eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadlinOdbudowa koryta rowu Akacjowa-Rymera wraz z sięgaczami bocznymi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Radlin: Odbudowa koryta rowu Akacjowa-Rymera wraz z sięgaczami bocznymi.
Numer ogłoszenia: 72813 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin , ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.um.radlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa koryta rowu Akacjowa-Rymera wraz z sięgaczami bocznymi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi wykonanie: a) odtworzenia koryta rowu głównego Akacjowa-Rymera na długości 108,90 m. tj. od wlotu do przepustu pod ulicą Napierskiego do wylotu z przepustu śr. 800 mm. zlokalizowanego na rowie nr 1 tj w km 0+867,16-0+976,06,: - odmulenie, wykoszenie, wygrabienie, - odspojenie, załadunek i wywóz mas ziemnych i nieczystości, - wycinka drzew zgodnie z decyzją na wycinkę, - umocnienie koryta głównego elementami betonowymi w dnie i na skarpach, - wykonanie drogi technologicznej, - czyszczenie przepustu pod ulicą Napierskiego, - plantowanie terenu, - odtworzenie pisakownika (30,00 m) przed wlotem do przepustu pod ulicą Napierskiego, - montaż separatora na wylocie kanalizacji deszczowej od strony ul. Napierskiego wraz z ukształtrowaniem rowu odprowadzającego oczyszczone wody opadowe do koryta głównego, - montaż przepustu pod drogą technologiczną, b) odtworzenia koryta rowu nr 1 /bocznego dopływu /na długości 55m. tj od wlotu do przepustu pod oczyszczalnią w górę biegu rowu, km 0+108,31-0+163,44: - odmulenie, wykoszenie, wygrabienie, - odspojenie, załadunek i wywóz mas ziemnych i nieczystości, - wycinka drzew zgodnie z decyzją na wycinkę, - umocnienie koryta głównego elementami betonowymi w dnie i na skarpach, - czyszczenie przepustu śr. 800 mm, - plantowanie terenu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 2 500,00 zł. tzn. kwota wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem określonym w pkt IX.1 SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego UWAGA! ZMIANA NR RACHUNKU BANKOWEGO - nowy rachunek: Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu-Zdroju nr 69 8470 0001 2001 0042 2365 0002 (poprzez pojęcie przelew Zamawiający rozumie udzieloną bankowi przez wykonawcę dyspozycję obciążenia jego rachunku kwotą wadium i uznania tą kwotą rachunku zamawiającego) b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 42 , poz. 275) - należy złożyć w Referacie Księgowości Budżetowej (pok. 203) Urzędu Miasta Radlin (w godz. 7.30 - 15.30 przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. IX.1 SIWZ) - z terminem ważności co najmniej 30 dni od terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - polegających na wykonaniu robót związanych z budownictwem ogólnym lub inżynierią lądową lub innych obejmujących swoim zakresem wykonanie powyższych prac - potwierdzenie: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert oraz oświadczenie (wzór zał. nr 2), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali co najmniej jedną robotę o porównywalnym zakresie rzeczowym tj. odbudowę koryta cieku/rowu o dł. co najmniej 100 m. - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru końcowego itp.) - potwierdzenie: wykaz wykonanych robót budowlanych (wzór zał. nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie oraz oświadczenie (wzór zał. nr 2), c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wodno-melioracyjnej lub obejmujące w swoim zakresie możliwość kierowania tego typu robotami - potwierdzenie: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór - zał. nr 4) oraz kserokopia potwierdzająca przygotowanie zawodowe kierownika budowy, tj. uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do IIB, oświadczenie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - (wzór zał. nr 2), d) dysponują potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego potwierdzenie: oświadczenie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów (wzór - zał. nr 2), e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzenie: oświadczenie (wzór - zał. nr 2), f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 upzp - potwierdzenie: oświadczenie (wzór - zał. nr 2),.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta powinna zawierać: a) wypełniony i podpisany druk oferty (wzór - zał. nr 1), b)oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 (wzór - zał. nr 2) - w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum, c)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzą wykonanie co najmniej jednej roboty polegającej na wykonaniu odbudowy koryta cieku-rowu o dł. co najmniej 100 m. (wzór - zał. nr 3), d)dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powyższych robót budowlanych, e)wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór - zał. nr 4) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - osoba kierująca realizacją zamówienia - posiadają odpowiednie wymagane uprawnienia (kwalifikacje), tj.: uprawnienia budowlane w specjalności wodno-melioracyjnej lub obejmujących w swoim zakresie możliwość kierowania robotami budowlanymi w tym zakresie wraz z aktualnym dokumentem stwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, g)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum, h)umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum, i)kopię dowodu wniesienia wadium, j)wyceniony przedmiar robót wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin, 44-310 Radlin, ul. Rymera 15, I piętro, pok. nr 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 09:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Radlin, II piętro, pokój nr 301..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.