Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-10
Warszawa: DOSTAWA MEBLI WARSZTATOWYCH DO BUDYNKU 63
Numer ogłoszenia: 73015 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI WARSZTATOWYCH DO BUDYNKU 63.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych do budynku 63 tj.: Stoły warsztatowe, nadbudowy do stołów warsztatowych, szafy narzędziowe, zawieszki do kluczy nasadowych, zawieszki do wierteł, zawieszki do kluczy płaskich, zawieszki na wkrętaki, modułowe segmenty z szufladami, pojemniki warsztatowe typ (ECOBOX C1, C2, C3, C4). Parametry techniczne zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego: Przed dostarczeniem całej partii przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy próbki materiałów (faktura, kolorystyka), z jakich będzie wykonany przedmiot zamówienia. Po zaakceptowaniu próbek przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy całą partię przedmiotu zamówienia w kolorach i fakturach takich samych jak zaakceptowane próbki. Próbki wskazane przez Zamawiającego pozostawi Wykonawca do jego dyspozycji na okres od dnia wyboru próbek do dnia zakończenia dostawy wszystkich składników przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokument informacyjny (karta katalogowa itp.) proponowanego produktu, zawierający: a) pełną nazwę produktu, umożliwiającą jego identyfikację i weryfikację w oparciu o strony internetowe producentów; b) nazwę producenta; c) informację o parametrach techniczno-eksploatacyjnych urządzeń pozwalającą na ich ocenę poprzez porównanie ze wszystkimi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami niniejszego ogłoszenia. 4) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w ogłoszeniu. 5) dokument informacyjny (karta katalogowa itp.) proponowanego produktu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas trwania gwarancji liczony w miesiącach - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: Strony ustalają, możliwość zmiany poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem, że zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego i: a) wycofania ich z produkcji oraz zastąpienia tożsamymi lub nowocześniejszymi modelami o równych lub lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego; b) konieczności ich zmiany, spowodowaną przyczynami technicznymi, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem niniejszej umowy. Zmiany do umowy nie mogą obejmować: a) wartości zamówienia, b) zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia (ilości), c) terminu wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 5 (wejście przez biuro przepustek)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 z terminem doręczenia do dnia 21.05.2013r. do godz. 9:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Dostawa produktu leczniczego Nintedanib.
- Zakup i dostawa 4 sztuk urządzeń oświetleniowych profilowych - LED typu "ruchoma głowa" na potrzeby Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie.
- Dostawa tabletów
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali - O/Kraków, O/Wrocław, O/Warszawa 2026
- Aktualizacja i wdrożenie zmian w Systemie Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w celu zapewnienia zgodności z normą PN-EN ISO/IEC 27001:2023 w Ministerstwie Aktywów Państwowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu pn: "Pracownia chemiczna dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Złotoryi"
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn.: "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie", "Regionalne Centrum Kryzysowe", "Wygrana Rodzina" oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych.
- Dostawa, wykonanie i montaż zabudowy meblowej (funkcyjnej) poszczególnych obszarów/pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego II
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w ramach projektu pn. "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lelisie o pomieszczenia zaplecza kuchennego i przebudowa istniejącej kuchni
- Dostawa mebli wraz z montażem oraz wyposażenia do Klubu Dziecięcego przy ul. Włościańskiej 1/U21 w Szczecinie w ramach "Programu Aktywny Maluch 2022-2029"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.