Ogłoszenie z dnia 2006-02-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gryfino: przebudowa dróg wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Gryfino - w leśnictwie Podjuchy i Wełtyń Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfino, do kontaktów: Cezary Florek, Adam Białek, Władysław Pielechowski, ul. 1 Maja 4, 74-100 Gryfino, tel. +48 91 4162259, fax +48 91 4647552, e-mail: gryfino@szczecin.lasy.gov.pl, www.szczecin.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dróg wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Gryfino - w leśnictwie Podjuchy i Wełtyń. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje prace z zakresu przebudowy 2 odcinków dróg wewnątrzzakładowych Nadleśnictw Gryfino o łącznej długości 4 km 1 odcinek - droga nr 6 - długości 3,1 km 2 odcinek - droga nr 5 - długości 0,9 km Docelowo będzie to nawierzchnia tłuczniowa o grubości 20 + 9 cm, zamknięta pospółką. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: w terytorialnym zasięgu działania Nadleśnictwa Gryfino. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Od 60 000 do 5 000 000 euro Zamówienie obejmuje prace z zakresu przebudowy 2 odcinków dróg wewnątrzzakładowych Nadleśnictw Gryfino o łącznej długości 4 km. Szczegółowy opis zakresu prac zawiera SIWZ i załączniki do niej. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 42;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium, o wartości 15 000,00 PLN. Wadium może być wniesione na warunkach i w formie określonej w SIWZ. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert - tj. od dnia 27.03.2006 r. do godz. 10:30. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki własne. Sposób płatności określony w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz postawione przez zamawiającego na podstawie tego przepisu, dodatkowe warunki ujęte w SIWZ 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. złożą dokumenty i oświadczenia zgodnie ze SIWZ 4. ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Podane w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Podane w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Podane w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/P/001/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.03.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: w siedzibie zamawiajacego, sekretariat, pok. 5 lub przesyłką na pisemny wniosek wykonawcy. Płatne w kasie zamawiającego (kasa czynna w środy i czwartki od 7:00 do 14:00) lub za pobraniem (należność + koszt wysyłki). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.03.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert publiczne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.03.2006, godzina 11:00, siedziba zamawiającego, sala konferencyjna, III piętro.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.01.2006.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i technicznej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego dla zadania "Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gryfinie"
- Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wełtyniu, gmina Gryfino
- Modernizacja odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa trzech rowów melioracyjnych na terenie Gminy Strzelin
- "Budowa ul. Daliowej w Kosakowie"
- Budowa miniboisk dla dzieci przy ul. Pomarańczowej na os. Polkowice Dolne
- Rewitalizacja terenów zielonych w miejscowości Dziemiany i Raduń
- Budowa Biblioteki, Izby Pamięci i świetlicy wiejskiej z salami przedszkolnymi w Zezulinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.