eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleckoUłatwienie dostępu do usług teleinformatycznych przez ucyfrowienie aparatury obrazowej w szpitalu w Olecku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-15

Olecko: Ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych przez ucyfrowienie aparatury obrazowej w szpitalu w Olecku
Numer ogłoszenia: 72270 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Gołdapska 1, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202543, faks 087 5202543 w. 319.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego Szpitalnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych przez ucyfrowienie aparatury obrazowej w szpitalu w Olecku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest ucyfrowienie pracowni RTG metodą bezpośredniej radiografii cyfrowej, w ramach realizacji projektu:Ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych przez ucyfrowienie aparatury obrazowej w szpitalu w Olecku. Numer Umowy Projektu:UDA - RPWM.07.02.01 - 28 - 005/09 - 00 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również zakup następujących urządzeń i oprogramowania: a) płaski detektor cyfrowy 35cm x 43cm b) Konsola technika + stacja komputerowa technika - szt.1 c) Lekarska stacja diagnostyczna + monitory diagnostyczne - szt. 1 d) Drukarka laserowa do wydruku na błonach - szt 1 e) Serwer PACS/RIS - szt.1 f) System dystrybucji obrazu w sieci komputerowej m.in.: - system archiwizacji obrazu na serwerze PACS - system dystrybucji obrazu poza zakładem radiologii. - moduł opisu badań ze stacji diagnostycznej. - moduł wydruku i zapisu badań na nośnikach elektronicznych dla zleceń zewnętrznych. - moduł konsultacji zdalnych g) Pełna integracja z systemem INFOMEDICA m.in.: - obsługa zleceń z systemu (przyjmowanie, zmiana, anulowanie, zmiana wyniku, informacja o wyniku do zleceniodawcy). - obsługa opisu badania i zapis wyniku do systemu INFOMEDICA. - zamkniecie obsługi zlecenia zarówno po stronie RTG jak i systemu INFOMEDICA. - synchronizacja słownika lekarzy, jednostek wykonujących, pacjentów itp. miedzy systemami. h) stacje komputerowe odczytu obrazów - szt.4.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.12.00 - Rentgenowskie stacje robocze 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie - załącznik do SIWZ nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie - załącznik do SIWZ nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie - załącznik do SIWZ nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie - załącznik do SIWZ nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie - załącznik do SIWZ nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada : oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, oraz oświadczenia że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje), że dostawy te zostały wykonane należycie (min.1 dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy w zakresie pośredniej lub bezpośredniej radiografii cyfrowej i min. 1 dokument potwierdzający należyte wykonanie wdrożenia systemu PASC/RIS/WEB) 2.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ); 3.W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP Wykonawca winien załączyć do oferty: a) oświadczenie, że oferowane urządzenia wraz z systemem informatycznym są kompletne i po zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem beż żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych, a system jeszcze przed pełną integracją z programem informatycznym szpitala (HIS) będzie zapewniał pełny dostęp do danych obrazowych w oparciu o istniejącą sieć teleinformatyczną szpitala. b) dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r., o Wyrobach Medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późniejszymi zmianami), oznakowany znakiem CE, tj. - Deklarację zgodności z dyrektywą UE 93/42 EEC ;, Certyfikat CE, wystawiony przez jednostkę notyfikującą, Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych sprzętu lub oprogramowania. (Rodzaj dostarczonego dokumentu zależy od wymagań zawartych w parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ.) 3.Pozostałe wymagane dokumenty: a) Formularz oferty wg załączonego wzoru - OFERTA, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) Formularz oświadczeń - Załącznik Nr 2, b) wypełniony i podpisany arkusz parametrów technicznych i użytkowych - załącznik nr 4 ; c) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń, d) oświadczenie, że uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty upływu ostatecznego terminu składania ofert, e) w celu potwierdzenia, że Wykonawca zapoznał się z warunkami umowy na udzielenie zamówienia załączonymi do niniejszej specyfikacji i akceptuje je bez zastrzeżeń, należy załączyć wypełniony i parafowany Wzór Umowy - Załącznik nr 3 (Wzór umowy należy wypełnić o dane dotyczące Wykonawcy oraz o dane zawarte w ofercie). f) wykaz punktów serwisowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olmedica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Olmedica w Olecku Sp z o o ul. Gołdapska 1 pokój nr 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Olmedica w Olecku Sp z o o ul. Gołdapska 1 pokój nr 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach realizacji projektu Ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych przez ucyfrowienie aparatury obrazowej w szpitalu w Olecku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury. Nazwa i numer Osi priorytetowej: 7. Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego Nazwa i numer Działania: 7.2 Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych Nazwa i numer Poddziałania: 7.2.1 Usługi i aplikacje dla obywateli..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.