To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-01
Poznań: sukcesywne dostawy sprzętu i artykułów biurowych do jednostek UAM w Poznaniu, Gnieźnie, Kaliszu i Słubicach:
część 1. koperty, kartony wysyłkowe, wg załącznika nr 1
część 2. galanteria biurowa, wg załącznika nr 2
część 3. materiały biurowe - przybory do pisania, wg załącznika nr 3
Numer ogłoszenia: 72647 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42304 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy sprzętu i artykułów biurowych do jednostek UAM w Poznaniu, Gnieźnie, Kaliszu i Słubicach: część 1. koperty, kartony wysyłkowe, wg załącznika nr 1 część 2. galanteria biurowa, wg załącznika nr 2 część 3. materiały biurowe - przybory do pisania, wg załącznika nr 3.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: sukcesywne dostawy sprzętu i artykułów biurowych do jednostek UAM w Poznaniu, Gnieźnie, Kaliszu i Słubicach: część 1. koperty, kartony wysyłkowe, wg załącznika nr 1 część 2. galanteria biurowa, wg załącznika nr 2 część 3. materiały biurowe - przybory do pisania, wg załącznika nr 3.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie częściowo na potrzeby Projektów: współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko; ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część 1. koperty, kartony wysyłkowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN sp.zo.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53799,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42928,02
Oferta z najniższą ceną: 42928,02 / Oferta z najwyższą ceną: 46840,45
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część 2. galanteria biurowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN sp.zo.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 261670,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 240796,91
Oferta z najniższą ceną: 240796,91 / Oferta z najwyższą ceną: 256250,81
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: część 3. materiały biurowe - przybory do pisania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN sp.zo.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 236030,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 210743,14
Oferta z najniższą ceną: 210743,14 / Oferta z najwyższą ceną: 220749,23
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont pomieszczeń w budynku Bursy Szkolonej nr 2
- Wykonanie robót remontowych w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 9 zlokalizowanym przy ul. Umultowskiej 114 w Poznaniu
- Dostawa roztworu wzbogacającego PAS-E do przechowywania płytek krwi o jednostkowej objętości 250 ml
- Prace utrzymaniowe i konserwacyjne urządzeń Global Traffic Systems/Vialis w Poznaniu
- Roboty budowlane
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 20 01 10 (odzież) 20 01 11 (tekstylia) pochodzących z trzech Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku- Białej.
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Dostawa materiałów biurowych i papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.