To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-09
Dębica: Dostawa mleka i śmietany oraz artykułów nabiałowych dlla Domu Pomocy Społecznej im.Świętego Ojca Pio w Dębicy
Numer ogłoszenia: 7276 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415118 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy, ul. 23 Sierpnia 3, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6809700, 6809703, faks 0-14 6809733.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i śmietany oraz artykułów nabiałowych dlla Domu Pomocy Społecznej im.Świętego Ojca Pio w Dębicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Codzienne dostawy mleka i śmietany w ilości wynikającej ze złożonego zamówienia (Pakiet Nr 1) oraz sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych (pakiet Nr 2).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00 - Mleko 15.51.20.00 - Śmietana 15.43.11.00 - Margaryna 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.54.40.00 - Ser twardy 15.54.22.00 - Ser miękki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA MLEKA 2% i ŚMIETANY18%
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa ROLMLEK Marek Duchalski Spółka Jawna, ul. Racławicka 17, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47124,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47124,00
Oferta z najniższą ceną: 47124,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52416,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa ROLMLEK Marek Duchalski Spółka Jawna, ul. Racławicka 17, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32021,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32021,70
Oferta z najniższą ceną: 32021,70 / Oferta z najwyższą ceną: 33354,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Janusza Korczaka w Dębicy do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Budowa Parku Doświadczania Świata w Głobikowej".
- FAB. NOWE I ZAG. MOSTY SUFIT. W P.I DLA OD.ANES. I INT.TER. ORAZ FAB. NOWE I ZAG. KOLUMNY W P.II DLA OD.GIN.-POŁ. Z OD.GIN.ONKOL. (BLOK PORODOWY) W ZOZ W D-CY WRAZ Z INS.,URUCH. I SZKOL.PERS.MED.
- Modernizacja wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Dębicy mieszczącego się przy ul. Ratuszowej 2
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa - budowa, rozbudowa ulicy Partyzantów w Dębicy" (3)
- DODATKOWY OSPRZĘT ORTOPEDYCZNY DO ZABIEGÓW PROTEZY STAWU KOLANOWEGO I BIODROWEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU DLA BLOKU OPERACYJNEGO Z CENTRALNĄ STERYLIZATORNIĄ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem w okresie od dnia 01 września 2025 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku" - z podziałem na 6 części.
- Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Gostycynie
- "Sukcesywny zakup i dostawa produktów spożywczych do stołówek szkolnych Szkoły Podstawowej w Chmielniku z filią w Suchowoli w miesiącach wrzesień - grudzień 2025 roku"
- Produkty spożywcze z przeznaczeniem na zaopatrzenie bufetu szpitalnego (nabiał, warzywa, mrożonki, słodycze, napoje, mięso i wędliny i inne)
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Osieku
więcej: Margaryna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.