eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Polkowice: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 72990 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. , ul. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8462911, faks 076 8462960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer - 7 szt. 2. Monitor LCD- 1 szt. 3. Drukarka laserowa 6 szt. 4. Drukarka Igłowa - szt. 2 5 Drukarka laserowa kolorowa - szt. 2 6.UPS - szt. 2 7. Laptop szt. 7 8. Programy Antywirusowe szt. 45 9. Pamięć do laptopów - szt. 3 10. Pendrive szt. 19 11. OFFICE szt. 6. Szcegółowy opis wyżej wymienionych znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.20 - Drukarki igłowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000.00 PLN (sł. dwa tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne ( art. 22 ust.1 pkt 4 ) Wykonawca winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy w niżej wymienionym zakresie: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca składa w załączniku nr 1 Formularza ofertowego następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , w zakresie objętym zamówieniem. b) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat ,składek itp. 2) posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( oświadczenie woli, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego) tj. W ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zrealizował przynajmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o łącznej wartości co najmniej 2 dostawy o wartości 25.000 PLN każda. Jeżeli wykonawca prowadzi działalność krócej niż trzy lata to wykazuje wykonanie zamówień za okres prowadzenia działalności. Informacje, o których mowa powyżej należy wykazać w załączniku nr 4 Formularza ofertowego. Dokumenty (protokoły odbioru, referencje itp.) winny potwierdzać należyte wykonanie zrealizowanych zamówień wykazanych w załączniku nr 4 do Formularza ofertowego. Brak powyższych dokumentów jest równoznaczne z niespełnieniem warunku udokumentowania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na minimum 50 % wartości ceny ofertowej brutto . Wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową należy udokumentować opinią z banku prowadzącego rachunek Wykonawcy. Informację dotyczące określenia, o której mowa należy zamieścić w zał. Nr 3 Formularza ofertowego) b) Wykonawca musi posiadać na dzień złożenia oferty ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (polisę OC) z tytułu prowadzonej działalności w wysokości gwarancyjnej co najmniej 100.000 PLN. Polisę, o której mowa Wykonawca dołącza jako zał. Nr 3 Formularza ofertowego. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego ( art. 23 ust. 1 ustawy) tzw. konsorcjum. W przypadku złożenia wspólnej oferty strony konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 23 ustawy. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie, powinna spełniać łącznie minimalne warunki podmiotowe dotyczące Wykonawców, zamieszczone w pkt. C 2. Odrębnie każdy z partnerów konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia wymaganych dokumentów, zaświadczeń i oświadczeń, w celu potwierdzenia spełnienia warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (wzór w rozdziale F niniejszej SIWZ), zawierający następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Oświadczenia wykonawcy - część 1, w którym znajdują się następujące oświadczenia: - Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku : Prawo zamówień publicznych , - Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, - Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, spółkę cywilną lub jawną, wymagane jest złożenie powyższego oświadczenia - odrębnie przez każdego partnera konsorcjum lub wspólnika spółki cywilnej. Do załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii): a) aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. Odpisy lub zaświadczenia muszą być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie z ZUS lub KRUS, o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie płatności lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, spółkę cywilną , wymagane jest złożenie powyższych dokumentów - odrębnie przez każdego partnera konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej. 2) Załącznik nr 2 - Oświadczenia wykonawcy - część 2, w którym znajdują się następujące oświadczenia: - Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ w tym z wzorem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, - Oświadczenie ,że wykonawca zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie , do dnia podpisania umowy. - Oświadczenie, że Wykonawca posiada konieczną wiedzę wymaganą do przygotowania oferty oraz realizacji zamówienia w określonym czasie. - Deklaracja Wykonawcy, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w formularzu ofertowym (ofercie) są kompletne, prawdziwe i dokładne w każdym szczególe. - Upoważnienie Wykonawcy dla każdej osoby publicznej, banku lub przedsiębiorstw wymienionych w FORMULARZU OFERTOWYM (ofercie) do dostarczenia stosownych informacji uznanych przez Zamawiającego za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w naszej ofercie. - Upoważnienie Wykonawcy dla Zamawiającego lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów dotyczących złożonych dokumentów. - Nazwiska i stanowiska osób, z którymi można się kontaktować w celu uzyskania dalszych informacji, jeżeli będą wymagane. - Zobowiązanie do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie i zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia określonym w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia. - Oświadczenie Wykonawcy iż uważa się za związanego ofertą w terminie 30 dni od dnia składania ofert. - Zobowiązanie Wykonawcy do zawarcia umowy w terminie podanym przez Zamawiającego. - Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji i serwisu naprawczego. - Deklaracja Wykonawcy o możliwości rozbudowy sprzętu przez pracowników Zamawiającego bez utraty praw do gwarancji na pozostałe elementy jednostki. - Oświadczenie Wykonawcy iż czas od zgłoszenia awarii lub nieprawidłowej pracy przez Zamawiającego lub użytkownika do podjęcia działań naprawczych, w okresie gwarancji - wynosić będzie nie więcej niż 24 godz. W przypadku naprawy urządzenia trwającej dłużej 24 godz., dostarczenia urządzenia zastępczego. - Oświadczenie, że Wykonawca dostarczony przedmiot zamówienia będzie zgodny z zakresem zamówienia określonym w Rozdziale B SIWZ. Do załącznika nr 2 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) : a) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 3) Załącznik nr 3 Dowody na posiadanie potencjału ekonomicznego . Do załącznika nr 3 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) : określające pozycję finansową-ekonomiczną wykonawcy, takie jak: a) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiana nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert. b) polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Załącznik nr 4. Informacje na temat doświadczenia. W załączniku należy umieścić szczegóły dotyczące zrealizowanych dostaw ( wg wymogu rozdz. C.2. pkt.2.2 ppkt.2) SIWZ ), informacji na temat Zamawiających, z którymi można się będzie skontaktować w celu uzyskania dalszych szczegółów na temat tych dostaw. Do załącznika nr 4 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii): Do każdej wyszczególnionej pozycji w załączniku nr 4 należy dołączyć pozytywną opinię ( referencje, protokoły odbioru itp. ) Zleceniodawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to przedstawia on dokumenty, o których mowa w pkt C.3.1. ppkt1 SIWZ) wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.C.3. SIWZ można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego , w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty i oświadczenia są składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm-polkowice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pgm-polkowice.com.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. ul.Dąbrowskiego 2; 59-100 Polkowice pok. nr 14 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.