Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Miejsce Piastowe: PRZEBUDOWA KOTŁOWNI,CENTRALNEGO OGRZEWANIA I CIEPŁEJ WODY ORAZ INSTALACJI GAZOWEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZALESIU.
Numer ogłoszenia: 73077 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejsce Piastowe , ul. Dworska 14, 38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie, tel. 013 4353019 w. 128.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.miejscepiastowe.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA KOTŁOWNI,CENTRALNEGO OGRZEWANIA I CIEPŁEJ WODY ORAZ INSTALACJI GAZOWEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZALESIU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.Demontaż istniejącej kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania, 2.Technologia kotłowni wraz z podgrzewaczem ciepłej wody i wewnętrzną instalacją ciepłej wody, 3.Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania, 4.Instalacja elektryczna w kotłowni. Szczegółowy zakres robót zawiera: projekt techniczny,specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.11 - 45.33.11.11 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1: -posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu: a)Posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia: b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Potencjał kadrowy: - Dysponują osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi kwalifikacje pozwalające na wykonanie przedmiotu zamówienia: - Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji sanitarnych i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby. Doświadczenie: - Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 2 zamówienia polegające na wykonaniu roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wart. min. 350000,00 zł i potwierdzą należyte ich wykonanie /referencje/. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - Oświadczenie Art.24 ustawy PZP. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. VI SIWZ, dokona oceny spełnienia tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani do załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.Formularz ofertowy wraz z zawartymi oświadczeniami - zał.nr 1. 2.Wykaz cen czynników produkcji - zał.nr 2. 3.Wypełnony kosztorys ofertowy - zał. Nr 3. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 - zał.nr 4. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 - Zał. nr 5. 6.Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia - kierownik budowy - Zał. Nr 6 oraz kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby. 9.Informacja o doświadczeniu zawodowym wykonawcy - zał.nr 7 wykaz 2-ch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wart. min. 350000,00 zł i potwierdzą należyte ich wykonanie /referencje/. 10.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87,poz.605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejscepiastowe.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
38-430 Miejsce Piastowe,ul.Dworska 14,pok.212.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Miejsce Piastowe 38-430 Miejsce Piastowe,ul.Dworska 14, pok.103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MIEJSCE PIASTOWE
więcej: przetargi MIEJSCE PIASTOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja, remont oraz doposażenie świetlic środowiskowych z terenu gminy Czarnków
- Budowa chłodni o powierzchni 150-200 m2.
- "Remont budynku w ramach zadania pn. Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego" w ramach zadania "Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Łaskiego w zakresie zadań własnych"
- Modernizacja pomieszczeń i pracowni w celu zapewnienia dostępności w ramach projektu "Wsparcie infrastruktury kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych Powiatu Brzeskiego"
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- Wykonanie remontu sanitariatów z wymianą instalacji wody zimnej i hydrantowej, przebudową przyłącza wodociągowego, montażem zestawu pompowego ppoż. oraz zmianą lokalizacji rozdzielacza c.o.
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





