eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynwykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania obiektu obory na funkcję olejarni-agrorafinerii w miejscowości Kocibórz gm. Reszel na działce 183 obręb Robawy, UW-M w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Olsztyn: wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania obiektu obory na funkcję olejarni-agrorafinerii w miejscowości Kocibórz gm. Reszel na działce 183 obręb Robawy, UW-M w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 72985 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Heweliusza 12, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, fax (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania obiektu obory na funkcję olejarni-agrorafinerii w miejscowości Kocibórz gm. Reszel na działce 183 obręb Robawy, UW-M w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania obiektu obory na funkcję olejarni-agrorafinerii w miejscowości Kocibórz gm. Reszel na działce 183 obręb Robawy, UW-M w Olsztynie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 100.000,00 zł/ sto tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat tzn. rozpoczęli i zakończyli co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN bez podatku VAT każda. Roboty muszą dotyczyć wykonania lub modernizacji jednego obiektu, w którym występują wszystkie roboty branżowe, jak w załączonej dokumentacji technicznej tzn. budowlane, sanitarne i elektryczne. 3.Udzielą, co najmniej 3-letniej gwarancji na wszystkie prace budowlano-instalacyjne. 4.Osoby z kierownictwa i dozoru muszą posiadać właściwe uprawnienia w branży budowlanej oraz legitymować się aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty wspólnej warunki te musi spełniać łącznie konsorcjum. 5.Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł lub będzie miał udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. 6.Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wykaz robót, o których mowa w pkt. IV ppkt. 2 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, odpowiadających swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN bez podatku VAT każda, z podaniem wartości zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością i w określonym terminie. Roboty muszą dotyczyć wykonania lub modernizacji jednego obiektu w którym występują wszystkie roboty branżowe, jak w załączonej dokumentacji technicznej, 3.Wykaz osób kierownictwa z podaniem nr uprawnień i zaświadczeniem o wpisie do izby, które zostaną zatrudnione przy realizacji zamówienia, winna być dołączona do oferty. Kopię uprawnień należy dołączyć do oferty. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy uwzględnić zasady zawarte w art. 23 Pzp. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. 2006 Nr 87, poz. 605). 9. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada na rachunku bankowym kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł lub będzie miał udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł zapewniającą realizację zamówienia. 10. Dowód wpłacenia/ wniesienia wadium. 11. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie otrzymanej dokumentacji technicznej (zał. nr 1) wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym, tabelą elementów do fakturowania i wypisanymi wskaźnikami cenotwórczymi

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Heweliusza 12 pok. 1,18,19, 10-724 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Heweliusza 12 pok. 1,18,19, 10-724 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.