eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceUsługi geodezyjne dla Gminy Chojnice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-08

Chojnice: Usługi geodezyjne dla Gminy Chojnice
Numer ogłoszenia: 7268 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojnice , ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3972129, faks 052 3973559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachojnice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne dla Gminy Chojnice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne, a w szczególności: a) podział gruntów przeznaczonych w planach zagospodarowania przestrzennego na cele inne niż rolne i leśne b) podział gruntów rolnych i leśnych c) podział gruntów przeznaczonych w planach zagospodarowania przestrzennego na cele inne niż rolne i leśne wraz z przeprowadzeniem rozgraniczenia d) podział gruntów rolnych i leśnych wraz z przeprowadzeniem rozgraniczenia e) przeprowadzenie rozgraniczenia f) przeprowadzenie wznowienia znaków granicznych niezwiązanych z podziałem lub rozgraniczeniem nieruchomości g) sporządzanie kartoteki budynkowej h) ustalenie przebiegu granic do operatu ewidencji gruntów Wyżej wymienione opracowania zlecane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w szacowanej ilości około 60 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a) posiadają uprawnienia do wykonywania usług geodezyjnych 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 1.3 dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Wymienione warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca złoży dokumenty o których mowa w punkcie IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń i informacji: a) wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ). Oferta musi być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem b) pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych c) oświadczenia o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). oraz na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: d) podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) e) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f) aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w podatkach lub stwierdzającego stan zaległości lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g) aktualnego zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert h) świadectwa nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachojnice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chojnice ul. 31 Stycznia 56a 89-600 Chojnice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Chojnice ul. 31 Stycznia 56a 89-600 Chojnice Biuro Podawcze - pok. nr 113.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.