Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Olsztyn: Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania 7 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.
Numer ogłoszenia: 72479 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania 7 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby 7 jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia holowania (przewozu) i parkowania obejmuje: a) przyjęcie (pisemnie, faxem, telefonicznie) zlecenia przyjazdu zestawu holującego (wezwania) i udokumentowanie go przez Wykonawcę. Wymagana jest całodobowa dyspozycyjność Wykonawcy przez 7 dni w tygodniu. b) niezwłoczny nie dłuższy niż do 60 min dojazd zestawu holującego (w niezbędnym, wymaganym zestawieniu dla realizacji zamówienia) do wskazanego w zleceniu miejsca postoju pojazdu (części). c) załadunek pojazdu (części, rzeczy) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne. d) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Policję. e) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Policję. f) parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części, rzeczy) na parkingu Wykonawcy, obejmujące: - przyjmowanie pojazdów, części i rzeczy, - ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, - ochronę, - nadzór, - udostępnianie pojazdów, części i rzeczy do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Policję, - wydawanie pojazdów (części, rzeczy) na podstawie zlecenia. Wszystkie wykonane czynności musza być każdorazowo na bieżąco dokumentowane przez służbę dyspozytorską parkingu Wykonawcy. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na oddzielnych 7 zadań, obejmujących realizację przedmiotu zamówienia na potrzeby: Zadanie Nr 1 - Komendy Powiatowej Policji w Braniewie, Zadanie Nr 2 - Komendy Miejskiej Policji w Elblągu, Zadanie Nr 3 - Komendy Powiatowej Policji w Ełku, Zadanie Nr 4 - Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi, Zadanie Nr 5 - Komendy Powiatowej Policji w Kętrzynie, Zadanie Nr 6 - Komendy Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim, Zadanie Nr 7 - Komendy Powiatowej Policji w Olecku. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prawa opcji poprzez wydłużenie okresu realizacji umowy do czasu wykorzystania kwoty przewidzianej w umowie na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający będzie realizował usługi, stanowiące przedmiot zamówienia w formie zamówień cząstkowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji. UWAGA! Wybrany w wyniku postępowania Wykonawca zobowiązany będzie po podpisaniu umowy do bezzwłocznego, bezpłatnego przewiezienia wskazanych przez Zamawiającego pojazdów z parkingu dotychczas użytkowanego przez Zamawiającego na własny parking depozytowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, w tym posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia i uzyskali licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy, określoną w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.).; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym dysponują parkingiem i zestawem pojazdów niezbędnych do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 ze zm.); 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, to jest ubezpieczenie OC działalności i ubezpieczenie OC oferowanego parkingu; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą i potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. W przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców. 2 w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt.1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy, określoną w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.). W przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców. 3 w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 2 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty Wykaz pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie (pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5t i powyżej 3,5t oraz pojazdy członowe i autobusy), 4 w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 2 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty Opis parkingu przeznaczonego do realizacji zamówienia, 5 w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 3 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacja przedmiotu zamówienia (ubezpieczenie OC działalności i ubezpieczenie OC parkingu, w tym ubezpieczenie w przypadku szkód powstałych na skutek uszkodzenia pojazdów, kradzieży pojazdów lub ich części i szkód powstałych w trakcie przechowywania pojazdów), aktualny na dzień składania ofert, wraz z pisemnym zobowiązaniem do uaktualnienia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotowego zamówienia i dostarczenia jego kopii Zamawiającemu w terminie do 3 dni przed upływem tego terminu. W przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty składają każdy z wykonawców. 6 w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 1 - pkt. 4, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty Oświadczenie, określone w art. 44 ustawy P.z.p. W przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy zobowiązani są załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący ustanowionego pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne - zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki). Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Do dnia podpisania umowy z Zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę o współdziałaniu podmiotu wspólnego (dla spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne może to być umowa spółki cywilnej). Umowa nie może być zawarta na czas krótszy, niż okres realizacji umowy z Zamawiającym. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest złożyć dokumenty, określone w pkt.1, 2 i 5. Pozostałe dokumenty muszą wskazywać na wspólne spełnienie wymagań SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.), wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji
Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn
fax 089 522-52-05.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat) ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KPP Braniewo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania KPP Elbląw Braniewie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KMP Elbląg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania KMP w Elblągu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KPP Ełk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania KPP w Ełku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KPP Gołdap.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania KPP w Gołdapi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KPP Kętrzyn.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania KPP w Kętrzynie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KPP Nowe Miasto Lubawskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania KPP w Nowym Mieście Lubawskim..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KPP Olecko.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania KPP w Olecku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Olsztynie
- Robota budowlana w zakresie prac rozbiórkowych na terenie gmin: Susz, Młynary, Braniewo, Lubawa, Korsze, woj. warmińsko-mazurskie
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z obsługą szkoleń i narad
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Przebudowa drogi wewnętrznej na terenie Szkoły Podstawowej im. J. Dąbrowskiego przy ul. Kościuszki w Olsztynie
- Różne implanty angiograficzne używane przy leczeniu dzieci
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Usuwanie oraz przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ust. 1-2 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg położonych na terenie Powiatu Augustowskiego
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.