Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Kępno: PRZEBUDOWA ULIC POWIATOWYCH W KĘPNIE
Numer ogłoszenia: 72501 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7828900, faks 062 7828901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULIC POWIATOWYCH W KĘPNIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie następujących ulic powiatowych: ul. Wrocławska- klasa techniczna Z, ul. Kościuszki, -klasa techniczna L ul. Kościelna, -klasa techniczna L ul. Ks. Piotra Wawrzyniaka, -klasa techniczna L ul. Generała Sikorskiego, -klasa techniczna L ul. Wiosny Ludów-klasa techniczna L Zakres rzeczowy przebudowy ww ulic obejmuje: - położenie nawierzchni warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, położenie nawierzchni warstwy ścieralnej z kostki kamiennej, położenie nawierzchni warstwy ścieralnej z kostki betonowej gr. 8 cm -położenie chodników z kostki betonowej gr. 8 cm -wykonanie 1 ronda na skrzyżowaniu ulicy Ks. P. Wawrzyniaka i ulicy Sikorskiego o średnicy zewn. 22,0 m -budowa kanalizacji deszczowej -przebudowa i zabezpieczenie istniejących kabli niskiego i średniego napięcia -przebudowa sieci telefonicznej operatora Netia SA oraz TP SA -posadzenie zieleni drogowej -wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: -załączony przedmiar do siwz -projekt budowlany autorstwa: 1. Roboty drogowe: Mariusz Walczak KUP/0048/POOD/06 2. Roboty telekomunikacyjne : Krzysztof Giesa 195/91/Op:2019/00/U 3.Roboty kanalizacyjne : Mirosław Grygier WKP/0111/POOS/06 Powyższego projektu budowlanego nie można zamieścić ma stronie internetowej Zamawiającego, ze względu na duży rozmiar plików. Istnieje możliwość przesłania projektu w wersji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej, na wniosek wykonawcy. Wniosek w sprawie przesłania ww projektu, zgodnie z pkt XII niniejszej siwz należy składać pisemnie. -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy łącznie spełnią następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy: 1)udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 3 roboty budowlane , z których każda polegała na wykonaniu nawierzchni asfaltowej wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz budową lub przebudową chodnika o wartości całkowitej co najmniej 2 000 000 zł. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że powyższa robota została wykonana należycie. 2)Dysponują osobami legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Na tej podstawie wykonawca przedstawi w wykazie osoby na każdą funkcję wymienioną poniżej, które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: A.kierownik robót pełniący funkcję koordynatora wszystkich prac w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej - liczba osób: 1 B.kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych - min. liczba osób: 1 C.kierownik robót w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych - min. liczba osób: 1 oraz są członkami izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy: 1)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej niniejszego zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000 PLN słownie złotych: pięćset tysięcy 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, stanowiący zał. nr 1 do niniejszej siwz 2.oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu z treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowane zgodnie z treścią wzorcowego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 5.wykaz wykonanych robót budowlanych (stanowiący zał. nr 3) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający, że wykonawca , wykonał z należytą starannością co najmniej 3 roboty budowlane, z których każda polegała na wykonaniu nawierzchni asfaltowej wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz budową lub przebudową chodnika o wartości całkowitej co najmniej 2 000 000 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające,że powyższa robota została wykonana należycie. 6.kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji kosztorysowej szczegółowej na podstawie załączonych do siwz przedmiarów robót oraz zestawieniu robót. Kalkulacja musi uwzględniać wykonanie wszystkich robót niezbędnych do wykonania zamówienia. 7.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz są członkami izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa; 8.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej niniejszego zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000 PLN (słownie złotych: pięćset tysięcy) 9.dokument potwierdzający wniesienie wadium 10.pełnomocnictwo dla wykonawcy umocowanego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.W przypadku, gdy umowa zawarta między współwykonawcami zawiera zasady ich reprezentacji w postępowaniu i umocowanie dla ich pełnomocnika, wykonawcy mogą przedłożyć zamiast odrębnego dokumentu pełnomocnictwa przedmiotową umowę. 11.pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w imieniu wykonawcy, o ile umocowanie tej osoby do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownych dokumentów rejestrowych lub ewidencyjnych - w przypadku kiedy wykonawca umocuje pełnomocnika do występowania w swoim imieniu w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 12.Wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji projektu stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepno.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie, Powiatu Kępińskiego pok. nr 9 w godzinach otwarcia urzędu..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, pokój nr. 1 Sekretariat lub przesłać pocztą, z dopiskiem Oferta na przebudowę ulic powiatowych w Kępnie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013, PRIORYTET II Infrastruktura Komunikacyjna , Działanie 2.2 Poprawa dostępności do regionalnego i ponadregionalnego układu drogowego..
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Zakup samochodu 9-osobowego
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Zakup projektora laserowego do Kina Sokolnia w Kępnie."
- Budowa zadaszonego lodowiska przy al. Marcinkowskiego w Kępnie
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 390025T Korytnica - Osówka od km 1+210 do km 1+684
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Altanka dz 134/2
- Przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej na terenie wsi Donimierz - ul. Otalżyńska
- Dostawa kruszywa na utrzymanie dróg leśnych II
- Rozdzielenie układu tłocznego Wołczkowo - Dobra (nowy rurociąg tłoczny od PŚ5 do Oczyszczalni Redlica)
- Budowa sieci wodociągowej przy ulicy Stocznia w Malczycach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





