Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-09
Warszawa 60: usługa rezerwacji, zakupu i terminowego dostarczenia do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróżnych (sprawa nr ZP-7/Log/2008)
Numer ogłoszenia: 72833 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 6841119, fax 022 6841203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa rezerwacji, zakupu i terminowego dostarczenia do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróżnych (sprawa nr ZP-7/Log/2008).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa rezerwacji, zakupu i terminowego dostarczenia do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróżnych zgodnie z Wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655) zwanej dalej -ustawą, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, z tym, że Wykonawca wykaże, że: - posiada uprawnienia określone art. 5 i nast. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tj. Dz. U. 04.223.2268), poprzez złożenie oświadczenia woli zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z tym, że: - w zakresie doświadczenia Wykonawca wykaże, że wykonał jako strona umowy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę o charakterze/rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia (rezerwacja, zakup i terminowe dostarczenie do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróżnych), przy czym wartość tej usługi (w ramach jednego kontraktu, zamówienia czy umowy) była nie mniejsza niż 200 tys. zł brutto, i na tą usługę (umowę) złożą dokument potwierdzający, że została ona wykonana należycie (np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające). Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia muszą być przedstawione zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. - w zakresie potencjału technicznego Wykonawca wykaże, że dysponuje serwisem telefonicznym oraz stroną internetową, przez którą Zamawiający będzie mógł dokonywać rezerwacji biletów w systemie dwudziestoczterogodzinnym (24h/dobę) przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych oraz o dysponuje biurem obsługi w Warszawie (siedziba główna lub oddział w Warszawie), otwartym co najmniej 5 dni w tygodniu przez 8 godzin (od poniedziałku do piątku). Informacje w zakresie wiedzy zakresie potencjału technicznego muszą być przedstawione zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, z tym, że Wykonawca wykaże, że posiada: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dotyczącej przedmiotu zamówienia, a wartość polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, będzie na kwotę nie niższą niż równowartość 150 tys. PLN, przy czym wartość polisy nie może być pomniejszona o franszyzę integralną oraz franszyzę redukcyjną oraz suma gwarancyjna polisy musi być wystawiona na jedno zdarzenie (wypadek) ubezpieczeniowe; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa będzie oceniała spełnienie w/w warunków jako spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów: a) pisemnego oświadczenia Wykonawcy, ¬że spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- złożony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; f) dokumentu potwierdzającego, że dostawy (umowy) ujęte w wykazie zostały wykonane należycie ( tzw. referencje lub inne dokumenty potwierdzające); g) oświadczenia o dysponowaniu serwisem telefonicznym oraz stroną internetową, przez którą Zamawiający będzie mógł dokonywać rezerwacji biletów w systemie dwudziestoczterogodzinnym (24h/dobę) przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych oraz o dysponowaniu biurem obsługi w Warszawie (siedziba główna lub oddział w Warszawie), otwartym co najmniej 5 dni w tygodniu przez 8 godzin (od poniedziałku do piątku) - złożony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; h) polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. b, c, i d składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), w tym: a) zamiast dokumentu wymienionego w ppkt. b i d składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zamiast dokumentu wymienionego w ppkt. c składa: - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym w odpowiednim terminie, tj. wskazanym dla danego rodzaju dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,4
- 2. Upust cenowy - 0,6
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl (plik: SIWZ - do spr. ZP_7_Log_2008, rozszerzenie .zip)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. W. Oczki 1, tel. wew. 841-119..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60 Sekretariat Biura Logistyki..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 kwietnia 2008 roku o godz. 10.30 Realizacja umowy będzie odbywała się sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, chyba że wcześniej wyczerpią się środki finansowe przewidziane w umowie. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) cena brutto oferty - 40% b) upust cenowy - 60% w tym: - upust na bilety na trasach europejskich 70%; - upust na bilety na trasach pozaeuropejskich 30%.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dystrybucja biletów elektronicznych i papierowych
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych, krajowych i zagranicznych pracowników Muzeum Historii Polski w Warszawie
- Świadczenie usług sprzedaży i dostarczania krajowych i międzynarodowych biletów lotniczych dla Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego w Warszawie
więcej: Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





