eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH DRÓG POWIATOWYCH MIESZANKAMI MINERALNO - ASFALTOWYMI NA GORĄCO W 2008 ROKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Koło: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH DRÓG POWIATOWYCH MIESZANKAMI MINERALNO - ASFALTOWYMI NA GORĄCO W 2008 ROKU
Numer ogłoszenia: 72969 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 30781 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, fax 063 2610576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH DRÓG POWIATOWYCH MIESZANKAMI MINERALNO - ASFALTOWYMI NA GORĄCO W 2008 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje : 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszankami mineralno - asfaltowymi st.II z ręcznym obcinaniem krawędzi o powierzchni 0-10m2-1500,00m2 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszankami mineralno - asfaltowymi st.II z ręcznym obcinaniem krawędzi o powierzchni powyżej 10m2-365,00m2 3. Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralnoasfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 100m2 - 500 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m-100,00t 4. Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralnoasfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 500 m2 - 1000 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5kg/m2-350,00t Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powierzchni do remontu na rzecz innej pozycji remontu. Ostateczne rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych określonych w Kosztorysie ofertowym dla zakresu robót wynikających z rzeczywistego obmiaru, w ilościach potwierdzonych przez inspektora nadzoru. Zakres robót remontowych obejmuje: Oznakowanie i organizację ruchu podczas prowadzenia robót 1. Obowiązkiem wykonawcy robót jest oznakowanie miejsca robót i organizacji ruchu wg zatwierdzonego projektu, który wykonawca opracuje i uzyska jego zatwierdzenie we własnym zakresie. Wszystkie znaki muszą być odblaskowe, posiadać certyfikat bezpieczeństwa B. Pracownicy wykonujący roboty muszą być wyposażeni w kamizelki koloru pomarańczowego z elementami odblaskowymi, a sprzęt musi być wyposażony w lampy ostrzegawcze pulsujące światłem koloru żółtego. 2. Roboty remontowe muszą być prowadzone przy zajęciu maksymalnie połowy jezdni, na długości nie większej niż 150mb z kompleksowym wykonaniem całego zakresu robót. 3. Niedopuszczalne jest pozostawienie na odcinkach dopuszczonych do ruchu wyciętych miejsc (dziur) i powierzchni z nadmiarem grysu. 4. W obrębie skrzyżowań ulic oraz na odcinkach prostych o niedostatecznej widoczności (np. łuki pionowe) lub dużym nasileniu ruchu poza oznakowaniem robót i organizacji ruchu dodatkowo należy kierować ruchem ręcznie przez dwóch przeszkolonych, oznakowanych i posiadających środki łączności pracowników. 5. Całość sprzętu i osób wykonujących roboty remontowe musi znajdować się w obrębie wyłączonego i oznakowanego odcinka drogi (ulicy). 6. Roboty remontowe w miastach należy prowadzić poza godzinami szczytu ruchu pojazdów tj. w godz. 8.00-14.00 i po godzinie 15.30. Opis wykonania robót remontowych 1. Każdorazowe oznakowanie i zabezpieczenie odcinka drogi/ulicy objętego remontem. 2. Wycięcie i obcięcie krawędzi nawierzchni w miejscach uszkodzeń, piłą mechaniczną, młotem pneumatycznym lub spalinowym do regularnych kształtów (trójkąt, kwadrat, romb, trapez itp.). 3. Oczyszczenie ręczne i mechaniczne całej powierzchni uszkodzenia wraz z załadunkiem i wywozem gruzu. 4. Spryskanie mechaniczne emulsją kationową powierzchni i krawędzi miejsca uszkodzonego przed wypełnieniem masą bitumiczną. 5. Wypełnienie miejsca uszkodzonego masą bitumiczną mineralno - asfaltową wytworzoną na gorąco (w recyklerze lub w wytwórni stacjonarnej) z dowozem na miejsce wbudowania, jednowarstwowo o grubości ułożonej masy min. 4 cm). 6. Mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy masy bitumicznej z dostosowaniem jej poziomu do rzędnej istniejącej nawierzchni (co powinno być sprawdzone łatą w przekroju poprzecznym i podłużnym). W przypadku większej głębokości wyboju niż 4 cm, ubytek należy wypełnić kruszywem łamanym o frakcji 0/31,5mm z mechanicznym zagęszczeniem ułożonej warstwy kruszywa, 7. Spryskanie mechaniczne emulsją kationową i zasypanie grysami nawierzchni bitumicznej, na wszystkich połączeniach miejsca remontowanego, pasami o szerokości min. 10 cm z każdej strony remontowanego miejsca. Pas sprysku powinien obejmować 5 cm ułożonej nowej nawierzchni i 5 cm istniejącej nawierzchni. 8. W przypadku uzyskania nieszczelnej (porowatej) nawierzchni nowej masy w miejscu remontowanym, spowodowanej przyczyną obiektywną, spryskaniu i zasypaniu grysem podlega również pozostała powierzchnia miejsca uszkodzonego. 9. Nadmiar grysu na połączeniach i ewentualnej całej powierzchni remontowanej należy usuwać z nawierzchni przed dopuszczeniem do ruchu remontowanego odcinka.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 261784,5 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A., ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 261784.50
  • Oferta z najniższą ceną: 261784.50 / oferta z najwyższą ceną: 261784.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.