eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćZakup i dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Zamość: Zakup i dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 7238 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości ogółem 260 szt., w tym: 1.1.Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych: -w ilości : 60 szt. pojemników; o pojemności 3,5 m3; przystosowane do rozładunku dźwigiem typu HDS; wykonane z siatki ocynkowanej o przekroju 4-4,5 mm; pełne dno; jednokomorowe; otwierane jak szczęki koparki; oznaczone kolorem żółtym; z nadrukiem PLASTIK; z nadrukiem MIASTO ZAMOŚĆ, -w ilości: 30 szt. pojemników; o pojemności 1100 l; przystosowane do rozładunku przez śmieciarkę; wykonane z siatki ocynkowanej; pełne dno; jednokomorowe; wyposażone w cztery kółka; oznaczone kolorem żółtym; z nadrukiem PLASTIK; z nadrukiem MIASTO ZAMOŚĆ, 1.2.Pojemniki na papier i tekturę : -w ilości: 60 szt. pojemników; o pojemności 1,5 m3; przystosowane do rozładunku dźwigiem typu HDS; w całości ocynkowane; otwierane jak szczęki koparki; jednokomorowe; oznaczone kolorem niebieskim; z nadrukiem MAKULATURA lub PAPIER; z nadrukiem MIASTO ZAMOŚĆ, -w ilości: 30 szt. pojemników o pojemności 1100 l; przystosowane do rozładunku przez śmieciarkę; w całości ocynkowane; blacha o grubości 1,5 - 2,00 mm; jednokomorowe; wyposażone w cztery kółka; oznaczone kolorem niebieskim; z nadrukiem MAKALATURA lub PAPIER; z nadrukiem MIASTO ZAMOŚĆ, 1.3.Pojemniki na szkło: -białe w ilości: 40 szt. pojemników o pojemności 1,5 m3; przystosowane do rozładunku dźwigiem typu HDS; w całości ocynkowane; jednokomorowe; otwierane jak szczęki koparki; oznaczone kolorem białym; z nadrukiem SZKŁO BIAŁE lub BEZBARWNE; z nadrukiem MIASTO ZAMOŚĆ, -kolorowe w ilości: 40 szt. pojemników o pojemności 1,5 m3; przystosowane do rozładunku dźwigiem typu HDS; w całości ocynkowane; jednokomorowe; otwierane jak szczęki koparki; oznaczone kolorem zielonym; z nadrukiem SZKŁO KOLOROWE; z nadrukiem MIASTO ZAMOŚĆ. 2. Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: 1) pojemniki powinny spełniać normy PN-EN 13071, 2) pojemniki powinny być oznakowanie nadrukiem w sposób trwały, farbą koloru odpowiedniego dla każdego rodzaju odpadu, 3) dostawa pojemników nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: Zakład Oczyszczania Miasta; ul. Droga Męczenników Rotundy 2, 22-400 Zamość; transportem Wykonawcy i na jego koszt, Wykonawca zapewni osoby do rozładunku pojemników, 4) Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w etapach, 5) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanej dostawie pojemników najpóźniej na 24 godziny przed jej realizacją, 6) dowodem zrealizowania dostawy będą dowody WZ lub dokumenty przewozowe (dowody dostawy) wystawione każdorazowo przez Wykonawcę przy realizacji dostawy pojemników, 7) Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, 8) zapłata wynagrodzenia nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu tego warunku na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu tego warunku na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu tego warunku na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu tego warunku na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu tego warunku na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy; Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku VAT, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życiu zmiany jego wysokości, 3) w przypadku gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, 4) w przypadku zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 2. Zmiany umowy, o których mowa w pkt 1 zostaną wprowadzone pisemnie w formie aneksu i dokonane po przeprowadzeniu uzgodnień przez strony umowy. 3.W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie dotyczącej: ­-zmiany nazwy, siedziby Wykonawcy, lub jego formy organizacyjno-prawnej, osób reprezentujących Wykonawcę, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, ­-ogłoszenia upadłości, ­-ogłoszenia likwidacji, ­-zawieszenia działalności, ­-wszczęcia postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13 (Ratusz), 22-400 Zamość, pokój nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość pokój nr 7 (Sekretariat Prezydenta Miasta Zamość).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.01.2014r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość pokój nr 12. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Małgorzata Strzępek, Marta Trych fax ( 84 ) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.