Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-09
Gołańcz: PRZEBUDOWA ULICY POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH W GOŁAŃCZY
Numer ogłoszenia: 72706 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz, ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2615911, fax (067) 261 59 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.golancz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.golancz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULICY POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH W GOŁAŃCZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Powstańców Wielkopolskich położonej w mieście Gołańczy o długości 524 mb. STAN ISTNIEJĄCY Ulica Powstańców Wlkp. na całej długości posiada nawierzchnię asfaltową. Istniejąca nawierzchnia jest zdeformowana poprzecznie i podłużnie. Posiada liczne spękania świadczące o nieodpowiedniej nośności. Jednym z powodów obecnego, złego stanu ulicy, są przeprowadzone kilka lat temu roboty kanalizacyjne. Strona lewa ulicy ma nowy krawężnik i chodnik szerokości 1,50 m, z kostki wibroprasowanej. Krawężnik wystaje ~ 16 cm nad istniejącą jezdnię. Strona prawa ulicy na całej długości posiada zniszczony krawężnik, oraz zdeformowany chodnik z płyt beton. o wym. 35x35x5 cm. STAN PROJEKTOWANY Ulica Powstańców Wlkp., według planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Gołańcz, jest ulicą klasy D. Stanowi ona połączenie komunikacyjne ul. Smolary, będącej ciągiem drogi nr 194 Wyrzysk-Morakowo z jednej strony, a z drugiej łączy ulicę Osada będącą ulicą klasy L. Zaprojektowano : - jezdnię asfaltową szer. 6,0 m , obramowaną z prawej strony krawężnikiem beton. 15x30 cm - obustronny ściek z kostki betonowej wibroprasowanej szerokości 20 cm. 1. Konstrukcja jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0,12,8 grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0,12,8 grub. 4 cm - wyrównanie profilu masą asfaltową , na 20% powierzchni (przy założeniu grub. 3 cm). - na 20% powierzchni przyjęto frezowanie grub. 3 cm 2. Konstrukcja ścieku - kostka wibroprasowana grub. 8 cm - podsypka piaskowo-cementowa grub. 3 cm - ława z betonu B-15 20x25 cm Ponadto, należy uregulować urządzenia obce, studnie i wpusty uliczne wraz z wymianą kratek ściekowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Udzielą na wykonane roboty i zamontowane materiały 60 miesięcznego okresu gwarancji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez (załącznik nr 1). 2. Formularz cenowy - kosztorys ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 2). 3. Oświadczenie o spełnienie warunków przetargu wypełnione i podpisane przez wykonawcę (załącznik nr 3) 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wypełnione i podpisane przez wykonawcę (załącznik nr 4). 5. Oświadczenie o udzieleniu 60 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane materiały, 6. Oświadczenie o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, 7. Oświadczenie o sporządzeniu dokumentacji powykonawczej. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golancz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz, ul. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz, ul. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, pokój nr 12 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GOŁAŃCZ
więcej: przetargi GOŁAŃCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
- Remont dróg gminnych polegający na ułożeniu nakładek asfaltowych na terenie gminy Jaktorów.
- "Przebudowa z rozbudową DP nr 1794B na odcinku Bełda - Stoczek w km 0+030 ÷ 2+630"
- Przebudowa drogi w miejscowości Sarnów - etap I
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.