy przedmiot zamówienia, na wolny od wad następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiąże się do przyjęcia zgłoszenia telefonicznego i niezwłocznego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia e-mail-em w dni robocze w godzinach od 9:00 do 16:00 i potwierdzenia tego zgłoszenia w ciągu 4 godzin. 5. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Cyfrowa Biblioteka Publikacji Naukowych ACADEMICA realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B + R, Działanie 2.3 Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.2 Projekty w zakresie rozwoju zasobów informacyjnych nauki w postaci cyfrowej. Udział tych środków w wartości zamówienia wynosi 85%.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont parteru budynku wraz z wykonaniem instalacji c.o. w lokalu nr 1 w budynku znajdującym się przy ul. Bolecha 78 w Warszawie. Realizowane w systemie "Zaprojektuj i wybuduj".
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Orla 3 m 5, część nr 2: Jezuicka 6/8 m 28
- Dostawa urządzeń spełniających wymagania normy SDIP-27 Level A
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Naprawa elewacji wraz z jej malowaniem oraz naprawa balkonów w budynkach w Poznaniu przy ulicy Smardzewska 16 oraz naprawa i malowanie elewacji w budynku w Swarzędzu przy ulicy Grudzińskiego 18 E
- Dostawa wyrobów medycznych sterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.