eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowoprojekt remontu przychodni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-01

Legionowo: projekt remontu przychodni
Numer ogłoszenia: 72775 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251545 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 7840872, faks 022 7742551.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt remontu przychodni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu - adaptacji pomieszczeń siedziby Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Legionowie przy ul. Sowińskiego 4, na podstawie inwentaryzacji budowlanej oraz projektu technologicznego remontu pomieszczeń SPZLO, jak również dostosowanie wschodniej klatki schodowej do obowiązujących przepisów, zaprojektowanie windy osobowej obsługującej parter i I piętro w klatce schodowej w holu głównym oraz projekt zagospodarowania terenu wokół budynku. 2. Zakres prac projektowych obejmuje: 1) wykonanie ekspertyzy technicznej istniejącego budynku, 2) pozyskanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz ewidencji gruntów, 3) uzyskanie aktualnych map do celów projektowych, 4) uzyskanie warunków przyłączenia obiektu do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej itp., a w przypadku konieczności wykonanie odpowiedniej dokumentacji projektowej, 5) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego obejmującego architekturę, konstrukcję, oraz wszystkie branże, oddzielnie dla poszczególnych branż w pięciu egzemplarzach, 6) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w czterech egzemplarzach, 7) opracowanie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego, oddzielnie dla każdej z branż w czterech egzemplarzach, 8) wykonanie całości dokumentacji w formie zapisu cyfrowego na nośniku CD z zachowaniem, następujących zasad: - każdy dokument podpisany, poniżej autografu powinien zawierać tekst kto podpisał, np. (-) imię i nazwisko, - żaden zbiór elektroniczny nie może być większy niż 9,5 MB, - nazwy zbiorów elektronicznych powinny składać się z nazwy właściwej (do 8 małych znaków alfabetu łacińskiego bez spacji i znaków specjalnych), - jeżeli dokumentacja składa się z więcej niż jednego zbioru, to do tego kompletu powinien być podany jeden zbiór o nazwie spisdok.pdf, w którym podane będą podstawowe informacje o całej dokumentacji, w szczególności kolejność zbiorów, - jako podstawowy format dokumentów elektronicznych przyjmuje się pdf, zbiory zawierające dane graficzne typu dokumentacja techniczna, szkice, mapy powinny być w formacie jpg, ale gdy niezbędna będzie bezstratna forma dokumentu, dopuszcza się format tif, - dla zdjęć stosować należy format jpg, format pdf, jpg, tif należy tworzyć w wersjach najbardziej rozpowszechnionych w momencie tworzenia dokumentów; 9) opracowanie planu etapowania realizacji inwestycji, 10) opracowanie dokumentacji projektowej z uwzględnieniem prowadzenia instalacji w korytach technicznych umieszczonych w strefie pomiędzy sufitem rzeczywistym, a podwieszonym, oraz zaprojektowanie odpowiedniej ilości rewizji umożliwiających wykonywanie remontów, przeglądów i rozbudowy, 11) projekt aranżacji i wyposażenia w sprzęt projektowanych pomieszczeń, 12) opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z opracowaną technologią medyczną, 13) w miejscach, które nie zostały objęte opracowaną wcześniej technologią medyczną, projektanci opracują dokumentację projektową, która będzie spełniała wymogi technologii medycznej, 14) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień (BHP, P-poż., PIP itp.), 15) uzgodnienie dokumentacji projektowej z dyrekcją SPZLO, 16) wykonanie dokumentacji projektowej innych niezbędnych instalacji np.: p.-poż., klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, telekomunikacyjnej, alarmowej, monitoringu wizyjnego, sieci komputerowej, serwerowni, dystrybucji tlenu, gazów technicznych itp. jeśli jest wymagana. 3. Określenie części zamówienia, którą Wykonawca może powierzyć podwykonawcom. Zamawiający informuje, że usługi będące przedmiotem zamówienia mogą być powierzone podwykonawcom w części obejmujące następujące branże: 1) instalacji elektrycznej, 2) instalacji wodno-kanalizacyjnej, 3) instalacji centralnego ogrzewania, 4) instalacji wentylacyjnej, 5) instalacji sieci komputerowej i telefonicznej, 6) instalacji przeciw pożarowej. 4. Sprawowanie nadzoru autorskiego wynikającego z art. 20 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Zamawiający przewiduje do 25 spotkań w toku realizacji inwestycji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Architriada S.C. Marzena Szambelan, Iwona Soczyńska, ul. Czerwonych Maków 11, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 136640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 230580,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.