eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czudec › Opracowanie projektu rewitalizacji Rynku w Czudcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-24

Ogłoszenie nr 72269 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.

Czudec: Opracowanie projektu rewitalizacji Rynku w Czudcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41147-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czudec, krajowy numer identyfikacyjny 690582170, ul. ul. Starowiejska  6, 38-120  Czudec, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 17 71 72 100, faks 17 71 72 131, e-mail ugczudec@czudec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.czudec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie projektu rewitalizacji Rynku w Czudcu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Opracowanie projektu rewitalizacji Rynku w Czudcu" 2. Wykonawca w ramach wykonania umowy zobowiązuje się do: 2.1 uzyskania warunków technicznych do projektowania od zarządcy sieci, dokumentacja techniczna winna posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia, nie uznaje się uzgodnień z uwagami; 2.2 przygotowania kompletu materiałów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli wymagane); 2.3 przygotowania kompletu materiałów do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, łącznie z uzyskaniem zgód w formie umowy cywilno - prawnej z właścicielami działek zajętych pod planowaną inwestycję; 2.4 przygotowania dokumentacji geotechnicznej zgodnie z dyspozycją § 7 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r. poz. 463), zaś w przypadku lokalizacji projektowanych obiektów w obszarze osuwiskowym, również wykonać dokumentację geologiczno-inżynierską, opracowaną zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1131); 2.5 wykonania map do celów projektowych; 2.6 uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych (pozwolenia na budowę/zgłoszenia); 2.7 opracowania projektu budowlano - wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową, uwzględniającą: - badania archeologiczne terenu objętego projektem zgodnie z załączonymi wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, - inwentaryzację dendrologiczną, w oparciu o którą zaprojektowane zostanie urządzenie terenów zielonych (zieleń niska oraz wysoka w postaci krzewów, drzew liściastych oraz iglastych rodzimych gatunków, rabaty kwiatowe z roślin jednorocznych), - elementy małej architektury w tym m. in. fontannę, dobór ławek, koszy na odpady, stojaków rowerowych, masztów flagowych, - przebudowę istniejącej studni, - oświetlenie terenu wraz z doświetleniem płyty rynku oraz związanych z nim obiektów, ze szczególnym uwzględnieniem wyeksponowania pomnika papieża i fontanny, - monitoring rynku (kamery + rejestrator), - wymianę nawierzchni (na bruk, płytki itp.) placu rynku, parkingów oraz ciągów komunikacyjnych wokół placu oraz zatoki autobusowej z uwzględnieniem istniejącego przebiegu drogi wojewódzkiej, - przebudowę istniejącego budynku handlowo-usługowego wraz z zabudową ścian: tylnej i bocznych, tablicą informacyjno-promocyjną, składanym podestem lub pergolą, - wykonanie masztów na 3 flagi, - wymianę istniejących sieci uzbrojenia terenu oraz przebudowę kolizyjnych sieci (w razie konieczności), - przebudowę napowietrznej linii elektroenergetycznej na kablową (ziemną) wraz z poszczególnymi przyłączami do budynków zgodnie z załączonymi warunkami podanymi przez PGE Dystrybucja S.A. (odrębne opracowanie), - przebudowę napowietrznej linii telekomunikacyjnej na kablową (ziemną) wraz z poszczególnymi przyłączami do budynków zgodnie z załączonymi warunkami podanymi przez Orange Polska (odrębne opracowanie); 2.8 opracowania operatu wodnoprawnego oraz uzyskania decyzji wodnoprawnej (jeżeli wymagane); 2.9 wykonania przedmiaru robót w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129); 2.10 wykonania kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) oraz zgodnie z art. 33 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164, 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; 2.11 opracowania Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) i zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, a w szczególności wymagań w odniesieniu do właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; 2.12 Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z zamawiającym rozwiązań projektowych w tym materiałowych i technologicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych. 3. Zakres zamówienia obejmuje: Do Wykonawcy należy opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego koncepcję, wraz z wymaganymi uzgodnieniami (w tym z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków), opiniami, decyzjami oraz decyzją pozwolenia na budowę; oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe przeprowadzenie zamówienia publicznego odnośnie zadania inwestycyjnego jakim ma być przebudowa rynku wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla w/w zadania z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji na rzecz Gminy Czudec. Dokumentacje należy opracować oddzielnie dla każdej branży. 4. Wymogi dla wersji elektronicznej: Każdy tom przedmiotu umowy powinien być zapisany do pojedynczego pliku - nazwa pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania. Pliki muszą być wgrane do katalogu o nazwie określającej lokalizacje przedmiotu umowy. W tym samym katalogu musi być umieszczony plik w formacie tekstowym o nazwie SPIS.TXT, zawierający listę plików wraz z pełnymi tytułami opracowań w nich zawartych. Przedmiary robót powinny być zapisane w podkatalogu o nazwie przedmiary. Brak któregokolwiek z ww. wymogów będzie skutkował nieprzyjęciem dokumentacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT121951.22
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Projektowo-Doradcze WROTECH Sp. z o.o.,  biuro@wrotech.pl,  ul. Kunickiego 15,  54-616,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200813.01
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.