Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-10
Kielce: DOCIEPLENIE STROPODACHU BIURA POWIATOWEGO ARiMR
W SANDOMIERZU
Numer ogłoszenia: 72931 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny , ul. Warszawska 430, 25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3490900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl/o-arimr/przetargi/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOCIEPLENIE STROPODACHU BIURA POWIATOWEGO ARiMR W SANDOMIERZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 4 do SIWZ). Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załączniki nr 6 do SIWZ), projektem budowlanym (projekt, jeżeli byłby potrzebny do wyceny robót, jest do wglądu w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Kielcach i Biurze Powiatowym ARiMR w Sandomierzu),umową, której wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ.Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, wiedzą i sztuką budowlaną, z zachowaniem najwyższej jakości i estetyki, Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z w/w zakresem, przy użyciu własnych materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, sprzętu oraz wszelkich innych rzeczy zarówno o charakterze tymczasowym, jak i finalnym, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, prowadzenie wszystkich rodzajów robót przez osoby uprawnione, zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, zabezpieczenie terenu robót oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP oraz ppoż., wykonanie oraz terminowe przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, zapewnienie bezpiecznego korzystania z funkcjonującego Biura Powiatowego ARiMR w Sandomierzu, dbanie o porządek na terenie robót, o schludny jego wygląd oraz utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, zorganizowanie na własny koszt zaplecza socjalno-magazynowego dla potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia, po zakończeniu i przekazaniu przedmiotu zamówienia, w terminie 3 dni od dnia odbioru końcowego - uporządkowanie terenu robót, usunięcie wszelkich urządzeń, tymczasowego zaplecza socjalno-magazynowego. Inne wymagania: Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego szkody wynikłej przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca usunie ją na własny koszt. Utrzymywanie stałego kontaktu ze wskazanym przez Zamawiającego przedstawicielem w sposób wzajemnie uzgodniony, w tym zgłaszanie wszelkich uszkodzeń i awarii stwierdzonych podczas pracy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 5 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: 2 700,00 złotych (słownie: dwa tysiące siedemset zł 00/100 gr.) 2.Forma i zasady wniesienia wadium zostały określone w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert (w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego - moment uznania konta zamawiającego). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: - Nazwa banku i nr konta zamawiającego: BGK ODDZ. KIELCE, 02 1130 1192 0000 3160 0020 0043 - Nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430, 25 - 414 Kielce - Tytuł wpłaty: Wadium - DOCIEPLENIE STROPODACHU BIURA POWIATOWEGO ARIMR W SANDOMIERZU 5.Zasady zwrotu bądź zatrzymania wadium wykonawcom określone zostały w art. 46 Prawa zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonać minimum 2 roboty budowlane o wartości minimum 100 000 zł netto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Na druku stanowiącym załącznik Nr 5 należy wykazać, co najmniej 1 osobę przewidzianą przy realizacji zamówienia, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do wykonania zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl/o-arimr/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430, 25 - 414 Kielce, pokój 212..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430, 25 - 414 Kielce, pokój 120.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych w budynkach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali warsztatowej dla doradców zawodowych - BIS"
- Sukcesywne dostawy leku refundowanego w Programie Lekowym pn. Leczenie chorych z achondroplazją, B.166, dla Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- "Zakup i dostawa profesjonalnego aparatu fotograficznego cyfrowego, bezlusterkowego, dedykowanych obiektywów, adaptera, karty pamięci, dodatkowego akumulatora do aparatu wraz z akcesoriami"
- Oprogramowanie do graficznego wspomagania projektowania nowych instalacji centralnego ogrzewania i regulacji istniejących instalacji grzewczych zasilanych z OZE-projekt nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Zakup wraz z dostawą odczynników z zakresu serologii mikrobiologicznej wraz z dzierżawą aparatów dla potrzeb Zakładu Mikrobiologii WSzS w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Termomodernizacja wraz z modernizacją systemów grzewczych i montażem źródeł OZE w budynku Szkoły Podstawowej w Nędzy
- Modernizacja ciepłowni lokalnych budynków użyteczności publicznej w Skrwilno.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Publicznej Szkoły Podstawowej w msc. Lgota Wielka
- Budowa tężni solankowej w Parku Imienia Leszczyńskich Satyryków w Lesznie
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





