Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Kraków: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 72668 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości, ul. Kazimierza Kordylewskiego 11, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 376 91 00, faks 012 376 91 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. 2. Zamówienie składa się z trzech części Część I zamówienia obejmuje dostawę druków akcydensowych typu,: Bankowy dowód wpłaty, Ewidencja wyjazdów służbowych, Wniosek o zaliczkę itp.; galanterię biurową typu: długopisy, koperty, etykiety samoprzylepne, koszulki na dokumenty spinacze, zszywki, segregatory, skoroszyty plastikowe, itp. Zakup materiałów biurowych finansowany jest w 85% z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z budżetu Województwa Małopolskiego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Część II zamówienia obejmuje dostawę galanterii biurowej typu,: długopisy, koperty, etykiety samoprzylepne, koszulki na dokumenty spinacze, zszywki, segregatory, skoroszyty plastikowe, itp. Zakup materiałów biurowych finansowany jest w 85% z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 - zadanie: Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych - Poddziałanie 9.1.3 PO KL Część III zamówienia obejmuje dostawę galanterii biurowej typu,: długopisy, koperty, etykiety samoprzylepne, koszulki na dokumenty spinacze, zszywki, segregatory, skoroszyty plastikowe, itp. Zakup materiałów biurowych finansowany jest w 85 % z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 - zadanie: Doctus Małopolski Fundusz Stypendialny dla doktorantów w ramach Poddziałania 8.2.2 POKL 3. Szczegółowe zestawienie materiałów biurowych stanowiących przedmiot zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do Specyfikacji (wspólnym dla wszystkich części).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.92.30 - Koperty 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 23705.44 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa finansowana jest (Część I) z EFRR w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (Cześć II) z EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 - zadanie: Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych - Poddziałanie 9.1.3 PO KL (Część III) z EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 - zadanie: Doctus Małopolski Fundusz Stypendialny dla doktorantów w ramach Poddziałania 8.2.2 POKL.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawy dla MRPO
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
jakie przetargi wygrała firma
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
- Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Włodzimierz Leszczyński, ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15021.54
- Oferta z najniższą ceną: 15021.54 oferta z najwyższą ceną: 17018.65
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawy dla POKL - Uczniowie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
jakie przetargi wygrała firma
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
- Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Włodzimierz Leszczyński, ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4491.81
- Oferta z najniższą ceną: 4491.81 oferta z najwyższą ceną: 4882.46
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawy dla POKL - Doctus
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K2 OFFIS Sp. z o.o., ul. Librowszczyzna 3, 31-030 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4192.09
- Oferta z najniższą ceną: 4192.09 oferta z najwyższą ceną: 4283.43
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego - systemy do maszynowego opracowania kanałów korzeniowych i systemy do termicznej obturacji"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ,,Utworzenia pomieszczeń diagnostycznych w Pawilonie M-IV Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II"
- Dostawa leków
- (DFP.271.77.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Roboty remontowe -malowanie pokoi studenckich w budynku DS-4 (21-7) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku JRG Nr 5 przy ul. Kazimierza Wyki 3 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa artykułów biurowych
- dostawa materiałów biurowych (ZP-54/2024)
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.