eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Remont cząstkowy dróg powiatowych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-25

Ogłoszenie nr 72665 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.

Kalisz: Remont cząstkowy dróg powiatowych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 43358-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Plac Św. Józefa  5, 62800   Kalisz, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. , faks , e-mail organizacyjny@powiat.kalisz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont cząstkowy dróg powiatowych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.1.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, polegających na remoncie cząstkowym nawierzchni dróg powiatowych nr: 3248 P, 4327 P, 4342 P, 4487 P, 4580 P, 4581 P, 4582 P, 4583 P, 4584 P, 4585 P, 4586 P, 4587 P, 4588 P, 4589 P, 4590 P, 4591 P, 4592 P, 4593 P, 4594 P, 4595 P, 4596 P, 4598 P, 4599 P, 4600 P, 4601 P, 4602 P, 4603 P, 4604 P, 4606 P, 4607 P, 4608 P, 4609 P, 4610 P, 4611 P, 4612 P, 4613 P, 4614 P, 4615 P, 4616 P, 4617 P, 4618 P, 4619 P, 4620 P, 4621 P, 4623 P, 4626 P, 4627 P, 4628 P, 4629 P, 4630 P, 4631 P, 4632 P, 4634 P, 4635 P, 4636 P, 4639 P, 4645 P, 5305 P, 5312 P, 6232 P przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej, wbudowanej na gorąco w następującym zakresie: uzupełnienie obłamanych krawędzi jezdni, ubytków i wybojów o średniej głębokości 5 cm w nawierzchniach bitumicznych dróg, mieszanką mineralno-asfaltową wyprodukowaną jak dla nawierzchni dróg o KR 2 wg specyfikacji technicznej D-05.03.05a wbudowaną na gorąco wg poniższej technologii: wyrównanie krawędzi uszkodzonych miejsc do powierzchni prostokątnych poprzez zfrezowanie krawędzi do głębokości 5 cm i podcięciem jej dolnej części, oczyszczenie, osuszenie i skropienie naprawianego miejsca emulsją asfaltową 70%, ułożenie mieszanki i zagęszczenie warstwami, skropienie bitumem krawędzi łaty i zasypanie kruszywem, usunięcie rumoszu z transportem do zagospodarowania we własnym zakresie. Zakresem zamówienia objęte są wszystkie drogi powiatowe o nawierzchni bitumicznej, łączna powierzchnia remontowanych uzupełnień obłamanych krawędzi jezdni, ubytków i wybojów wynosi 1744,00 m2. Wskazanie dróg, na których będzie wykonywany remont, dokonywane będzie przez Zamawiającego w zależności od bieżących potrzeb. Zamawiający będzie wskazywać drogi pisemnie za pomocą zleceń częściowych do umowy. Następnego dnia roboczego po przekazaniu zlecenia częściowego Zamawiający przekaże Wykonawcy teren robót protokołem. O terminie otrzymania zlecenia częściowego decyduje data potwierdzenia odbioru pisma przez Wykonawcę lub data przesłania pisma faxem. Wykonawca jest zobowiązany w dniu przekazania terenu robót zabezpieczyć szczególnie niebezpieczne miejsca ubytku masy w jezdni zagrażające bezpieczeństwu ruchu, wskazane przez Inspektora. Nie zabezpieczenie tych miejsc przez Wykonawcę skutkować będzie przeniesieniem odpowiedzialności na Wykonawcę za powstałe szkody osób trzecich powstałych z powodu zdarzenia na wyboju. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać ściśle polecenia Zamawiającego i realizować roboty bez zbędnej zwłoki. Wykonawca jest zobowiązany użyć dwóch pojazdów z termosami w przypadku gdy będzie to niezbędne dla realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany wypełniać na bieżąco formularz obmiaru remontów cząstkowych, dla każdej drogi na której realizowany będzie remont. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest numerować wyremontowane uzupełnienia obłamanych krawędzi jezdni, ubytków i wybojów farbą koloru czerwonego w sposób umożliwiający odczytanie ich w czasie odbioru robót. Numeracja ta powinna być dla każdej drogi oddzielna i tożsama z numeracją w obmiarze robót, który Wykonawca wypełniać będzie na bieżąco zgodnie z formularzem obmiaru remontów cząstkowych stanowiącym załącznik nr 5. 2.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp tj. polegających na powtórzeniu robót w ilości 1744,00 m2 remontów w zakresie opisanym powyżej w sytuacji gdy zakres robót określony w zamówieniu podstawowym ulegnie wyczerpaniu a wystąpią pilne potrzeby związane z remontem cząstkowym dróg. 3.W celu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca lub Podwykonawca powinien zatrudnić na umowę o pracę osoby wykonujące czynności kierowcy pojazdu z termosem, operatora frezarki, walca drogowego lub płyty wibracyjnej oraz robotników drogowych wykonujących proste czynności fizyczne związane z zakresem zamówienia. 1)sposób dokumentowania zatrudnienia: Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymaniu wezwania od Zamawiającego, składa w siedzibie Zamawiającego wykaz zatrudnionych na umowę o pracę pracowników, celem realizacji przedmiotu zamówienia, na wskazanych wyżej stanowiskach, sporządzony wg wytycznych określonych w wezwaniu. 2)uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a)Zamawiający będzie kontrolować zatrudnienie w okresie trwania umowy, b)w przypadku nie złożenia wykazu zatrudnienia, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1,0 % kwoty brutto o której mowa w § 5 ust. 1 istotnych postanowieniach umowy, c)w przypadku braku wykazania, w dokumencie o którym mowa w ppkt. 1, zatrudnienia osób na umowę o pracę na żądanych stanowiskach, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,1 % kwoty brutto o której mowa w § 5 ust. 1 istotnych postanowieniach umowy, za każdą niewykazaną osobę a oddelegowaną do wykonywania robót na żądanych stanowiskach, d)Zamawiający może żądać wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogu zatrudnienia, o którym mowa w ppkt. 1, e)w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4.Zakres zamówienia opisany został dodatkowo w formularzu kosztorysu ofertowego stanowiącym załącznik nr 1 siwz. 5.Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 45233140-2. 6.Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres, co najmniej sześciu miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT226022.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ALFA Maria Djneka ,  ,  ul.Legionów 27,  62-800,  Kalisz,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 127634,64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 127634,64
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 127634,64
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.