Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-10
Busko-Zdrój: Usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 73102 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, fax 041 3780332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - odbiór bielizny do prania w siedzibie Zamawiającego; - moczenie, pranie, dezynfekcja, krochmalenie, prasownie, suszenie, maglowanie pościeli odzieży szpitalnej; - dezynfekcja w komorze dezynfekcyjnej; - dostarczenie czystej bielizny do siedziby Zamawiającego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 93.11.11.11 - 93.11.11.11 Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania Oryginalny kod CPV: 60.12.30.00 - Usługi transportu specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP. 2. Złożą ofertę zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków przez Wykonawcę w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP - załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3.Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego o działalności gospodarczej lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływu terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz wykonanych oraz wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 9.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimalną 100 tysięcy złotych. 10.Wykaz maszyn i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca niezbędnych do wykonania zamówienia. 11.Aktualną opinię sanitarną wydaną przez państwowy Inspektorat Sanitarno -Epidemiologiczny w oparciu o przeprowadzone kontrole sanitarno-epidemiologiczne, że pralnia posiada barierę higieniczną i spełnia wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia z miejsca gdzie będzie wykonywana usługa. 12.Aktualną opinię sanitarną wydaną przez Państwowy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny dotyczący środków transportu wykonawcy. 13.Wykaz środków piorąco - dezynfekcyjnych, jakich wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia wraz z załączeniem aktualnych atestów lub certyfikatów na środki piorące i dezynfekcyjne. 14.Kopie badań mikrobiologicznych z ostatnich 12 miesięcy, dokumentujące skuteczność procesu prania - wymazy z wypranej pościeli, ubrań z miejsca gdzie będzie wykonywana usługa. 15.Kopie badań skuteczności procesu dezynfekcji komór dezynfekcyjnych wykonywanych w stacji Sanitarno-Epidemiologicznej za okres 12 miesięcy z miejsca gdzie będzie wykonywana usługa. 16.Pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydanym przez Ministra Zdrowia. 17.Wykaz środków transportu jakimi dysponuje wykonawca, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 18.Opis systemu zarządzania jakością na usługi pralnicze w pralni, w której wykonywana będzie usługa. 19.Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 4. do niniejszej specyfikacji. 20.Przedstawić technologię prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny SP ZOZ ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 11:00, miejsce: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny SP ZOZ ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, sekretariat Szpitala p. 52 bud. 2 /KORAL/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa i wdrożenie zarządzalnych przełączników sieciowych wraz z systemem NAC (Network Access Control) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa bielizny szpitalnej i obrusów dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa rękawic diagnostycznych oraz chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa folii termokurczliwej PE bezbarwnej dla potrzeb Zakładu Produkcji Zdrojowej
- Dostawa fabrycznie nowego elektrycznego samochodu śmieciarki
- Usługi ubezpieczenia podmiotu Uzdrowisko Busko-Zdrój S.A. - 3 części
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Transport podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w miejscowości Ciche z miejsca zamieszkania do placówki i z powrotem.
- ,,Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.''
- Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych okręgu siedleckiego
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.