eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2338G ODCINEKRZEKA WISŁA-NOWA CERKIEW O DŁ. 1,576 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Nowy Dwór Gdański: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2338G ODCINEK: RZEKA WISŁA-NOWA CERKIEW O DŁ. 1,576 km
Numer ogłoszenia: 72286 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472235, faks 055 2472235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowydworgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2338G ODCINEK: RZEKA WISŁA-NOWA CERKIEW O DŁ. 1,576 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2338G rzeka Wisła-Nowa Cerkiew o dł. 1,576 km. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym 1,576 km, - roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 0,5 km - 24,60 m3, - roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi w gr. kat. I-II z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 2 km - 316,50 m3, - ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie w gr. kat. I-II - 342,70 m3, - zagęszczanie nasypów ubijakami mech. grunty sypkie w gr. kat. I-III - 342,70 m3, - mech. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o gruncie w kat. I-IV - 94,52 m2, - wykonanie i zagęszczanie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi grubość warstwy po zag. 30 cm - 94,52 m2, - mech. czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) - 6901,41 m2, - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno- asfaltową w ilości śr. 100 kg m2 - 20,00 t, - skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg m2 - 12543,43 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mech. asfaltobeton 0 16 - 411,216 t, - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - 125,27 m3, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 12 cm- 1277,24 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego o grubości stabilizowanego mech. - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 94,52 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych warstwa wiążąca asfaltowa grubość po zagęszczeniu 4cm asfaltobeton 0 16 - 5642,02 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm asfaltobeton 0 16 - 1353,91 m2, - skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg m2 pozostałego asfaltu - 6995,93 m2, - wykonanie nawierzchni ścieralnej - cienki dywanik -na gorąco-grub. 2 cm - 6995,93 m2, - rozbieranie czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych ażurowych o powierzchni 1 szt. do 1 m2 płyty IOMB 0,75x1,00x0,125 - 36,00 m2, - wykonanie warstwy odsączającej pod czasowe drogi kołowe i place z płyt żelbetowych - 36,00 m2, - układanie czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych ażurowych o powierzchni 1szt.do 1 m2 płyty IOMB z rozbiórki - 36,00 m2, - słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm - 3,00 szt., - przymocowanie tablic znaków drogowych ostrzegawczych o powierzchni ponad 0.3 m2 A-7, A-6b, A-6c - 3,00 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie , zgodnie z art. 10 ust. 2 i 3 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. 2006, Dz. U. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) Przed przystąpieniem do prac, oferent zobowiązany jest do opracowania i uzyskania zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem - Dz.U. Nr 177, poz. 1729)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zasady wnoszenia i zwracania wadium określa art. 45 i 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. 2007, Dz. U. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Nr 28 8306 0003 0000 3984 2000 0030 w Żuławskim Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Gdańskim.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. oraz e. w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 1 zamówienie w zakresie realizacji zamówień podobnych co do przedmiotu zamówienia (rodzajem) tj. wykonywania robót budowlanych polegających na budowie, odbudowie, odnowie, przebudowie itp. drogi o długości co najmniej 1,5 km, oraz wartości robót nie mniejszej niż 500 tys. zł. netto; f. dysponują (patrz pkt b.), kierownikiem robót posiadającym odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi; g. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; h. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. 2007, Dz. U. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); i. udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji i okresu rękojmi na wykonane roboty. 5.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 5.3. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.4. Wymogi kwalifikacyjne opisane wyżej stosuje się do wszystkich podmiotów występujących wspólnie. Wykonawca poza własnymi dokumentami i oświadczeniami musi także dostarczyć dokumenty i oświadczenia każdego z członków konsorcjum. 5.5. Jeżeli oferta konsorcjum została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą -za zgodność z oryginałem- i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę-y uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji: - formularz ofertowy - zał. Nr 1 - kosztorys ofertowy - zał. Nr 2 - oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp - zał. Nr 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. Nr 4 - kserokopię uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowydworgdanski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim 80-100 , Nowy Dwór Gdański, ul. Morska 1, pok. 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim 80-100 , Nowy Dwór Gdański, ul. Morska 1, pok. 27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.