To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-03
Siewierz: Roboty uzupełniające do opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla budowy kanalizacji sanitarnej na tzw. Piwoni w Siewierzu
Numer ogłoszenia: 72663 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46529 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty uzupełniające do opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla budowy kanalizacji sanitarnej na tzw. Piwoni w Siewierzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót uzupełniających do Umowy Nr ZP.272.15.2013 z dnia 26 września 2013 r. dotyczącej opracowania projektów budowlanych i wykonawczych dla budowy kanalizacji sanitarnej na tzw. Piwoni w Siewierzu oraz przebudowy i odwodnienia dróg na Piwoni i na odcinku od skrzyżowania ulicy Żwirki i Wigury z ulicą Oleśnickiego do ronda na ulicy Kieleckiej w Siewierzu wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji zadania Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac uzupełniających polegających na opracowaniu projektu przebudowy wodociągu na Piwoni i na odcinku od skrzyżowania ulicy Żwirki i Wigury z ulicą Oleśnickiego do ronda na ulicy Kieleckiej w Siewierzu (na całym terenie objętym umową podstawową) wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji zadania. Zlecenie prac uzupełniających wynika z konieczności przebudowy wodociągu na tzw. Piwoni w Siewierzu oraz przebudowy i odwodnienia dróg na Piwoni i na odcinku od skrzyżowania ulicy Żwirki i Wigury z ulicą Oleśnickiego do ronda na ulicy Kieleckiej w Siewierzu. Przedmiotowe prace polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, co w umowie podstawowej. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego W celu skoordynowania przebudowy wodociągu z zamierzeniami zarządców sieci, w tym gazowej, wodociągowej, melioracyjnej, energetycznej, telekomunikacyjnej, itp. oraz z zarządcami dróg Wykonawca uzyska niezbędne uzgodnienia i opinie w tym zakresie. Przedmiot zamówienia powinien w szczególności zawierać: uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych wraz z operatem wodnoprawnym, wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę bądź informacji o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zgłoszenia robot budowlanych, uzyskanie niezbędnych decyzji, uzgodnień, zezwoleń i opinii niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania zlecenia wynikających z przepisów prawa obowiązujących na każdym etapie trwania zleconych prac. sprawowanie nadzoru autorskiego, polegającego na: stwierdzaniu w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem, udziale w naradach technicznych, udziale w odbiorze poszczególnych etapów robót budowlanych potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy oraz w odbiorze końcowym inwestycji. Pozostałe warunki zlecenia: Wykonawca będzie zobowiązany do skonsultowania wstępnej wersji projektów oraz wykonać dokumentację zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz Zakładu Usług Wodnych i kanalizacyjnych w Siewierzu. Zamawiający zaakceptuje wstępną wersję projektu bądź wniesie do niej uwagi w terminie nie przekraczającym 3 tygodni od doręczenia. W razie przekroczenia tego terminu, termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przedłużony odpowiednio o okres zwłoki. Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w 5 egzemplarzach, a także w wersji cyfrowej. Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Zamawiającym w celu bezproblemowej realizacji zadania. Wykonawca jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego. W dokumentacji projektowej niedopuszczalne jest używanie znaków towarowych i nazw producentów. Materiały należy wskazywać poprzez opisanie ich parametrów, bez określania konkretnej nazwy producenta. Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie praw autorskich w zakresie niniejszej dokumentacji projektowej, w tym praw autorskich zależnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji na podstawie przedmiotowej dokumentacji projektowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERSKA ALL-PRO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERSKA ALL-PRO SP. Z O.O.
- Firma Inżynierska ALL-PRO Sp. z o.o., ul. Komorowicka 72, 42-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27662,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33825,00
Oferta z najniższą ceną: 33825,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33825,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zlecenie prac uzupełniających wynika z konieczności przebudowy wodociągu na tzw. Piwoni w Siewierzu oraz przebudowy i odwodnienia dróg na Piwoni i na odcinku od skrzyżowania ulicy Żwirki i Wigury z ulicą Oleśnickiego do ronda na ulicy Kieleckiej w Siewierzu. Przedmiotowe prace polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, co w umowie podstawowej. Zamówienie uzupełniające spełnia przesłanki artykułu 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych: zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Numer ogłoszenia: 329274 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013 znalazł się zapis o treści: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 niniejszego zamówienia publicznego zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości niniejszego zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w przypadku pojawienia się konieczności doprojektowania np.: przebudowy drogi na ulicy Kieleckiej, doprojektowania odcinka kanalizacji w stronę tzw. Czekanki. Zamówienie podstawowe zostało zlecone umową z dnia 26 września 2013 r., wartość zamówienia podstawowego wynosi brutto 246 690 zł. zostało zlecone przetargiem nieograniczonym. Zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej "Modernizacja budynku przy ul. Grunwaldzkiej 22 z przeznaczeniem na siedzibę CZK jako ośrodka koordynacyjno-operacyjnego służb miasta Jawora i Powiatu Jaworskiego
- BUDOWA INSTALACJI I MAGAZYNU WODORU
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji wentylacyjnej w pomieszczeniach kuchni Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii im. M. Konopnickiej Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby przebudowy dróg powiatowych nr 2139Z i nr 2135Z w miejscowości Cychry, gmina Dębno
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przyszły park Barycz, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej systemu instalacji fotowoltaicznej na dachach budynków M4, M6bis i M11 i na istn. miejsc parkingowych ul. Długa 61-64 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.